tijdelijk werk in t buitenland.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

tijdelijk werk in t buitenland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 19:11

Ik heb vandaag vrij onverwachts besloten om na mn proeftijd niet door te gaan met mn huidige baan. heel kort samengevat was het gewoon mijn ding niet.
Nu wil ik eigenlijk voor 2 maanden naar het buitenland om te werken. Er ff helemaal uit en alles op een rijtje zetten, wat ik nu echt wil. Het liefst in de paarden, maar als dat niet kan dan niet. Ik hoef er absoluut niet rijk van te worden, ik wil er gewoon ff uit en de komende 2 maanden doorkomen tot ik weer verder ga met mn studie. Heb geen voorkeur voor een land, als ik maar op een leuk bedrijf terecht kom.
Heeft iemand hier ervaring mee? en weet iemand misschien een leuk adres?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:36

Door Homac (www.homac.nl) wordt bemiddeld voor werk, ook in het buitenland.
Misschien kun je hier iets leuks vinden ?

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:49


Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:55

of knollfarm.com wil ik nog een keer gaan doen ooit, na me VWO, of na de uni...

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:30

zoek eens op de berichten van eaglesfrance. Hij heeft een ranch in frankrijk en zoekt mensen voor de zomerperiode. Daarnaast staat er op commercieel ook een advertentie waarin wordt gevraagd naar een medewerker op een handelsstal in Zuid-Afrika, maar dat is voor minimaal 6 maanden.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:32

Kijk eens op http://www.stablemate.net.au/ en dan onder 'World Wide Work with Horses'.

Stablemate is een oorspronkelijk Australische organisatie die ook contacten heeft in o.a. Ierland.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:44

Martenique schreef:
of knollfarm.com wil ik nog een keer gaan doen ooit, na me VWO, of na de uni...


Hier ben ik geweest Haha!

Het was niet voor mij bestemd, maar dat lag meer aan mij niet aan de stal denk ik. Het is een goede ervaring en je kan New York echt heel erg goed leren kennen Haha!

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:49

www.yardandgroom.com.

Hier had ik een profiel op aangemaakt, en heb al verschillende reacties erop gekregen. Utiendelijk heb ik besloten om toch niet naar het buitenland te gaan, maar er zijn hier echt heel veel mogelijkheden!
succes ermee Lachen

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmberG, AmyJamess, BelgenGek, BLEXBot, bora, Dee_Es, Fee_, Googlebot, Kidde, laura_estee, linoleum, m0niekkkie, Malissaa1, redbutton, TheNovelist, Witje2, YandexBot en 58 bezoekers