jippie vlam word nu gauw hengstig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

jippie vlam word nu gauw hengstig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 09:02

Vandaag was de veearts (alweer) geweest. Vanaf begin maart zijn we al bezig met mijn merrie te schouwen en te scannen enzo.
Elke keer was ze niet hengstig, omdat er een geel lichaampje op zat. De veearts had hara al 3 keer hengstig gespoten. de eerste 2 keren niks te zien, was erg levenloos van binnen.
Maar vorige week nog maar eens hengstig gespoten, want het gele lichaam was kleiner dus kijken of die er nu af wou. Vandaag veearts wezen scannen en opvoelen. Goed nieuws er zitten 2 follikels van 30mm. *LOL* OK dan! de baarmoeder hals is nopg stug en baarmoeder nog gesloten, maar er is dus hoop. zaterdag komt hij weer dus ik heb echt dta ze dan nu hengstig word. (btw weet niet of het gele lichaampje al weg is, vergeten te vragen Blond

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 09:08

Goh, wat een gedoe....waar ken ik dat ergens van? Oh ja, heb er zelf ook zo een Haha! Hopen dat ze nu goed hengstig wordt, succes ermee!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 09:28

dankje jij ook succes met je paardje irritant he? voor mij is het ook nog eens de eerste keer bij mijn merrie, dus is al spannend en dan wil het ooknog niet. maar gelukkig gaat het nu de goede kant op.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:06

Bij mij precies hetzelfde, ook eerste keer Lachen Ze is hengstig gespoten en staat nu alweer 2 weken bij de hengst, maar lukken wil het niet. Ik denk dat ik mijn pogingen dan ook maar staak; het kost alleen veel geld en het is niet eens een duur paard, dus niet de moeite waard...onze andere merrie is waarschijnlijk wel al drachtig (vandaag scan Haha! ) dus dan hebben we tenminste 1 veulentje

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 10:08

ja das idd leuk als je in elk geval wel een veulen krijgt. ik wou ook net gan stoppen zei het vorige week tegen de veearts, net voor hij ging opvoelen. en toen ging hij kijken en zei dta er nog best kans is en zie, het is bijna zoveer. ben echt happy!!!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:09

Dat kan ik me voorstellen! Ik hoop dat het allemaal lukt, want zo'n veulentje is wel erg cute natuurlijk Lovers

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 10:12

ja ik vind t super, maar zal je zien dat ze dan niet drachtig word ofzo, maar dat hopen we natuurlijk niet.

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:36

Ja tuurlijk wordt ze wel drachtig !! ze heeft nu al moeilijk genoeg gedaan het word tijd dat ze het opgeeft Knipoog haha ...

ik duim voor je dat ze zaterdag hengstig wordt/is een veulentje van vlammie is natuurlijk wel erg Lovers ...
Als ze deze week dan hengstig word dan heb je wel een geluks week morgen wedstrijd wat jullie natuurlijk erg goed gaan doen en vlammie hengstig !!! Haha!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 11:59

nou die wedstrijd ik weet nog niet of het wat gata worden maar we zien wel. hoop dta het een beetje wil lukken. Haha!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:33

tuurlijk wordt die wedstrijd wat !!! ...