iemand op vakantie naar chersonissos??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

iemand op vakantie naar chersonissos??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 23:37

of is iemand er geweest en kan mij er iets over vertellen??

groetjes [naam]


puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 00:10

Ik ben er vorig jaar op ruitervakantie geweest. Tenminste niet in Chersonnisos zelf maar in een boerendorpje vlakbij.

We hebben daar wel een paar dagen op het strand gereden en gingen er in onze vrije tijd ook wel naartoe. Superdruk daar !!
Dat aqua park (weet even de naam niet meer) vlak aan het strand vond ik echt vreselijk. Onderhand nog drukker dan op het strand zelf en iedereen komt er alleen om te showen.
Brede jongens, veel siliconen zal ik maar zeggen Haha!

Overigens kan je er wel leuk stappen en ik heb er voor het eerst gebungeejumped, gaaf!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:09

Dat waterpark aan het strand heet Star Beach. Haha! Aquasplash is veel leuker, ligt iets boven Chersonissos midden in de bergen. Ik vond Chersonissos wel leuk, maar vond het ook wel leuk om een autootje tre huren en zo af en toe uit die toeristische massa te ontsnappen... Knipoog Maar goed, we waren met z'n tweetjes en tsja, dan heb je wel voor ieder wat wils op Kreta in het algemeen vind ik. Maarre...als je naar Chersonissos gaat moet je wel naar het hof van Holland (kroeg) hoor, hartstikke gezellig. Haha! En vlakbij Star Beach is een "manege" waar je paarden kan huren om op het starnd te rijden...alleen dat waren niet echt normale prijzen vond ik, dus dat heb ik maar niet gedaan...bungee jumpen trouwens ook niet...


puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:15

Ja, Aquasplash was gaaf! Alleen onmenselijke prijzen vind ik. Zelfs voor je plekje in het gras moest je flink betalen (na een fikse entreeprijs!)
Maar leuk is het wel, met supergave en enge glijbanen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_Amy, axel_1997, BingBot, Christina, ComscoreBot, dalena, Elastiek, hagelslag, Ies_, Inney, lissssan, Loeky01, moonfish13, Muiz, Mutsie93, N_B_N, Polarize, prii_boy, Sanniej_, SentiBot, Sokje_6, Suliko, xSalina, YandexBot en 141 bezoekers