Eindelijk weer springles gehad (op Lambrusco)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

willemien

Berichten: 235
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Rotterdam

Eindelijk weer springles gehad (op Lambrusco)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 18:04

Haha! Eindelijk heb ik vrijdag weer springles gehad. Ik heb al lang niet meer gesprongen, omdat mijn paard lieve kreupel is geweest. WE zijn nu eindelijk wel weer aan het rijden, maar springen voorlopig nog ff niet... Maar ik mocht afgelopen vrijdag op Lambrusco, het paard van Elaine (aardbei hier op bokt). Ik had nog nooit op dit paard gereden, maar springles dat wil ik wel, dus ook op Lammie Tong uitsteken ... Na alle instucties van Elaine, ging ik vrijdag avond dus Lammie poetsen en opzadelen... Echt een geinig paard is dat, met poetsen zat ie al heel de tijd met zijn tong te kloten, doet ie anders nooit hoor Maar ik er dus op, O oliebol had ik dus mijn verkeerde paardrijbroek aan, want die was echt super glad, maar toch springen... Haha! We zien het wel als ik eraf vlieg.
Dus eerst losrijden, pfoe zeg wat moet je werken op dat paard, hahha dat ben ik niet gewend Wij met de les los springen om vervolgens een parcours te rijden Ach gut Ik zat gewoon relaxed met een teugel in mijn hand mee te kijken met het parcours. TJA ik ben niet gewend dat een paard schrikt *LOL* Toen ging ie me toch een partij crossen, hahah ging echt hard Bloos! Maar ja maakt niet uit... En toen met het parcours lag ik bijna tussen zijn oren, Verward ik had mijn been er niet goed bij, ja en toen weigerde ie, eigen schuld , dikke bult moet je je been er maar bij houden... Schijnheilig Maar Elaine hartstikke bedankt dat ik met je horsie mocht springen, Ik heb alleen nu wel verrekte spierpijn hhahah Schijnheilig Bloos


Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:26

Nou dan moet jouw paard wel een ontzettend schatje zijn in vergelijking met deze als ik het zo lees! Gelukkig ben je er niet afgevallen! Lachen

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:37

Lieve de naam zegt het al he willemien Knipoog
Met lammie springen is altijd lachen! Tong uitsteken

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:36

Haha. Ja bij Bruce moet je wel werken he. Hij doet niks voor niks Haha!.
Maar wel aardig van Elaine dat je op Bruce mocht springen en fijn dat het toch redelijk goed ging

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:58

Heee lambrusco Haha!
dat is wat ik vrijdag avond drink Knipoog
we hebben dr zelf een ww-woord van gemaakt: Lambruscoën Haha!

Blijenata
Berichten: 371
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:39

Leuk zeg, dat je op hem ging springen, maar ik ben heel erg blij, dat je ook weer op lieve kan rijden, want ik had via, via, via gehoord dat die kreupel was (ja, ik blijf wel op de hoogte hoor).

En geef lieve maar een knuffel van mij, en als de droes over is, gaan we een keer buitenrijden he.

Als alle mensen met hun gebreken, zichzelf bekeken,
dan zouden ze het praten over andere wel laten.

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:48

Dit topic had ik nog niet eens gelezen Scheve mond .. Volgendee keer ff melden als je een topic maakt over mijn lieve paardje Haha!

Hij vind springen zo leuk dat hij versrschrikkelijk hard gaat...ik vind het ook niet altijd even leuk, maar 1 ding...je moet hele vreemde dingen doen wil je hem laten weigeren...vrijdag ging hij in 1x over het zeiltje Haha!

Maar graag gedaan mien en je mag nog wel een keertje hoor Haha!

FNRS Jurylid dressuur F1 t/m F12, Vaardigheid en Zitcompetitie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann en 162 bezoekers