Bit te los... pakt bit niet vast...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Bit te los... pakt bit niet vast...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 11:02

--------------------------------------------------------------------------------
Muzefee loopt tegenwoordig lekker los door het lijf. Als ik op de linkerhand rijd, loopt ze lekker te kauwen en te smakken, maar als ik op rechts rijd trekt ze zich niks aan van het bit.
Ze heeft hem niet vast, juist veel te los.

Ik heb het idee dat ik het op kan lossen door haar veel te vragen op rechts, voltes en tempowisselingen. Toch helpt dit ook niet helemaal. Iemand een idee?


ragebol
Berichten: 122
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:54

Ik denk dat ze rechts vast zit!
Ja ik zou veel figuren rijden,maar vraag niet teveel oprechts,want dan overbelast je het!!
Maar ga er op zitten ne geef haaar een snoepje aan de rechterkant,zodat ze haar hoofd en nek moet buigen!
en dan met oefeningen(grote volte en dan de volte verkleinen)

succes

Ragebol

ragebol is top!!


blieb

Berichten: 89
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:57

Ik zou ook veel figuren rijden maar wel op beide kanten anders is ze straks op rechts los en zit ze weer vast op links.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:07

Ik ken het, paarden die vast zitten is vervelend, maar heel los is ook niet makkelijk. Ik probeer dit op te lossen door goed naar m'n hand toe te drijven zodat mijn paard mijn hand opzoekt, vooral niet anders om, dat werkt tenminste niet bij mij. Als ik te erg vast houd wordt het alleen maar erger. En idd tempowisslingen kunnen hierbij handig zijn.
Succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers