Hoe krijg je het voor elkaar....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

HerbyS

Berichten: 13
Geregistreerd: 06-05-04

Hoe krijg je het voor elkaar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 22:18

Gevalletje kippevel.... Huilen

Bron: Nu.nl

Kinderwagen met baby rolt onder trein

Uitgegeven: 26 mei 2004 14:10

MENEN - Door onoplettendheid van de moeder is een baby van anderhalve maand in België onder de trein gekomen. De 16-jarige moeder zat dinsdagavond op het perron van Menen te wachten, toen de kinderwagen traag naar de rails begon te rollen.

De moeder merkte dit te laat en kon niet voorkomen dat de kinderwagen met baby onder de aankomende trein kwamen.

De verwondingen van het kleintje leken aanvankelijk mee te vallen, maar verder onderzoek toonde ernstige verwondingen. De baby verkeert in levensgevaar, aldus justitie van Kortrijk woensdag.


nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 22:26

Je Zus , dat vergeef je jezelf toch nooit.
Het zal je maar overkomen, hoop dat die kleine t red , zonder al te veel blijvende gevolgen

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 22:31

vooral dat detail 'de 16-jarige moeder' kind als je dan zo volwassen wilt zijn, let dan ook op je baby

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Duhelo

Berichten: 28524
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 22:34

cerd*mme, in menen, dat is nog niet zo ver bij me vandaan!
raar dat het niet in het nieuws was...

HerbyS

Berichten: 13
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 22:46

Ik wou dat ik het verzonnen had...maar ik ga er vanuit dat "nu" toch de waarheid spreekt...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:04

Jakkes, dat is ook niet zomaar iets Scheve mond Het zou je kind maar zijn,vind het vooral nog eens schokkend dat het een 16 jarige moeder is ja...

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:08

o man, dit is pas echt erg, door onoplettendheid van de moeder, het was volgens mijn niet de eerste keer dat ze eens niet oplette als ze op 16 jarige leeftijd al een kind heeft!!

pfffffffffffff hopelijk komt het goed met het babietje en krijgt het toch een nieuwe moeder want hier ben je blij mee als je dat als moeder hebt

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

yoep
Berichten: 7
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: op n paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:12

Jeetje wat erg, je let toch wel op je kind als je die hebt??.....
Ik hoop voor het meisje dat ze er van geleerd heeft en dat het goed komt met haar kleintje!
Wat erg om zoiets mee te maken zeg

er staat een paard in de gang lalala

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:15

Charos schreef:
vooral dat detail 'de 16-jarige moeder' kind als je dan zo volwassen wilt zijn, let dan ook op je baby


Tsja er gebeuren wel eens ongelukjes. De een houdt zijn kind en de ander niet.
Dit is natuurlijk een heel dom geval, maar ligt dat aan het feit dat de moeder 16 is? Dat vraag ik me dus af. Ik ken een moeder die 17 was toen haar kindje werd geboren, die ik persoonlijk een goede moeder vind. Denk eerder dat dit geval aan onoplettendheid te wijten is dan aan de jonge moeder.

Blegh wat een vooroordelen weer zeg!

Ik oop echt van harte dat het kleintje het redt. Het verkeert in levensgevaar en die kleintjes zijn al zo zwak...

:D

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:24

Ppfff...sowieso nog een geluk dat het kind nog leeft, de meeste overleven ene trein als volwassenen al niet eens.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:26

[/b][/quote]

Blegh wat een vooroordelen weer zeg!

.[/quote]

dit zijn geen vooroordelen dit zijn feiten, als moeder zijnde moet je altijd opletten over je kinderen en ja natuurlijk kan er altijd eens wat gebeuren maar de kinderwagen zijn gang laten gaan op een perron zonder het te merken, dit gaat me te ver!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:36

isabelle schreef:
Citaat:
Blegh wat een vooroordelen weer zeg!


dit zijn geen vooroordelen dit zijn feiten, als moeder zijnde moet je altijd opletten over je kinderen en ja natuurlijk kan er altijd eens wat gebeuren maar de kinderwagen zijn gang laten gaan op een perron zonder het te merken, dit gaat me te ver!


Ik bedoelde met die ongelukjes dat er soms wel eens mensen zwanger worden die dat niet hadden gepland. Zo komen er dus moeders van 16.

Wat je verder zegt is dus hetzelfde wat ik zei. Maar ligt dat aan het feit dat de moeder 16 is of aan het feit dat ze niet oplette? Het laatste dus. En dat bedoelde ik dus met die vooroordelen: Er wordt meteen weer vanuit gegaan dat dit ongeluk is gebeurd omdat de moeder zo jong is.

:D

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:47

Misschien is het wel een hele goede moeder......... lijkt me vreselijk als je zoiets overkomt.

Sanne is een keer met haar fietsje (toen was ze 3) in de sloot gefietst en stond dus met haar fietsje op ijs wat al 3 dagen aan het dooien was..... en ik zag het dus echt te laat............. en ik ben echt wel een hele goede mamma. Gelukkig was er niks aan de hand.........

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:50

Charos schreef:
vooral dat detail 'de 16-jarige moeder' kind als je dan zo volwassen wilt zijn, let dan ook op je baby


daar dacht ik ook meteen al aan!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:58

Ik denk niet dat je alle jonge moeders over een kam kunt scheren!
Misschien is het wel een geplande hele goeie jonge moeder,

Al herrinner ik me wel uit die tijd dat ik de wagen zelden losliet , en als ik m losliet stond die op de rem en in de breedte voor me zodat tie alleen naar rechts of links kon rollen, en nooit van me af .

Daarbij zeg ik ook dat ik heeeel erg overdreven voorzichtig ben en mijn kindje ook nooit in zo'n speelhoek van de supermarkt laat spelen en toch werd tie meegenomen toen ik stond afterekenen. (niet dat die man ver gekomen is )maar ik bedoel dus maar ... dat t dus echt geen onoplettende mamma hoeft te zijn, moet je eens voorstellen hoe zij zich nu voelt!

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 00:20

Neej daar heb je ook wel weer gelijk in. Maar toch hoor je dit soort dingen wel vaker. Ook van ouderen hoor, ik snap zowieso niet dat veel mensen bv op het strand hun kinderen gewoon 'laten lopen' en ze later kwitj zijn... ja gek he? Verward

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

juval

Berichten: 13171
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 00:23

he, wat een eng bericht, echt een nachtmerrie, of een enge film. Ik hoop dat het kindje het overleeft.

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:09

Dit zijn geen vooroordelen, natuurlijk zijn er 16-jarige die een hele goeie moeder kunnen zijn, maar als je zo laat pas merkt dat je kind (bijna) onder de trein ligt vind ik dat je geen goede moeder bent.

En ja ik vind dat dat met de leeftijd OOK te maken heeft, een 16-jarige is zelf nog een kind en ik weiger te geloven dat die bewust klaar zou zijn voor een kind.

(ik zal nu niet gaan discussiëren over het feit dat er verbehoedsmiddelen zijn en of het meisje deze wel/niet gebruikt heeft)

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:16

Ik vind ook dat er slechte moeders van in de 20 zijn. Dus over die leeftijd heb ik verder geen mening. Maar hoe gaat ze dit haar kindje (als die het haalt) in godsnaam gaat uitleggen als die groot genoeg is....

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

br0ken_me

Berichten: 69
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:05

Wat een verhaal zeg.. Scheve mond

Charos schreef:
Dit zijn geen vooroordelen, natuurlijk zijn er 16-jarige die een hele goeie moeder kunnen zijn, maar als je zo laat pas merkt dat je kind (bijna) onder de trein ligt vind ik dat je geen goede moeder bent.

En ja ik vind dat dat met de leeftijd OOK te maken heeft, een 16-jarige is zelf nog een kind en ik weiger te geloven dat die bewust klaar zou zijn voor een kind.

(ik zal nu niet gaan discussiëren over het feit dat er verbehoedsmiddelen zijn en of het meisje deze wel/niet gebruikt heeft)


Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens.. Kan er niet veel over zeggen ben zelf nogmaar 13 Schijnheilig Maar ik denk niet dat je op je 16e al klaar kan zijn voor een kind.. moet der niet aan denken..
Maar ook al was die moeder ouder geweest.. dan let je toch niet goed op.. Verward je ziet toch dat die kinderwagen wegrolt..?

Het lijkt me ook verschrikkelijk om op oudere leeftijd van je moeder te horen.. Dat jij onder de trein bent gekomen om dat zij diet goed oplette.. Verdrietig

<CENTER> **n0 Tears are fallin' fr0m my eyes.. I'm keepin' all The pain inside..**

__ l0ves Nielss__</CENTER>

petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:10

dutske schreef:
cerd*mme, in menen, dat is nog niet zo ver bij me vandaan!
raar dat het niet in het nieuws was...



heb er ook niets over gehoord. Wel over een jongetje van 4 dat is overleden doordat het onder een auto kwam nadat het zich had losgerukt van de hand van zijn grootouders omdat hij zijn vader zag. Van dat andere weet ik niets af. Misschien staat het in de krant.

pmarena

Berichten: 48039
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:13

Dat is pas echt stom zeg , een ongelukje kan gebeuren , maar als je goed op je kindje let dan zet je zoals hierboven al gezegd werd , sowieso die kinderwagen altijd op de rem of in een positie dat hij niet weg kan rollen.

En toch helemaal als er treinen langskomen Nagelbijten / Gniffelen

Hopen maar dat dat kleintje niet zo erg eraan toe is dat het niet meer kan herstellen...

Ik vraag me af hoe het kan dat ze het niet gemerkt heeft dat die wagen verder weg rolde Verward Je houdt dat toch in de gaten....

Bij het lezen van 16-jarige dacht ik eerlijk gezegd :

zal wel druk aan het bellen of SMS-en zijn geweest Bloos ook knap vooroordeel ja Schijnheilig

HerbyS

Berichten: 13
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 13:20

pmarena schreef:

Bij het lezen van 16-jarige dacht ik eerlijk gezegd :

zal wel druk aan het bellen of SMS-en zijn geweest Bloos ook knap vooroordeel ja Schijnheilig


Dat zijn toch ook die dingen waar ze eigenlijk mee bezig moeten zijn oa...

en niet met moederen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:41

Citaat:
Dit zijn geen vooroordelen, natuurlijk zijn er 16-jarige die een hele goeie moeder kunnen zijn, maar als je zo laat pas merkt dat je kind (bijna) onder de trein ligt vind ik dat je geen goede moeder bent.



Tja, ik denk dat dat ook aan de media ligt. En persoonlijk heb ik het idee dat de krant niet eens de leeftijd vermeld zou hebben als het om een moeder van 32 ging.....
Dit zijn natuurlijk wel sensatie koppen...

Verder weet je niet de achtergrond van het meisje, misschien heeft ze wel geen kind gewilt maar is gedwongen door principes van haar ouders die tegen abortus zijn ofzo... (en was dit misschien wel geen ongelukje)

Neemt natuurlijk niet weg dat zij onverantwoord is geweest door onveilige sex te hebben natuurlijk...

Maar ja, ik ga er wel vanuit dat het ongelukje is geweest. (denk liever niet aan de andere reden, maar is natuurlijk niet uit te sluiten)

Al met al zullen we het hele verhaal nooit te horen krijgen, en op onze mening (vooroordelen) af moeten gaan.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:50

Getver wat eng zeg. Het zou je maar overkomen! Sowieso lijkt me als je bij de trein staat of zit te wachten dat je dan óf de rem op je kinderwagen zet óf hem lekker zelf vasthoudt!

Het is helaas gebeurt en hoop van harte dat het kind het overleeft. Brr wat eng!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!