regio/kring-wedstrijden....uitleg graag!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

regio/kring-wedstrijden....uitleg graag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 14:18

hoi allemaal,

kan iemand mij een beetje uitleggen hoe dat nou allemaal zit met die selectie wedstrijden voor je kring enzo. Ik weet wel dat je alleen deel kan nemen als je voor die kring rijdt, maar de rest is toch best lastig!! Verward

kan iemand ff helpen?

alvast thnx! OK dan!

.....


valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 16:11

weet helemaal niemand iets van deze selecties????

please, uitleg graag!!

.....

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:13

Ehhh ik ben er ook nog niet zo heel erg in thuis maar als het goed is moet je je gewoon inschrijven net als bij ieder andere wedstrijd alleen nu dan voor een selectie wedstrijd van je kring.
Bij sommige kringen moet je minimaal 2 selecties rijden andere maar 1.
Indien je genoeg procenten rijd mag je door naar de kampioenschappen, zoiets was het geloof ik. Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:14

Pff het is voor mij zo lang geleden dat ik voor het laatst selecties of kampioenschappen heb gereden...dat ik ook niet erg bekend ben met de nieuwe regels.

Maar voor zover ik het weet: de vereniging waar je bij rijd hoort bij een bepaalde kring. Bij die kring moet jij dan verschillende selecties gaan rijden om je te selecteren voor de kringkampioenschappen.
Als je daar goed genoeg gereden hebt mag je door naar de regiokampioenschappen. En evt. vanuit daar weer door naar de NL kampioenschappen.

Bokkers, zit ik zo een beetje goed? Verward Haha!

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:08

hey!
ik rijd ook selectiewedstrijden dus ik hoop dat ik het je btje kan uitleggen.

als het goed is kun je je opgeven voor 3 selectiewedstrijden....
stel nouw dat je 1x slecht rijdt en 2x goed dan is dat voor jouw alleen maar fijn...want er tellen er 2!!! mee (de beste 2 tellen dus)

Stel nou dat je goed hebt gereden..(1e Haha!)..en er mogen er drie door naar de regiokamp. Dan mag jij dus ook door!

hoop dattut btje duidelijk is en anders moet je het nog maar ff vrage!

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 17:24

bedankt allemaal, ik snap er nu al veel meer van! OK dan!

ik heb me al ingeschreven voor 12 juni breukelen en voor 10 juli maarssen, allebei selecties en in utrecht zijn het er geloof ik ook maar 2, dus dan zit ik nu gewoon goed he!?

.....

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:30

Ik heb nou ok een vraagje, mag je altijd meedoen met kring/selectiewedstrijden?? Of moet je dan weer een bepaald altijd winstpunten hebben voor je je voor zon wedstrijd in mag schrijven?

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:45

Volgens mij mag je altijd meedoen liesje_lover
Hier iig wel, maar wij hebben ook maar één wedstrijd per kring en alle springruiters mogen door naar de regio als ze op de kring gestart zijn...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:15

Ik ga ook meedoen met een selectie wedstrijd in bergen voor de kring kampioenschappen Knipoog Weet alleen hoe dat zit eigenlijk

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:36

gomir schreef:
Volgens mij mag je altijd meedoen liesje_lover
Hier iig wel, maar wij hebben ook maar één wedstrijd per kring en alle springruiters mogen door naar de regio als ze op de kring gestart zijn...



daar ben ik heel blij mee Tong uitsteken
en tussen kring en regio mag je promoveren toch?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:49

nee promoveren mag volgensmij niet,vorige keer tenminste niet toen ik naarde gelderse ging mocht ik pas na de gelderse kampioenschappen naar de volgende klasse, das dus wel een nadeel(vind ik dan) dus ik schrijf me niet meer in voorselecties, ik wil tog niet naar gelderse om dat ik dan niet mag promoveren.

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 06:43

tussen de kring en regio mag je NIET promoveren, dat staat ook in de regels Knipoog

Kabouterdans
Berichten: 5081
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 06:50

Ik val onder kring 7 en bij ons moeten de paarden zich selecteren voor de regiokampioenschappen in Heerjansdam en de pony's mogen er zo naar toe.

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 06:56

dat is bij kring 2 (delfland) ook zo

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:17

Ik heb mijn ingeschreven voor de kring maar ik heb nog 1 wp nodig om over te gaan naar de volgende klasse te gaan Knipoog maar als ik nou daar die wp haalt mag je dan een klasse hoger of niet? Verward

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo


Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:14

katinkaaa schreef:
Ik heb mijn ingeschreven voor de kring maar ik heb nog 1 wp nodig om over te gaan naar de volgende klasse te gaan Knipoog maar als ik nou daar die wp haalt mag je dan een klasse hoger of niet? Verward


Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar als je naar de regio gaat dan mag je daarvoor NIET in een hogere klasse starten.Pas na de regio kampioenschappen mag je weer in een hogere klasse starten(promoveren)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:09

chamayalover schreef:
tussen de kring en regio mag je NIET promoveren, dat staat ook in de regels Knipoog


oh...dan is het dus tussen regio en NK! Haha!
maar ik heb wel eens gehad dat ik geem M mocht springen omdat ik op het regio L had gesprongen en voor de club L op het NK moest, mocht dus niet promoveren, maar dat komt dan zeker omdat M combinaties niet mee mogen doen met verenigingskampioenschap?maar ik d8 dat alleen Z niet mee mocht doen...naja dan snap ik het niet meer hoor! dan start ik tussen kring en regio wel HC Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

ceetje
Berichten: 190
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:31

valencia: wat start je k hb me ook opgegeven voor die 2 selcectie wedstrijde:D:D mss moeten we tegen elkaar (ik start l2 d-ponys)

niet NU....!

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 20:38

ceetje, Ik rijdt L1-E dus niet tegen jou , maar maybe komen we elkaar wél tegen!

Kheb er best wel zin in, enne wat betreft dat promoveren, ik ben net L1 dus ik heb daar (denk ik) geen last van! Haha!

.....

ceetje
Berichten: 190
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:26

de kans is groot vriendinnetje start ook in de L1 (d) dus mss zie k je:D

niet NU....!

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 17:04

okej, zou wel leuk zijn jah!!! Haha!

ff praktische vraag: waar herkenen we elkaar aan?? Verward

.....

ceetje
Berichten: 190
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 19:53

ehm.. wij komen in een groene 6 paards vrachtwagen
en als t niet te warm is hb ik een blauwe jas met rode voering met erop: LARENSE MANEGE DRESSUURTEAM en ik heb meestal een gele pet op..
en wat is jou beschrijving??

niet NU....!

ceetje
Berichten: 190
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 19:56

ik zat ff op je profiel te kijke.. was jij zondag ook op wedstrijd in nieuw-vennep.. mss hb ik je wel gezien want 't meisje wat eerste was uit de l1 zit bij mij in t dressur team.. was egt een poedersuiker jury hè

niet NU....!

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 11:36

hahaha, ja zeker wel!!! echt een Kl*te jury!!!! ze had mij echt vals beoordeeld man!! maarja. snel vergeten. Ik rij op een vos. Ik heb een blauwe anky jas aan. we komen gewoon met een witte trailer van ATEC. met een zwarte auto er voor. Ehm, verder weet ik het ff niet. Ojah, ik ben erg klein, haha, en blond haar!

.....

ceetje
Berichten: 190
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:35

k zal er op letten maar wij valle wel op met een groene vrachtwagen en rood paard erop.. ik rijd op een zwarte nieuw forest pony..

niet NU....!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers

cron