Spierdistrofie??!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Spierdistrofie??!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 22:14

hoi hoi
ik weet niet of jullie mn eerdere verhaaltje hebben gelezen... over dat ik van mn pony was gevallen en nogal last had van mn voet. en was toen naar de dokter geweest en die had gezegd dat mn enkelbanden waren verrekt en mn hiel zwaargekneusd en dat ik er vrijdag wel weer op moest kunnen staan...
maar helaas Verdrietig kan ik er nu nog steeds niks mee... ben er vandaag weer mee terug naar mn huisarts gegaan.... en helaas het was NIET goed met mn voet
ik heb nu waarschijnlijk (90% zeker) spierdistrofie en heb al verlammingsverschijnselen Huilen Verdrietig Boos! dus dat was echt heel erg schrikken... en ik vanavond naar een fysio geweest en die ging kijken wat hij eraan kon doen....
ik moet morgen in ieder geval foto's maken in t ziekenhuis, want waarschijnlijk heb ik ook een aantal middenvoetsbeentjes gebroken... dus het gaat helemaal niet goed!
en ik mag de komende 6 maanden niet paardrijden!! Huilen
en ik hoop echt dat die distrofie over gaat!! anders beland ik in een rolstoel Huilen en dat wil ik al helemaal niet!!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:22

jeetje wat een rotbericht.
Heb het ander bericht ook gelezen op VvdD.
Schrok er eerlijk gezecht nogal van.
Is het zeker dat het blijvend is?
Heel veel sterkte en laat ff horen hoe het met je gaat verder.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 08:58

jeetje wat een rotbericht....
heel veel sterkte toegewenst

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 09:06

Sterkte!!!!!
Ik las het berichtje van Saskia al.

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 09:52

ja, het is bijna zeker dat ik het heb, het is beginnend volgens mn huisarts dus dat is niet zo fijn
en ik was vanochtend naar het ziekenhuis voor foto's en er is niks gebroken in mn voet... dus dat is dan nog wel weer een meevaller
en ik heb nu fysiotherapie en ik kan mn voet nu al wat beter bewegen, maar erop lopen mag ik voorlopig nog niet.

ik houd jullie op de hoogte als ik weer meer weet.

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:03

Sterkte!!!!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:08

Wat akelig voor je. Heel veel sterkte. Ik hoop dat het allemaal toch mee zal vallen. Ach gut

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:25

Kijk even met de zoekfunctie op dystrofie, dan vind je mijn uitgebreide relaas over die rotaandoening die ik hier ergens op Algemeen heb neergezet in een topic over wie op bokt dystrofie heeft.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:05

Ik heb het ook! 2 weken geleden heb ik het te horen gekregen. Ik zit nu volop bij de fysio (magneettherapie) en bij de chirurg en de orthopedisch chirurg. Daar moet ik vanmiddag heen, en ik kom net pas uit het ziekenhuis van de chirurg. Het is inderdaad zwaar niet leuk. Maar het is niet zeker dat het niet meer goedkomt hoor, als je er snel bij bent, is de kans op genezing het grootst. Kijk maar eens op www.posttraumatischedystrofie.nl Daar kun je er heel veel over vinden.
Er staan erg vervelende verhalen op (schrik daar niet van) maar ook 'positieve' verhalen.
Ik heb het trouwens in mijn pols omdat ik mijn pols brak toen ik van mijn paard viel. Dan daarbij hebben ze al tig foto's gemaakt, en het blijkt ook nog eens dat er een bot niet goed staat, dus wat daar mee gaat gebeuren...? Maar goed, blijf het positief inzien, hoe moeilijk dat ook is. Je moet er zelf ook hard aan werken en dan hoop ik dat alles goedkomt!
Sterkte! OK dan!