Shet-meeting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Shet-meeting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 00:34

Wie lijkt het leuk om met zijn/haar shet samen met mij en mijn shetten een leuke (soort spelletjesdag) te organiseren? of mee te doen?

Ik heb nl ooit medailles besteld voor een evenement wat niet door is gegaan, dus heb ik ze over, inclusief een mooie beker voor de winnaar!

Dus ''shetlovers'' meld je aan en kom op met alle idee-en!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 01:36

Dat lijkt me best een leuk idee. Als ik vervoer kan krijgen, wil ik best mee doen. Wat had je in gedachten? Het lijkt mij leuk als er ok dingen zijn die je aan de hand kan doen, want m'n karretje is wat lastig mee te nemen, en als ik óp Mickey ga lachen jullie me vierkant uit Haha!

Maareh, wel een beetje discriminerend voor de "niet-shetlovers" hè Tong uitsteken

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 09:25

maaike van de vis schreef:
en als ik óp Mickey ga lachen jullie me vierkant uit Haha!

Maareh, wel een beetje discriminerend voor de "niet-shetlovers" hè Tong uitsteken


Waarom uitlachen?????? De verzorgster van Isabeau -Ies is 1.07, verzorgster 1.70!- rijdt er ook nog wel eens op. idd niet een echt charmant gezicht, maar een shet kan dat makkelijk dragen!

Ja, beetje discriminerend is het wel he? Maar bij deze: meerdere liefhebbers voor zo"n dag? Ook met een anderssoortig paard ben je welkom!!!!!!!!!!

Als er genoeg liefhebbers zijn eens een keertje bespreken wat de plannen zijn etc.!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23418
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 09:41

Jaa, leuk idee, ik wil ook wel komen misschien wel samen met een vriendin die ook een shet heeft, vervoer is denk ik wel te regelen, alleen kan ook bij mij geen kar mee, helaas.... BTW als die vriendin niet meegaat kan het wel Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:04

een onderlinge bokt wedstrijd?
lijkt me erg leuk!
misschien een wedstrijd met meerdere onderdelen?
aan de hand onder het zadel ofzoiets?en meerdere jury's bv 5 die punten uitdelen van 1 tot 10 voor wat je laat zien.
misschien voor onder het zadel een bestgaande rijpony/paard en soort behendigheidsparcour?

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:08

Hangt er van af waar en waneer. Wel onwijs tof.
Zo veel dingen worden er niet georganiseerd voor shetjes. En als je ook maar ff te lang ben word je al belachelijk aan gekeken.
Als er wat te regelen valt dat ik kan komen zijn Dennis en ik zeker van de partij.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:22

jaaaaaaa ik wil ook meedoen... maarre.... ik denk alleen niet dat ik vervoer heb Verdrietig Frusty Boos! Huilen

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:57

Zegguh, Amulet heeft ook wel wat van een shetlander Haha! Knipoog
Maar als je mee mag doen met andersoortige paardebeesten ben ik graag van de partij, ligt er alleen wel een beetje aan waar het is. (Is het te ver weg dan kom ik graag zonder paard Maaike uitlachen Tong uitsteken }> )

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 15:52

Nimber schreef:
een onderlinge bokt wedstrijd?
lijkt me erg leuk!


Het karakter van zo'n dag moet imo wel speels zijn, dus geen hoogstaande dressuurproeven e.d. (zie je me al dressuur rijden met een shet of met mijn draver? Haha! )

Aantal idee-en: hemdenrace, sprongetje (aan de hand), behendigheidsparcours (Nimber), bruggetje en over zeil lopen ofzo?
Geen echt wedstrijd karakter, maar gewoon een leuke gezellige dag er van maken!
Wie o wie wil mij -bij genoeg deelnemers- helpen met de voorbereidingen? We moeten een locatie bedenken, plannen maken, etc etc.....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:10

ik wil je best helpen met brainstormen, ben als ik kan ook zeer zeker van de partij met hon.
Bij deze stel ik hon dan ook beschikbaar voor 3 andere. Max gewicht: 65kg!!!!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 19:23

stef schreef:
ik wil je best helpen met brainstormen, ben als ik kan ook zeer zeker van de partij met hon.
Bij deze stel ik hon dan ook beschikbaar voor 3 andere. Max gewicht: 65kg!!!!!


He super Stef!

Ik zal gelijk Stef der voorbeeld volgen en Isabeau beschikbaar stellen voor nog 2 deelnemers. Ies is NIET makkelijk, dus niet geschikt voor onervaren ruiter(tje)s.
Als tegen die tijd Fleur is gebleven en onder het zadel is, geldt voor haar hetzelfde!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:34

IK DOE MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Kan ik dan weer blijven slapen Es??
P.S Op domi kunnen ook nog wel 2 mensen hoor Knipoog

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:55

Ik had het al in de pb tegen je gezegt maar het lijkt me heel erg leuk !!!
Ik wil zeker wel mee doen/helpen.......mits het niet al te ver bij mij uit de buurt is....ivm vervoer!!!!!
Ik ga heel hard denken voor leuke ideeen *LOL*

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

te ver.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 21:15

Het is te ver als het in Zeeland word gehouden.......maar waar word het gehouden...

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

te ver.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 21:17

Vasco schreef:
Het is te ver als het in Zeeland word gehouden.......maar waar word het gehouden...


Tot nader bericht onbekend. Dat hangt af van waar de meeste aanmelders vandaan gaan komen, waar een goede (en niet al te dure) locatie is, etc etc

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 21:22

Hanneke, als je Amulet niet meeneemt, mag je ook wel op Mickey hoor. Heb ik ook nog wat te lachen Extreme duivel

Het lijkt me leuk, een Shettendag, gewoon lekker ongedwongen.
Ik wil graag komen, maar dat hangt er vanaf waar het is, en of ik iemand kan vinden die me er heen wil brengen.
Maar als Mickey en ik komen, wil ik Mickey ook wel delen hoor, geen probleem.

Isabeau

Berichten: 121
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 21:24

hai!
ikke doe ook mee!!
Mag ik Ies dan wel lenen??
hahaha
lijkt me wel supwergezellie!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 21:28

Isabeau schreef:
ikke doe ook mee!!
Mag ik Ies dan wel lenen??


Had ik al rekening mee gehouden, vandaar Isabeau ook voor nog 2 anderen aangeboden ipv 3! Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 21:41

maaike van de vis schreef:
Hanneke, als je Amulet niet meeneemt, mag je ook wel op Mickey hoor. Heb ik ook nog wat te lachen Extreme duivel

Het lijkt me leuk, een Shettendag, gewoon lekker ongedwongen.
Ik wil graag komen, maar dat hangt er vanaf waar het is, en of ik iemand kan vinden die me er heen wil brengen.
Maar als Mickey en ik komen, wil ik Mickey ook wel delen hoor, geen probleem.


"t arme beestje...nee dat zullen we hem/haar/het maar niet aandoen }> Schijnheilig
Maar ik blijf dit topic even in de gaten houden in elk geval, ik kom in iedergevaal GRAAG kijken }>

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 22:33

Ciska (dennis) en ik zijn natuurlijk ook van de partij, ik heb zelf 2 shetjes 'over'. Dus wij komen in totaal met 3 !

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 22:48

Goed hoor Tamara(Max). Nemen gewoon de hele kudde mee. Heel misschien hebben we er dan 3 en een baby shetje *LOL* . Als iemand nog een shet zoekt, wij hebben d'r dus 2 in de aanbieding(wel in overleg).

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 23:02

Dat gaat goed! Ik geloof dus dat er wel interesse is in een leuke shetdag?

Er zijn nu (onder voorbehoud van vervoer e.d.) 13 aanmelders en 13 pony's. Ha hoe kan het zo uitgekiend worden!
Een aantal pony's worden ook opgegeven om te ''gebruiken'' voor de mensen die zonder pony komen!

Dusse, nog even flink aanmelden dan gaan we (Stef jij helpt met brainstormen, toch?) even wat plannetjes bedenken, en een locatie en een datum!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 00:12

Buitenzorg"]
[quote="Isabeau schreef:
ikke doe ook mee!!
Mag ik Ies dan wel lenen??


Had ik al rekening mee gehouden, vandaar Isabeau ook voor nog 2 anderen aangeboden ipv 3! Haha!
[/quote]

Als het een echte shettendag wordt en guido dus uitvalt..... mag ik vast ook ies of fleurtje wel lenen toch?!!! Lovers

en natuurlijk wil ik je ook wel helpen met de voorbereidingen!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 12:45

Reddy007 schreef:
ik zou niet op reddy kunnen rijden.........maar over zeiltje lopen is haar beste kwaliteit het liefst sloopt ze het nog!


We kunnen ook dingen aan de hand doen, ik ben zelf ong. 1.72 en 64/65 kg, dus ik ga -denk ik- niet rijden, alhoewel als iedereen het doet, kunnen we elkaar uitlachen...
Ik zag in je profiel dat je shet pas 1,5 is, maar je kan altijd een van die meiden van mij ''lenen''!