Stage lopen --> Bokken!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Stage lopen --> Bokken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 14:25

Hallo,

Zit ik hier met mijn goede gedrag!
Loop je net 3 weken stage, word je begeleider ontslagen...
Ja daar zit je dan, af en toe een paar enveloppen dichtlikken Scheve mond , post frankeren, koffie zetten enz, allemaal van die onzin klusjes, wat werkelijk helemaal niets met je opleiding te maken heeft. Ik leer voor Administrateur, en toen mijn begeleider er nog gewoon was mocht ik dingen inboeken, belasting dingen enz. afhandelen. Nu zit ik hier te niksen. Maaaaar.. 1 groot voordeel... BOKT is er nog!! En nog een voordeel, als je lekker zit te bokken gaat de tijd snel!

Het is trouwens mijn eerste stage, er is overleg geweest met iemand van school, maar ik moest mijn tijd hier maar uitzitten en ik kan nergens op afgerekend worden, aangezien ik er niets aan kan doet dat mijn praktijkbegeleider ontslagen is!! Dus ookal zit ik hele dagen te bokken, mij kan niets worden kwalijk genomen! Heerlijk dus!

Groetjes Linda Lachen

ps; Nee ik ben geen luie donder, heb alleen geluk bij een ongeluk!
Ik had het toch liever anders gezien, en wat willen leren, maar het is nu eenmaal niet anders, en tja.. dan moet je er het beste van maken!
Lang leve BOKT!!! Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:35

Maar ze kunnen toch checken waar jij allemaal op hebt gezeten (de sites)? Scheve mond

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:36

Lekker zooitje is het dan!! Maar gelukkig heb je Bokt...
Ik moet van 1 juni tot 17 augustus stage lopen... Scheve mond
De hele zomervakantie dus... Maar daar heb ik zelf voor gekozen natuurlijk... >;) Denk alleen niet dat ik daar kan bokken... Maar het is wel lastig als je je verveelt... Dan gaat de tijd zo langzaam...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:38

Loop nu ook stage en bok ook vaak tussendoor!!!!!
Heerlijk en wat je zegt als je bokt gaat de tijd supersnel

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 14:52

Ik heb gewoon gevraagd, goh mag ik op internet?
Ja hoor werd er gezegd, ze vinden het al lang goed, dat ik niet loop te zeuren van geef me eens fatsoenlijk werk!! Zolang ik bezig ben, maakt het ze niet uit wat ik doe, als ik de tijd maar door kom!

Groetjes Linda

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:03

dat is nog eens lekker Haha!
heb je btw een pb gestuurd

ONDERSCHRIFTLOOS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:06

Nu is het nog leuk ja...

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 15:13

Ryanne schreef:
Nu is het nog leuk ja...


Niet echt... ik zit hier te niksen... maar ben blij dat ik mag bokken.. of in ieder geval op internet, anders had ik niet weten wat ik had moeten doen.
Leuk is het niet nee....

Groetjes Linda

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:27

Drie keer raden in welke periode ik op bokt ben gekomen.

Mijn begeleider was opeens overspannen. Ik had al een paar gezegd dat ik niet om werk bleef vragen. Steeds als ik er naar vroeg, kreeg ik een klusje voor 5 minuten en dan zat ik weer te kijken. Na enkele weken was de maat zo vol, dat ik maar ben gaan internetten. En dan is het echt fijn als je bokt tegenkomt. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:28

Kimnor"]
[quote="[naam] schreef:
Nu is het nog leuk ja...


Niet echt... ik zit hier te niksen... maar ben blij dat ik mag bokken.. of in ieder geval op internet, anders had ik niet weten wat ik had moeten doen.
Leuk is het niet nee....

Groetjes Linda
[/quote]

Ik zit ook vaak te bokken op mijn stage,als ik niks te doen heb of ff geen zin heb om wat te doen...maar soms dan is er ECHT niks te doen en dan is het niet zo grappig meer Lachen

Ik leef wel met je mee hoor Lachen

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:38

Maar, hebben ze dan geen nieuwe verantwoordelijke voor jouw begeleiding aangewezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:45

Het is natuurlijk wel lekker om te bokken, maar wat voor toegevoegde waarde heeft je stage nu nog? Wat ga je straks op je cv zetten mbt deze stage? Ik zou om relevante werkzaamheden vragen!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:57

Maar kan je niet een nieuwe stagebegeleider krijgen? Ik zou daar wegwezen, door onvoorziene omstandigheden heb ik het ook vrij rustig op m'n stage, maar zij zijn wel actief met werkjes voor me verzinnen Haha! Ik gebruik de tijd nu voornamelijk om aan m'n stageverslagen e.d. te werken, misschien ook een idee? Of iets anders voor school doen ofzo...

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:23

Nou das lekker hele dagen bokken.. maar dat wordt je toch vast ook welles beu?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie