W.E.: wie kan ik waar vinden zaterdag en hoe laat? :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

W.E.: wie kan ik waar vinden zaterdag en hoe laat? :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 11:15

Jajaja...zaterdag dan eindelijk naar de western experience om eens lekker met mijn eurootjes te smijten!!! Maarre...ik wil ook nog wel wat "meetings" tussen het shoppen door plannen hoor...dus kom maar op, wie is er zaterdag in de Brabanthallen en hoe laat kan ik jullie waar vinden??? Haha! Offe...misschien telefoonnummers pb'en...*grinnik* hoewel het dan wel via sms afgesproken moet worden, *lol* want ik geloof niet dat ik met Telfort bereik heb als ik midden in de Brabanthallen rond wandel... Knipoog Maar ach, ik ben regelmatig bij de ingang om de mensen te zien met wie ik afgesproken heb of nog ga afspreken hoor... Schijnheilig ... Knipoog


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:55

ik ben er vanaf het begin met mijn vriend op zaterdag (ik ken iemand die een ochtendhumeur gaat hebben Haha!) . Waar? Dat weet ik nog niet Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:05

Gezellig ik ben er ook op zaterdag. Troost kopen voor mijn zielige paardje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:06

Geen idee hoe laat ik me waar aan sta te vergapen *LOL* Maar we weten je wel te vinden Knipoog Wie gaat er nog meer zaterdag?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:21

Yo ik ben er ook, even mijn spaargeld een nuttige bestemming geven, hahahaha. Geen idee waar en hoe laat ik ergens ben, we zijn met een best grote groep van stal en zijn er van 10-22 uur. Zie je iemand met een grote partij tassen lopen en een vriendje met blond koppie en paarse streep van voor naar ahter in zijn haar (alssie geen petje opdoet), dan ben ik dat. Hoe ik eruit ziek: zie profiel!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:38

Party!! Hai Vik ja ik kom ook , je weet nog wel hoe ik eruit zie toch, blond haar en blauwe ogen (grinnik). Zal je mijn nummer even via je pb geven of ga je met Cindy want die heeft mijn nummer wel en ik die van haar. Kunnen we elkaar even gek maken met wat we gekocht hebben.... Kwijl Kwijl Kwijl p.s. kunnen we niet een pakezel meenemen, lijkt me wel handig toch. Haha!

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:43

Ik ben er ook samen met een vriendin. Wij zijn er rond een uur of 12.30!
Ik zit sowieso van 14.00-16.00 op de tribune voor de reining, want dat wil ik niet missen!
Ik kan je mijn nummer wel ff pb-en. Het is wel leuk als we om een bepaald tijdstip met een paar bokkers kunnen meeten!

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:47

charene schreef:
p.s. kunnen we niet een pakezel meenemen, lijkt me wel handig toch. Haha!


Zal ik maar met de veewagen komen dan ipv met m'n Corsaatje? Kan ik de inkopen van de Bokkers uit deze regio meenemen Lachen

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:53

Ja hihi dat lijkt mij een goed plan , doe maar zo`n dubbele veewagen (met aanhanger) want volgens mij gaat Vikki de hele tent leeg kopen... Dus kom allemaal op tijd want op=op *LOL* . Enne een tribune afhuren voor de bokkers lijkt mij ook wel wat en dan aan het einde een showtje met wat iedereen gekocht heeft, ja Kwijl Kwijl Kwijl dat lijkt mij wel wat... keep on dreaming Dromen (zeg ik zelf maar )

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 15:02

Vikki je hoort het je wordt de regelmuts zaterdag Haha! . Dat wordt lekker bellen. Moet je nu een grotere coolbox meenemen? Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 16:03

charene schreef:
Ja hihi dat lijkt mij een goed plan , doe maar zo`n dubbele veewagen (met aanhanger) want volgens mij gaat Vikki de hele tent leeg kopen... Dus kom allemaal op tijd want op=op *LOL* . Enne een tribune afhuren voor de bokkers lijkt mij ook wel wat en dan aan het einde een showtje met wat iedereen gekocht heeft, ja Kwijl Kwijl Kwijl dat lijkt mij wel wat... keep on dreaming Dromen (zeg ik zelf maar )


*zucht* de tent leeg kopen...zou ik wel willen ja!!! Haha! Maar helaas, de inhoud van mijn portemonnee blijft beperkt tot zo'n 330 euro...nou ja, moet ik toch wel iets leuks voor kunnen vinden denk ik... Knipoog Enne...kom maar op met die telefoonnummers! Mijn pb box is nog bedroevend leeg gebleven vandaag... Schijnheilig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 16:05

Natascha schreef:
Vikki je hoort het je wordt de regelmuts zaterdag Haha! . Dat wordt lekker bellen. Moet je nu een grotere coolbox meenemen? Knipoog


Ik zal iig zorgen dat mijn telefoontje volledig is opgeladen hoor... Knipoog Enne...we zijn toch allemaal Hollanders... Schijnheilig Er zijn vast wel meer mensen beladen met broodjes en drinken dan alleen jij en ik hoor Natascha. Haha!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 17:44

Tong uitsteken nou voor 330 euro kun je best lekker shoppen zaterdag, ik heb minder te besteden geloof ik. Krijg ook nog een rekening van Utrecht dus misschien kan ik alleen paardensnoepjes kopen Huilen Huilen . Of moet even geweldig gaan overwerken tot zaterdag....... maarja ik heb inieder geval wel al een toegangskaartje, dus ik kan gelukkig wel naar binnen(hihi) Haha! Nou even niet zo zielig doen ik ga zaterdag gewoon even lekker Kwijl Kwijl Maar Vik ik PB je nog wel even mijn nummer.... Knipoog Party!!

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:56

Ik ben vanaf een uur of 8 (nee, jullie kunnen pas om 10 uur naar binnen) tot na 22.00 uur op de stand van de DPHC (de Painthorseclub dus). Afgezien van af en toe een rondje struinen en shoppen dan... Haha!, maar de stand is altijd bevrouwd. Dus iedereen is welkom om te komen kleppen...
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 21:17

Francis schreef:
Ik ben vanaf een uur of 8 (nee, jullie kunnen pas om 10 uur naar binnen) tot na 22.00 uur op de stand van de DPHC (de Painthorseclub dus). Afgezien van af en toe een rondje struinen en shoppen dan... Haha!, maar de stand is altijd bevrouwd. Dus iedereen is welkom om te komen kleppen...
~Francis~

he wat leuk. hebben jullie ook folders van painthorses ofzo?
is leuk om na te schilderen op een modelpaard.
nou ik kom zaterdag ook langs hoor. heb waarschijnlijk een blauwe jas aan met friese hoofd aan de achterkant Haha!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 22:46

Francis mag ik met mijn Pinto ook even komen buurten bij de painttent, Knipoog ja je weet maar nooit natuurlijk........ Party!!

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 12:17

[/quote]
he wat leuk. hebben jullie ook folders van painthorses ofzo?
is leuk om na te schilderen op een modelpaard.
nou ik kom zaterdag ook langs hoor. heb waarschijnlijk een blauwe jas aan met friese hoofd aan de achterkant Haha!
[/quote]

Als je graag een (mooie Pling ) Paint wilt naschilderen, zal ik twee foto's van mijn merrie Straw Miss meenemen. Mag je in alle rust een prachtig modelpaard van haar maken!!! Kijk anders even op mijn site voor een eerste glimp... Haha! Is dat model dan uiteindelijk ook te koop?

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 15:29

Heb net bedacht dat ik ook maar ga, wel geen cent te makken, maar goed...Haha! Ik kan me niet meer herinneren wanner ik voor het eerst geweest ben, maar dat was de 1ste keer, daarna nooit meer.. misschien is het verandert?

Iemand enig idee of het uitverkocht is ofzo? ik heb nog geen kaartjes besteld.....

Ben benieuwd naar het niveau van de Reining, hoop op een goeie bak.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 18:26

Je kan ook aan de kassa zelf kaartjes kopen, dus ik denk niet dat het al uitverkocht is. Overigens wordt er op de radio ook nog volop reclame voor gemaakt, dus daar hoef je je niet druk om te maken Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 16:44

Cer schreef:
Ben benieuwd naar het niveau van de Reining, hoop op een goeie bak.


Ik weet niet in hoeverre je kennis reikt op het gebied van reining en eventuele reiningruiters, maar Gisela heeft een deelnemerslijst samengesteld van iedereen die meedoet aan de lawson throphy op de WE Lachen Moet je ff kijken http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=38845

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 17:29

ja bedankt! Dat heb ik erbij gezocht en uitgeprint. Je zal ongetwijfeld programma boekjes kunnen kopen, maar Hollands als ik ben he Haha!

Ik ben vooral benieuwd naar SR Lawman, Hollywood Reckles en Shamokin. Verder ook wel hoe de duitsers rijden en Chris Feichter..

Ben een beetje bekend met de reiningruiters van tegenwoordig... maar omdat ik de laatste tijd het reining niveau om te huilen Huilen vond, ben ik heel benieuwd of het nu al beter is...de namen beloven iig wel wat.

En een goeie bak helpt dan wel erg natuurlijk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers