Vanaf morgen een Z2 paard onder m'n kont :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Vanaf morgen een Z2 paard onder m'n kont :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 22:15

Het gaat de laatste tijd zo héérlijk Haha! na een klein dipje... Echt alles gaat lekker. Wordt volgens mij een lang verhaal dus ga er maar eens goed voor zitten Knipoog

Met Treasure begin ik de ene na de andere prijs weg te halen, oké behalve afgelopen zondag. Toen was er zó laag gejureerd dat de 1e plaats geloof ik maar 160 punten had, ik had 155 terwijl het echt súper goed ging. Maar goed alles gaat dus lekker want ik was wel tevreden!

We hebben een stel nieuwe leuke paarden die het super doen dus ook makkelijk verkopen.

Heerlijk is dat om eens op paarden te rijden waar de knopjes al allemaal op zitten in tegenstelling tot de jonge paarden die ik normaal rij.

Naast de nieuwe M2 merrie waar het met de dag mee vooruit gaat hebben we sinds vandaag een 5 jarige Krack C die echt lekker loopt en krijgen we morgen nog een Z2 paard, écht een super lekker ding. Zal even bij het begin beginnen Haha!

Vandaag naar die 2 paarden gaan kijken. Toen moest ik op dat Z2 paard. Ik ben maar een klein ieniemienie mensje en dan is een dressuurkanon van 1.77m. ongeveer best eh... groohoot om op te stappen, ik stond ook nog lager dan hem (liep beetje schuin daar) maar het is me gelukt Haha! !

Moest ik hem ook nog op een gewone africhtings trens rijden omdat ze daar geen stang en trens hadden. Ze zeiden dat dat misschien niet zou lukken omdat hij wel stang en trens gewend is. Maar dat mocht de pret niet drukken!

Wát een hals zit daar op! Was echt een heftig gevoel! Met die gewone trens had ik wel even moeite met hem in het begin, voor een ophouding moest ik best kracht zetten maar daarna kon ik hem bijna op 2 vingertjes rijden (vaste uitdrukking van me als t paard lekker in de hand is Lachen ).

Toen kon ik het niet laten proberen wat oefeningen eruit te rijden omdat ze zeiden dat het waarschijnlijk niet zou lukken met dat hoofdstel. (stonden ook nog 2 hindernissen midden in de te kleine rijbak...)

Eerst eens wat wijken, súper.. Schouderbinnenwaarts.. ook super, travers.. renvers.. verzamelde draf, uitgestrekte draf (was wel even wennen zó'n ruime uitgestrekte draf), toen een galopje gepakt, uitgestrekte galop, verzamelde galop, changementje en weer in draf, toen probeerde ik passage, dat ging 2 passen goed maar viel die uit elkaar, weer geprobeerd en na 2x kon ik een halve lange zijde passage eruit rijden met die korte spoortjes en dat trensje Bloos *stiekem heel trots * ..

Daarna lekker uitgestapt en met een big smile Haha! Haha! afgestapt. Kreeg ik allemaal complimenten Bloos (en ik was al helemaal blij Haha! )

Die handelaar: "Super!! Netjes!! Goed zeg! Wat rij je die mooi Solvej!! Morgen avond breng ik hem je en dan moet je die gaan rijden!!" Maar ik dacht dat hij een grapje maakte dus ik begon te lachen en zei "Joow haha" Maar ze meenden het serieus haha dus vanaf morgen heb ik een Z2 paard onder m'n kont Bloos Woensdag ga ik ermee naar mijn les en als die een koper weten verkopen we hem aan hun en anders moet ik hem nog even rijden tot we iemand hebben.
Zei die voor we gingen "Je kunt die ook ruilen met die van jou, dat is ook een (op z'n Brabants) heul goed paard! Met die vos ben je elke zondag eerste, zondag op concours was hij nog 2e en 3e in het Z2 en op de kür op muziek met 196 en 198 punten. Ja dat is echt een paard voor jou, denk er maar eens over na!"

Ben ik niet van plan maar het geeft wel echt een super gevoel!! Dan weet je waar je het allemaal voor doet! Nu hopen dat het zo lang goed blijft gaan, want de goede tijden gaan meestal veel te snel voorbij!
Jullie kennen dat vast wel..

Sorry voor het lange verhaal, maar ben vandaag zo enthousiast en vrolijk dat ik het echt even moest delen met jullie Bloos

[edit]Ja Kel, 't gaat helemaal goed komen met ons he Haha! Wat heerlijk motiverend werken zo'n dagen!! Haha! [/edit]

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:34

Sol, wat gaaaaaaafffffff, dus dexke krijgt nu een heuze Z2 buurman.
Kijk Hub eens heel lief aan voor me, wil je. Please.
Wahahaa, dit is echt te erg voor woorden. Ik zit gewoon te stralen achter mijn laptopje, omdat jullie een Z2 paard hebben gekocht. Tsjjj moet niet erger worden.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 22:35

Hahaha Haha! Leuk he, bij mij kan het ook écht niet meer stuk allemaal, heerlijk voel ik me Haha! Of die naast Dex komt te staan weet ik niet. Morgen beginnen we ook met U2 dus misschien blijft die daar staan. We hebben nu een stal te kort Bloos!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:36

Tsss.. rijdt daar even rondjes op een Z paardje... weer een pennymoment of niet sol Tong uitsteken Knipoog

Het word dan wel weer eens hoooog tijd voor foto's!

Ben wel benieuwd naar jou lengte op dat dressuurkanon Schijnheilig Haha!

Klinkt allemaal super!

Gelukkig gaat het met je knappe dame ook goed! Straks loopt die dat Z2 paard zo voorbij

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:39

Ik denk dat mijn afmeting veel beter op zo'n dressuurkanon past dan sol. . Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Hoe laat komt ie morgen? Dan wil ik er namelijk ook zijn.
Laatst bijgewerkt door Mikkie op 24-05-04 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 22:39

Ja hehe, voel me wel een beetje of ik in een heus penny verhaal ben beland Haha!

Foto's laat ik morgen meteen maken als het even kan Haha! Woensdag in de les ook, maar dan zullen ze wel filmen en hoe ik die erop krijg weet ik echt nog niet.

Hopen maar dat Treasure zo snel vooruit blijft gaan Haha! (en ik natuurlijk.. Knipoog )

Morgen avond komt hij, hoelaat weet ik nog niet, ik probeer je wel te bellen als hij er is Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:42

Mikkie schreef:
Ik denk dat mijn afmeting veel beter op zo'n dressuurkanon past dan sol. . Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Hoe laat komt ie morgen? Dan wil ik er namelijk ook zijn.


Haha! Tong uitsteken Ook foto's!! (zonder witte balk in de weg Bloos )

Ben erg benieuwd Solvej, jullie heb de laatste tijd echt supergave paarden! Moet maar snel weer eens jullie kant op scheuren!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:45

#Ymke# schreef:
:D Tong uitsteken Ook foto's!! (zonder witte balk in de weg Bloos )



Dan moeten we jou maar niet uitnodigen om foto's te komen maken. Haha! Tong uitsteken

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:45

Hihihi,ik heb het natuurlijk al in geuren en kleuren mogen lezen..Maar kan het even niet laten te reageren hoor...Helemaal super heb gewoon een plaatsvervangend ' blijgevoel' *stuiterd kamer door * Haha! Echt tof!!
Je hebt ook alle reden om trots te zijn hoor!

hahaha,ja het gaat wel goed met ons komen hoor Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 22:49

Haha! Samen stuiteren we de kamer door Haha! Ik ga snel jou verslag lezen. Heerlijk dat het bij jou ook zo super gaat!!

En Ymke, dan moet je maar weer eens langs komen, ga je vanuit de bak foto's maken.

En mik, maak jij die morgen, please Bloos Haha! Dex is trouwens heel mooi door zijn vacht aan het komen he!!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:52

Mikkie"]
[quote="#Ymke#"]
:D Tong uitsteken Ook foto's!! (zonder witte balk in de weg Bloos )

[/quote]

Dan moeten we jou maar niet uitnodigen om foto's te komen maken. Haha! Tong uitsteken
[/quote]

euhm Schijnheilig

[quote="Okkie1 schreef:
En Ymke, dan moet je maar weer eens langs komen, ga je vanuit de bak foto's maken

Goed idee, zul je zien dat er dan een codexkont in de weg staat ofzo Tong uitsteken *LOL*

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:55

nou, ik droom met je mee... Wat moet dat een fijn gevoel zijn geweest dat je al die oefenen er zo even uit rijdt!
Geniet ervan! Zulke paarden blijven vast niet lang als ze ook nog lief en gezond zijn!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 23:00

Haha! Ja héérlijk. Net of ik droom. Het is dat ik zo'n stijve nek heb dus door de pijn weldegelijk weet dat ik wakker ben, maar het lijkt wel te mooi om waar te zijn!

Hij is inderdaad 100% gezond en heeft een super karakter, maar is maar goed ook misschien dan word ik niet te erg verliefd Bloos

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 23:05

#Ymke#"]
[quote="Okkie1 schreef:
En Ymke, dan moet je maar weer eens langs komen, ga je vanuit de bak foto's maken

Goed idee, zul je zien dat er dan een codexkont in de weg staat ofzo Tong uitsteken *LOL*
[/quote]


Uuhmm en wat is er mis met Codex kont?????? Hij heeft toevallig wel een heel lekker kontje hoor.

Sol, ik wil best foto's maken, maar ik moet morgenavond werken bij IKEA Boos! . Woensdag ochtend ook goed???????????

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 23:32

Mikkie schreef:
Sol, ik wil best foto's maken, maar ik moet morgenavond werken bij IKEA Boos! . Woensdag ochtend ook goed???????????


Tuurlijk is dat goed.....Foto's !! Haha! Haha!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:00

ben ook benieuwd naar foto´s Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:46

nou, geniet maar van je Hyper! Hyper! gevoel hoor Haha! ! wat er daarna komt zie je wel weer - NU gaat alles ff goed OK dan! ! (en hopelijk langer dan ff Knipoog )

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:50

Gaaf hoor! Vast een super leerpaard.
Wel vreemd trouwens dat ze verwachten dat hij niet op een normale trens te rijden is.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:25

Enne enne enne.
Ik had toch wel al fotootjes verwacht als ik thuis kwam van een avondje zwoegen met "duitse klanten" bij IKEA.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 22:32

Nee, had geen tijd om 'm te rijden. Veel te druk vandaag, ben nou pas klaar..
Morgen foto's van de les Haha!

Genieten doe ik zeker... Haha!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:02

Kitty schreef:
Wel vreemd trouwens dat ze verwachten dat hij niet op een normale trens te rijden is.

Dat vond ik ook wat vaag ja Lachen

Maar wel super leuk!! Ben heel erg benieuwd naar foto's!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:20

ik kan me echt voorstellen dat je daar enthousiast en vrolijk van wordt...

Wat gaaf voor je zeg! Lachen

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:26

Wat gaaf voor je zeg!!!
Wacht met smart op je foto's Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 09:13

Haha, ik heb hem lekker al in het echt gezien Haha!
En ik was erbij toen ze hem kwamen brengen Tong uitsteken

Hij is zoooooooooo mooi!
Echt gewoon zo'n droompaard, hoge witte benen, brede bles Kwijl
Jammer dat hij een vos is, donkerbruin zou perfect zijn geweest Haha!

Wanneer ga je met hem trainen thuis?
Kan ik hem eens irl aan het werk zien Lachen

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 18:28

Haha! Hier staan de foto's Haha!

[HAW] Michar en ik tijdens de les (Z2 paard)

Feetje, vanavond denk ik, maar weet ik niet zeker. Moet namelijk eerst Treasure en Leda rijden en nog even met U2 aan de slag daar ga ik in 't weekend voor 't eerst op Haha! En anders misschien morgen avond (weer na de stage, dus weer laat) maar zeker weten zaterdag.