ponyclub De Werfhorstruiters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

ponyclub De Werfhorstruiters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 11:41

http://www.eindhovensdagblad.nl/CDA/reg ... 6_,00.html

DOORNSPIJK - Floor de Koning van ponyclub De Werfhorstruiters uit Doornspijk heeft zaterdag bij selectiewedstrijden voor de Gelderse kampioenschappen en kringkampioenswedstrijden bij de Flevoruiters in Dronten een prima prestatie geleverd. Met haar pony Ossemossie werd zij in de discipline springen uitgeroepen tot kringkampioen pony‘s categorie D en E in de klasse B.
De combinatie ging bij het progressief parcours foutloos rond en ook in de barrage verliep alles vlekkeloos.
Hetzelfde resultaat bereikte de amazone bij het klassieke parcours, waar zij tevens een tweede prijs won. Ook kende de jury de succesvolle combinatie het predikaat ‘dagkampioen‘ toe.

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Re: ponyclub De Werfhorstruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:26

Floor de Koning heeft bij mij op de ponyclub gezeten!
Ik weet niet of iemand hier interesse in heeft maarja: Ossemos is verkocht, de reden weet ik niet. Ossemos staat nu bij iemand in Doornspijk, als je het wil weten PM me dan even. Het gaat heel goed met hun 2tjes. Ossemos staat nu ook voor de kar en het gaat volgens mij goed. Een meisje uit mijn les zijn goeie vrienden met de eigenaar van Ossie en toen haar pony kreupel was is ze met Ossemossie naar de les geweest. Met springles moest ie springen, hij sprong heel raar maar na een tijdje ging het goed..

Ik weet niet of deze reactie zinvol is maar ik wou het even kwijt.. Vork
-xx- Tamara

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Re: ponyclub De Werfhorstruiters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 23:30

Behoorlijk oud topic. Maar leuk om te weten.