Werk...Dilema

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Werk...Dilema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 20:40

Hoi Hoi bokkers...

Ik zit met een dilema...

Sinds ongeveer een maandje werk ik samen met annuh hier op bokt in een paprikakwekerij. Op zich heel leuk, je verdiend lekker wat en we spreken elkaar iedere week, gezellig dus.

Maar dat is in mijn ogen ook wel het enige.

De hele week zie ik er tegen op naar mijn werk te gaan, ik ga wel en voel me er niet echt fijn. Die gasten (alleen jongens) zijn allemaal ouder dan mij en het enige waar ze over kunnen praten is: sex, wiet, moters en nog een hoop meer van dat soort onzin, hoeveel meiden ze wel niet hebben gehad...blabla...dit past dus helemaal NIET in mijn straatje...

Tuurlijk moet je wennen aan collegas en aan het werk,maar op deze manier wil ik niet...telkens als ik aan het werk ben heb ik overal pijn, als ik thuiskom ben ik total loss...op een dag van 6 uurtjes, van 7 tot 1, heb ik 12 euro verdiend en dan heb ik zoiets, daar doe ik het voor...

Toch vind ik het ook belangrijk dat ik me prettig voel daar etc.

Dit is ver te zoeken..

Zit er hard over te deken per direct te stoppen en iets anders te gaan zoeken...

vind het echt super banketstaaf voor annuh dus bij deze: SORRY...

Ik wil eigenlijk van jullie weten wat jullie zouden doen en of jullie nog tips hebben!

Alvast bedankt,
Ilse

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:44

Tja... Met collega's kun je samen werken, of je kunt het niet.
Je kunt ze negeren, of je negeert ze niet.

Moeilijk...
Goed overna denken, ik kan de beslissing niet voor je nemen.

Misschien kunnen jullie samen opzoek gaan naar iets anders?

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:46

hmm... stoppen! Je verdient nauwelijks iets, het is zwaar en je vindt het helemaal niet leuk. Wat doe je daar dan nog?! Neem je vriendin lekker mee en ga samen solliciteren bij een supermarkt! Dat is veel leuker voor meiden van jouw leeftijd! Groot gelijk dat je stopt!
(misschien een idee: je zou ook samen honden uit kunnen gaan laten van mensen. Vraag je geld voor, jij hebt min of meer invloed op de tijden dat je werkt en je hebt alle tijd om lekker bij te praten met je vriendin! Toen ik 14 was heb ik dat ook gedaan en het was voor mij een goudmijntje!)

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 20:47

Ja, anne kan ze dus wel laten,maar dat lukt mij niet ik erger me teveel aan dat soort mensen, een slechte eigenschap ik weet het!

Samen iets anders zoeken, tja het zou een optie zijn,maar dna maak ik van mijn probleem anne's probleem en dat wil ik niet!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:51

ilsjuh schreef:
Samen iets anders zoeken, tja het zou een optie zijn,maar dna maak ik van mijn probleem anne's probleem en dat wil ik niet!

Overleggen!

Wil ze daar blijven werken dan heb je 2 keuze's: Doorgaan daar, of iets anders zoeken.

Als je je echt zo ergert zou ik persoonlijk eerste instantie eventjes naar mijn baas lopen om te zeggen dat je de gesprekken van je collega's niet prettig vind om onder te werken (of het helpt... is dan nog maar de vraag) en anders alleen opzoek gaan naar iets nieuws...

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:55

hee... ik snap wel dat je stopt hoor.. die jongens.. je kan ze niet negeren, zo erg.. als iemand ze kan negeren vind ik t echt heel knap.. maar.. ik verdien er lekker.. en heb zoiets van. ik kan er wel mee leven (met die jongens) en ik wil het sowiezo afwachten of het beter word.. kijk ik zal nooit vrienden met ze worden maar nu doen ze vervelender ook omdat we nieuw zijn, denk ik.. ik wil er zeker niet nu mee stopen.. maar ik snap echt wel dat je het zat ben.. ook al baal ik er wel van Huilen

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:58

Vaak is het grootste gedeelte opschepperij. Moet je ze bij ons eens horen ik werk bij de post. Maar wij als vrouwen noemen ze altijd bouwvakkers. Ik hoor het al geen eens meer.

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 21:41

Heb de knoop toch doorgehakt.

Ik stop ermee en ga lekker op zoek naar iets anders!

Nu nog de vraag, hoe ga ik dit zeggen! Verward

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 22:10

ilsjuh schreef:
Heb de knoop toch doorgehakt.

Ik stop ermee en ga lekker op zoek naar iets anders!

Nu nog de vraag, hoe ga ik dit zeggen! Verward


Hallo ik stop ermee en ga lekker op zoek naar iets anders? Haha! Knipoog

Gewoon zeggen dat het niet was wat je je ervan voorgesteld had en dat je per *wat is er afgesproken?* stopt.

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 21:17

Citaat:
Hallo ik stop ermee en ga lekker op zoek naar iets anders?


Wat is hier zo grappig aan?

Heb vanmiddag gebeld en hij begrep waarom ik weg ging..hij wenste met het beste...

Pfff....dat ook weer gehad...

vind het nog steeds jammer anne,maar heef bri mazzel...laten we het daar amar op houden!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:46

Heb de knoop toch doorgehakt.

Ik stop ermee en ga lekker op zoek naar iets anders!

Nu nog de vraag, hoe ga ik dit zeggen!

ilsjuh schreef:
Heb de knoop toch doorgehakt.

Ik stop ermee en ga lekker op zoek naar iets anders!

Nu nog de vraag, hoe ga ik dit zeggen!


Hallo ik stop ermee en ga lekker op zoek naar iets anders?

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 19:02

Dat heb ik niet gezegt aan de telefoon hoor...

Maar heb nu dus officieel ontslag:P!