Tsss, nu ben ik opeens een dierenmishandelaar :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Tsss, nu ben ik opeens een dierenmishandelaar :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 17:14

Ik en mijn vriendin reden (zoals bijna elke dag Knipoog ) op mijn shetty's buiten. Komt er zo'n man op een fiets, wij gaan netjes aan de kant, begint ie opeens tegen ons te schreeuwen Verward Wij hebben toch ook benen waarmee we ergens heen kunnen lopen (nee, echt?) en het is haast dierenmishandeling. Verward Zo schreeuwde hij nog een tijdje verder maar dat hebben we niet meer verstaan want hij reed al voor ons.

Nou lekker zeg, dat slaat toch nergens op? Boos! Misschien zien we er van de lengte te groot uit (we komen nog steeds niet op te grond Knipoog ) , maar we wegen nog geen eens 50 kilo, dus het gaat eigenlijk nog makkelijk. Of heeft ie toch gelijk. Bloos Schijnheilig

Naja, er wordt wel vaker raar naar ons gekeken, maar dit?
Hebben jullie dat ook met shetlanders? Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:17

Heb het gehad met een IJslander Tong uitsteken Ik was een dierenbeul en veeeel te groot voor hem..

( hij liep soms gewoon met mij op zijn rug weg hoor Tong uitsteken Hij was sterk genoeg ) Toen ik riep of zij het ff wilden proberen waren ze angstvallig stil Tong uitsteken

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:18

ocharme shetjes, dierenbeulen dat jullie zijn Tong uitsteken
Volgens mij krijgt die man een hartverlamming als ie sommige foto's bij HAW ziet, met sommige shets wordt zelfs gesprongen! Bloos!
Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:50

tsja ik vind het meestal geen gezicht, en kan me voorstellen dat er mensen zijn die vinden dat je er niet meer op moet rijden

plaats eens een foto(die in je profiel zijn kruisjes) dan pas kunnen we beoordelen of die man wel/geen gelijk heeft.

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:14

nou wat een ei zeg die had zeker zijn dag niet. pffff... zolang je nog geen tientonner bent lekker op die shets blijven rijden hoor.

Elsjuh_B
Berichten: 40
Geregistreerd: 28-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:27

k zou lekker blijven rijden hur... laat ze maar kletsen. k reed vroeger op een ezeltje en toen was ik ook een dierenmishandelaar :S .........

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:44

Sorry maar als ie dat al dierenmishandeling noemt dan zijn er veel ergere dingen te noemen, er staan genoeg voorbeelden daarvan hier, pas nog een verhaal van iemand die 4 katjes vond in een meertje, 3 ervan waren dood, gelukkig de 4e niet. Dát noem ik nu dierenmishandeling, maar als jouw Shet je nog gewoon kan dragen dan heeft die man absoluut geen gelijk, waar bemoeit ie zich mee btw?

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:05

ja joh bemoeials heb je helaas overal!
bleghh

boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:40

Heb laatst ook nog door het bos gecrosst met een shetlander, ging best goed!!! Niets van aantrekken, want deze paardjes kunnen heeeeel veel aan...

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:47

sommige shet's zijn zo sterk daty ze zelfs nog volwassenen kunnen dragen!! Dus echt dierenbeulistisch, is het niet vind ik dan!! Verward

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:51

Het staat dan misschien niet meer zo mooi, maar daardoor kunnen sterke shetjes het nog wel aan!!

Saphia89

Berichten: 579
Geregistreerd: 14-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:03

Het is inderdaad nogal bulshit..maar die man had denk ik niet zo veel verstand van paarden *LOL*

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:22

Sommige mensen sporen echt niet.
NIks van aantrekken hoor!

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:13

huum... misschien moet je die man toch is uitnodigen... zet je hem toch op een arabiertje die 2 dagen stil heeft gestaan? Knipoog blijf jij maar lekker rijden op je Shetties hoor, zolang je ze naar goed behandeld (en je niet boven de 120 kilo uitkomt)...

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:21

Niets van aantrekken jij kent je eigen beest het beste!
Hij is gewoon iemand die bang is voor paarden maar er nie voor uit durft te komen Haha!

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:26

nou inderdaad, zeikers heb je altijd hoor... en dat moet je je ook niet persoonlijk aantrekken, want dat zit gewoon in hun genen!

hahahha

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:27

Hij heeft in ieder geval duidelijk geen verstand van paarden.

Liesje89

Berichten: 9926
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 23:21

Ik heb het ook joh!
Zelfs op bokt Bloos!!!!

Maar die van mij gaat er toch mooi met mij op d'r rug vandoor, flikkert me eraf (bezorgt mij een verbrijzelde ellebog) en raced naar huis :S
Dierenmishandeling...? Baasjemishandeling!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 00:02

Als ik naast mijn Shet wandel vragen ze waarom ik er niet op ga zitten.
Zou ik er op zitten, zeggen dezelfde mensen waarschijnlijk dat ik een dierenbeul ben.
Veel mensen willen gewoon commentaar leveren om zichzelf beter te voelen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 01:02

Natuurlijk kun je zulke reacties krijgen. Ik zou me er niet veel van aantrekken. Maar hij bedoelt het vast goed.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 07:54

Dierenmishandeling? Nee joh....die man weet niet waar hij het over heeft. Je merkt zelf wanneer je niet meer op je shet kan dus nog lekker blijven rijden!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:44

joh ik ben 33 weeg 70 kilo en ben 1.58 lang
Ook ik stap af en toe nog op een shet en zo stom ziet het er nog niet eens uit.
(bij ons staan er 3 waarvan 2 groot en zeker sterk genoeg om mij te dragen, en om met me er vandoor te gaan )
kijk nou ga ik niet 2 uur buitenrijden met ze maar toch....

lekker laten banketstaaf die mensen

Loena

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:52

Ik vind het zelf ook eigenlijk geen gezicht.. maar ik weet dat ze sterk genoeg zijn!
Maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die helemaal niets met paarden te maken hebben dat ze het een rot gezicht vinden.. en het zielig vinden..
Maar daar moet je gewoon niets van aantrekken, jij weet beter toch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:31

haay ja ik vind het ook niet om aan te zien...maar zielig is het niet. Maar mensen die zich niet met paarden bezig houden vinden al snel alles zielig..maar shetties zijn sterk genoeg hoor Lachen

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:31

Afbeelding

Ik op mijn oude shetty. Ik was toen 13 of 14 jaar en ben toch nog 2e bij het ringsteken zonder zadel geworden.

Ben dus ook regelmatig voor dierenbeul uitgemaakt maar ben gewoon door gereden. Mijn kleine Bas vondt het leuk en daar ging het om lekker plezierig rijden
Mijn huidige pony is ook niet al te groot met van die luciferhoutjes als benen Huilen en ook als ik daar op rij hoor ik het woord zielig vaak genoeg Stoom uit je oren
Gewoon negeren en als jij en je pony er plezier in hebben is er niets aan de hand Knipoog