Moderators...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Moderators...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 11:19

Het viel me op dat ik sommige "moddies" helemaal niet meer online zie...*snik* Huilen Hoe kan dat nu??? Komen jullie niet meer op bokt (kan niet hoor!!! Jullie zijn moddies...moeten ons dus wel een beetje in toom houden... Schijnheilig ) of hebben jullie jezelf verborgen??? Want ook dat zou niet moeten kunnen hoor...ik moet toch wel kunnen weten welke moddie er online is om eventuele links van nare topics zo snel mogelijk bij jullie te krijgen... Knipoog Maar goed...ik zeg het als een grapje, maar ik meen het eigenlijk wel...nu wordt die arme Bart ( Haha!) overladen met pb's tesamen met enkele andere moderators die ik wel nog zie, maar dat zijn er volgens mij echt niet veel. Of ben ik nou gek aan het worden???

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:29

Vikki, misschien is het aantal moderators wel uitgedund? Kan me er wel iets bij voorstellen, lijkt me een hoop discussie en weinig lol Tong uitsteken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:34

Ook als staat een bepaalde moddie niet onderin kan het wel zijn dat ze online zijn ?? Maar misschien niet herkenbaar of als gast de reden daarvoor is onze zaak niet toch ??

Het kan ook zijn zodra je het bericht hebt verzonden dat die persoon online komt. Ik ben er ook best veel maar ik ga ook vaak weg tussendoor.

Lovers

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 11:38

Tssss...volgens mij begrijp je me niet Pris... Haha! Ik vind het zo handig als de moddies gewoon onderaan vermeld staan...dan kan ik ze tenminste fijn bestoken met pb's als er weer eens onzinnige of onaangename topics ergens op bokt zijn...en als ik niet weet of ze online zijn omdat ze verborgen zijn kan ik ze dus ook niet bestoken... Huilen Huilen Huilen ... }> Hmmm...moet ik dan uit voorzorg iedere moddie maar bestoken met pb's als ik niemand aanwezig kan zien... Schijnheilig ... Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:41

Misschien wel al te goed Vikki Tong uitsteken .

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:15

Oh? Leg eens uit Pris? Tong uitsteken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:24

haha wil je dat echt weten puck ??

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 12:25

Maarre...misschien begrijpt Pris mij wel een heel klein beetje...maar...zo erg is het toch ook weer niet als ik een moddie "bestook" met pb'tjes...want ik kan heus best heel lief zijn hoor...echt waar! Schijnheilig Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 13:22

Ik ben nog nooit bestookt... Is dat leuk? Haha! Weet dat Bart mijn noodkreten niet altijd even leuk vond!
Tong uitsteken

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 17:49

Ik dnek niet dat je mij erg vaak mist Haha! hehehe

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 18:20

Hey...ik kan iig altijd Laui en Pinky nog bestoken... Schijnheilig }> Ik moet alleen bekennen dat ik eigenlijk nooit op jouw forum kom Kim...ik heb werkelijk geen flauw benul vertsand van het aangespannen rijden... Verward Hmmm...misschien moet ik mezelf maar opgeven voor die mencursus die ze bij ons op stal hopen te organiseren dit jaar...