Maar mijn vraag is dus, ik heb een memorykaart van de compact camera. Een SD, van scandisk, past die erin?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jane_ schreef:Ik heb nu de 450D net ontvangen thuis
Maar mijn vraag is dus, ik heb een memorykaart van de compact camera. Een SD, van scandisk, past die erin?
AnjaKos schreef:Jane_ schreef:Ik heb nu de 450D net ontvangen thuis
Even googlen op merk en type, dan vind je vast de specificaties wel
Zoals deze![]()
http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_450D/index.asp?specs=1
Antwoord op de vraag is dan ook JA de SD kan erin.
Sharon89 schreef:Nou kijk, op mijn werk komt volgende week deze camera in de aanbieding; Canon Powershot SX100 IS.
Voor 179 euro, en dat vond ik wel een mooi prijsje, alleen er is volgens mij niet iemand hier die weet of het een fijne camera is, en of hij kan voldoen aan de eisen die ik stelde.
Ik zal even typen wat er in de folder bij staat;
Digitale superzoom-compactcamera Canon Powershot SX100 IS
- Optische beeldstabilisatie
- 10x optische zoom, 8 megapixels
- 2,5 inch breedbeeld-lcd scherm
- Video met geluid
- Veel functies en toch gebruiksvriendelijk.
Dit zijn mijn eisen:
- Snel , dus als ik druk meteen een foto neemt, en niet als bij digitale camera's eerst ff wacht.
- Scherp en duidelijk
- Niet heel groot en duur.
- Ik ga er fotos van de paarden van maken, me vriend tijdens het bowlen, me kat, en af en toe wat van de natuur etc.
- Het moet ook een makkelijke camera zijn.
Wie denkt dat dit wel wat voor mij is?
Of misschien toch nog iemand hier die deze camera kent?
Sharon89 schreef:Nou kijk, op mijn werk komt volgende week deze camera in de aanbieding; Canon Powershot SX100 IS.
Voor 179 euro, en dat vond ik wel een mooi prijsje, alleen er is volgens mij niet iemand hier die weet of het een fijne camera is, en of hij kan voldoen aan de eisen die ik stelde.
Ik zal even typen wat er in de folder bij staat;
Digitale superzoom-compactcamera Canon Powershot SX100 IS
- Optische beeldstabilisatie
- 10x optische zoom, 8 megapixels
- 2,5 inch breedbeeld-lcd scherm
- Video met geluid
- Veel functies en toch gebruiksvriendelijk.
Dit zijn mijn eisen:
- Snel , dus als ik druk meteen een foto neemt, en niet als bij digitale camera's eerst ff wacht.
- Scherp en duidelijk
- Niet heel groot en duur.
- Ik ga er fotos van de paarden van maken, me vriend tijdens het bowlen, me kat, en af en toe wat van de natuur etc.
- Het moet ook een makkelijke camera zijn.
Wie denkt dat dit wel wat voor mij is?
Of misschien toch nog iemand hier die deze camera kent?
puur schreef:Wie fotografeerd met deze camera en kan mij wat vertellen over het gebruik hier van?:)
En misschien wat foto's door de gemaakte camera?
Alvast bedankt!
Nouks schreef:puur schreef:Wie fotografeerd met deze camera en kan mij wat vertellen over het gebruik hier van?:)
En misschien wat foto's door de gemaakte camera?
Alvast bedankt!
Met welke camera?
Rivaldo schreef:De Canon E500
Ik ben een beginnende fotograaf
Ben 13 jaar, dus wel graag weten;
Is deze camera top or flop?