Tiësto krijgt lintje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Tiësto krijgt lintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 14:25

Citaat:
BREDA - Tijs Verwest beter bekend als Dj Tiësto, heeft donderdagochtend in zijn woonplaats Breda een lintje gekregen. Volgens Omroep Brabant is Tiësto benoemd tot Officier in de Orde van Oranje Nassau. Burgemeester Rutten van Breda die de onderscheiding uitreikte noemde de dj "de ongekroonde koning van de dancemuziek."


Dit is toch belachelijk Verward
Ik vind dat tegenwoordig wel erg veel lintjes worden uitgereikt.
Wat vinden jullie hiervan? Verdient hij een lintje?

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:38

Ik vind het belachelijk... Officier in de Orde van Oranje Nassau... Pfff... Wat moeten hij nou met een lintje?? Tiesto mag dan wel de beste DJ van de wereld zijn, maar daar zijn toch MTV awards voor uitgevonden, of zie ik dat verkeerd? Schijnheilig

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:09

Idd beetje vaag dat hij een lintje krijgt Scheve mond
Daar hebben ze idd TMF en MTV Awards voor!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:10

Ik vind het wel leuk hoor..Maar ik zie het nut er niet van in Lachen

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 15:13

Precies, daar hebben we awards voor.
Eerder moest je er nog wat voor doen om een lintje te krijgen Verward dacht ik....
Leuk voor hem hoor, maar beetje overbodig

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:33

Frans Bouwer kreeg toch ook een lintje?
En volgens mij is die een stuk minder bekend (wereldwijd) dan Tiesto.
Voor schrijvers zijn er toch ook andere prijzen te noemen, en volgens mij zijn er ook schrijvers die een lintje hebben (Mulish? Ik heb me er niet echt in verdiept Bloos)

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:17

Ik vind het een beetje te, dan kan je iedereen wel een lintje geven en dan is het ook niet meer een eer om een lintje te krijgen, want iedereen heeft er al een

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:31

Ik vind het een eer dat Nederlands beste DJ een lintje krijgt!!!
Hij trekt meer publiek dan wie dan ook, de gehele muziek wereld weet wie hij is, vraag je in engeland wie Frans Bauer is zullen ze dat niet weten.

Ik ben er trots op!!

Ga zo door Thijs (met draaien dan)!!!

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:32

laat ze het geld voor die lintjes ergens anders voor gebruiken.....
en wrm frans bauer een lintje kreeg Verward...

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:34

DJ Tiesto heeft Nederland weer op de muzikale kaart gezet.
Wat mij betreft is dat lintje zeer terecht!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:34

Ik ben het voor de volle 100% met Adriana eens Knipoog

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:45

Ik vind ook wel dat hij goed draait hoor, maar zo kan je op een gegeven moment wel iedereen een lintje geven...

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:51

Iedereen die een beetje bekend is krijgt een lintje dus ik vind dat hij het dan ook wel verdiend heeft...

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:53

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven, maar ja waar trek je de lijn? Tegenwoordig krijgt iedereen die in de schijnwerpers staat een lintje, ik dacht dat zoiets meer bedoeld was voor mensen die dat niet hebben gedaan maar zoiets als een plicht ofzo ( kindje gered uit een zwembad of jarenlang vrijwilligerswerk )

Dan moeten ze bart ook maar een lintje geven hoor! Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:22

adriana schreef:
Ik vind het een eer dat Nederlands beste DJ een lintje krijgt!!!
Hij trekt meer publiek dan wie dan ook, de gehele muziek wereld weet wie hij is, vraag je in engeland wie Frans Bauer is zullen ze dat niet weten.

Ik ben er trots op!!

Ga zo door Thijs (met draaien dan)!!!

Helemaal mee eens

En tja, plaatsgenoot is ie geweest Haha! Hij is top OK dan!

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:39

Zoals al eerder is gezegd, hij heeft nederland muziekaal op de kaart gezet. Dance muziek spreekt erg veel mensen aan en is nog steeds opkomst. En in dancemuziek is hij niet alleen de beste dj van de wereld dit jaar, maar de afgelopen paar jaar ook al.

Ik vind het dus ook zeker wel terecht

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:47

Charlotte schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven, maar ja waar trek je de lijn? Tegenwoordig krijgt iedereen die in de schijnwerpers staat een lintje, ik dacht dat zoiets meer bedoeld was voor mensen die dat niet hebben gedaan maar zoiets als een plicht ofzo ( kindje gered uit een zwembad of jarenlang vrijwilligerswerk )

Dan moeten ze bart ook maar een lintje geven hoor! Haha!

wie is bart Schijnheilig

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:08

Zeker wel terecht.
Zoals al eerder gezegd, hij heeft het kleine nederland weer op de kaart gezet. OK dan!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 22:04

Haagsemeid schreef:
Ik vind ook wel dat hij goed draait hoor, maar zo kan je op een gegeven moment wel iedereen een lintje geven...


Hier ben ik het dus mee eens.
Er zijn 2 kanten aan, hij is idd goed, maar om daar nou een lintje voor te krijgen....
Is het dan zo belangerijk voor nederland dat we "muziekaal op de kaart staan"
Eerder was het idd zo dat je iemand redde, je was een "held" maar tegenwoordig een beetje plaatjes draaien en je krijgt een lintje.

Oke niet zomaar plaatjes draaien, hij is goed, maar dit is even een voorbeeld Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 00:13

ik vind wel dat hij het verdiend heeft! Er hebben mensen een lintje gekregen die (iig in mijn ogen) veel 'minder' gepresteerd hebben! Hij is toch de beste dj van de wereld (!!) dit keer voor het 2e of 3e jaar. en hij geeft nederland zo toch weer bekendheid!
En hij is gewoon super goed! en zeker niet verkeerd! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:14

Jaloezie mensen?
Ik vind het 100% terecht dat hij een lintje gekregen heeft. Hij heeft er hard genoeg voor gewerkt! OK dan!

Citaat:
Zoals al eerder is gezegd, hij heeft nederland muziekaal op de kaart gezet.

Nederland stond muziekaal al lang en breed op de kaart hoor.

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:54

Ja, hij zal er hard voor gewerkt hebben, maar toch vind ik het 'n beetje overdeven om daarvoor een lintje te geven. Daar zijn toch awards voor? (zoals hierboven al vaak genoeg is gezegd)

De oma van mijn vriend, die heeft ook 'n lintje, omdat ze zich heel hard heeft ingezet voor mensen in ontwikkelingslanden. En nog steeds (op 82-jarige leeftijd!) kleding inzamelt en ervoor zorgt dat die kleding op de goede plekken in de 3e wereld terechtkomt.
Kijk, dat vind ik dan wel een terecht lintje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:59

assie schreef:
Ja, hij zal er hard voor gewerkt hebben, maar toch vind ik het 'n beetje overdeven om daarvoor een lintje te geven. Daar zijn toch awards voor? (zoals hierboven al vaak genoeg is gezegd)

De oma van mijn vriend, die heeft ook 'n lintje, omdat ze zich heel hard heeft ingezet voor mensen in ontwikkelingslanden. En nog steeds (op 82-jarige leeftijd!) kleding inzamelt en ervoor zorgt dat die kleding op de goede plekken in de 3e wereld terechtkomt.
Kijk, dat vind ik dan wel een terecht lintje.


Er zijn zat mensen die een lintje krijgen. Maar ze moeten er allemaal hard genoeg voor werken. Ik vind het dus onzin om onderscheid te gaan maken. Een TMF award is heel iets anders dan een lintje.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 14:54

Jaloers? Haha, get fresh Knipoog
Ik geloof best dat ze er hard voor werken, verschil is alleen dat ze er ook paasei veel geld mee verdienen en vrijwilligers zoals bovenstaand voorbeeld niet. Daar zit het verschil. Kijk als Tiesto al zijn geld nou sponsorde aan allerlei instanties oke..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:49

Charlotte schreef:
Jaloers? Haha, get fresh Knipoog
Ik geloof best dat ze er hard voor werken, verschil is alleen dat ze er ook paasei veel geld mee verdienen en vrijwilligers zoals bovenstaand voorbeeld niet. Daar zit het verschil. Kijk als Tiesto al zijn geld nou sponsorde aan allerlei instanties oke..


Als je niet jaloers bent wat kan het je dan schelen? Laat die jongen lekker blij zijn met zijn lintje.
Ik wil jou wel eens horen wanneer je een lintje krijgt voor iets waar je je boterham mee verdient. Ik geloof niet dat je dan ook zo stoer bent door dat lintje te weigeren...