Abcoude 22-05-04

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Abcoude 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 20:16

vandaag naar abcoude geweest, verslagje staat bij Wedstrijden

helaas door alle drukte heb ik weinig foto's kunnen maken! de eigenaresse heeft wat foto's van mijn dressuur gemaakt Bloos schaam schaam Bloos de zonnebril was niet de bedoeling, maar hij is op sterkte dus kon hem moeilijk afzetten Nerd

ik zal er maar ff bijzetten, ik ben een springruiter, met veels te korte beugels in een dressuurzadel.... Tong uitsteken Bloos ziet er werkelijk niet uit!maja dressuur hoort er nu eenmaal bij Haha!

Afbeelding
Afbeelding
de mooiste

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
wist je trouwens dat er hier in abcoude heel veel geld op de grond ligt Tong uitsteken Bloos

Afbeelding
Afbeelding
deze is ook wel grappig Knipoog

Afbeelding
anne van vulpen in het ZZ

de rest is hans van Kalsbeek
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mijn 2 springfoto's komen nog, die moet ik even scannen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:21

Leuke fotoos zeg!!!
Op je pony zag het er erg netjes uit. Leuke combinatie hoor!! en van die beugels, achja, je moet doen waar jij je lekker bij voelt.
Leuke springfotoos ook!! heel grappig! Hoe hoog spring jij?

Teamspirit... Je bent een toppertje!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:24

leuke foto's
wat zijn je punten.
die anne van vulpen rijdt ook erg veel wedstrijden . Scheve mond

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 20:24

dankje, dit is overigens het paard wat ik uitbreng in L springen(1.10) L2-dressuur en L SGW, mijn pony start ik M springen(Z voor hem)(1.20) M1-dressuur en L sgw(M voor hem)

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:47

Leuke foto's hoor! Lachen
Sharona: Dit is Anne haar werk! Hier leeft ze van Lachen
Nynke is ook super gaaf! Kwijl maar O'brien meer Knipoog
Laatst bijgewerkt door Margon op 22-05-04 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Live,LOve,'ndLaugh

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:49

Nope Nynke Margon Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:53

Ohh DOMMM DOMMM Frusty

Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 22:23

ja dat was geen o'brien...

ik had trouwens 149 en 150...maja

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 09:16

Betere punten dan donderdag iig Foto's zien er aardig uit

Zit op die springfoto net te kijken dat het Anne wel lijkt staat het eronder Clown Foto's van Okkie zijn ook mooi, mail ze anders even naar Hans als je ze nog op je computer hebt staan

Ik bedenk me trouwens net dat ik nog een bokker heb gezien naast jou, heb merelblom ook de hele tijd voorbij zien lopen/rijden, maar niet gesproken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 09:23

gomir schreef:
Betere punten dan donderdag iig Foto's zien er aardig uit

Zit op die springfoto net te kijken dat het Anne wel lijkt staat het eronder Clown Foto's van Okkie zijn ook mooi, mail ze anders even naar Hans als je ze nog op je computer hebt staan

Ik bedenk me trouwens net dat ik nog een bokker heb gezien naast jou, heb merelblom ook de hele tijd voorbij zien lopen/rijden, maar niet gesproken


ja voordat ik ging springen moest Merel een keer, tenminste hoorde haar naam omroepen!
de foto's van het springen zijn niet zo heel mooi,ik heb geen mail van hans!
betere punten had ik niet! de proef ging verdorrie beter dan donderdag ent oen ha dik 155! maja dressuur he!!bah Bloos

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 09:32

hij loopt lekker joh! (athans zo ziet het eruit *LOL* )
kunnen mag en ik nog een hoop van leren
en tja punten, het blijft natuurlijk een jury sport
(springen is toch leuker Schijnheilig )
ben benieuwd naar je springfoto's

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 09:42

helemala gelijk is heleen haha! mijn scanner werkt niet echt, kan nergens het programma vinden!! grrr

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:30

Ik pb je wel even, ik heb zijn mail namelijk wel *LOL* (mag ik vast wel geven Tong uitsteken )

Otje ging vandaag niet zo fijn Hij oversprong zich heel erg op 4a, daar zat een plantenbak in, maar of dat het nou was Verward We gingen bijna over de kop door 4b heen en daarna was hij helemaal van de kaart Verdrietig Heb hem nog wel rond gekregen, maar de tweede dubbel was echt zeuren. Die stond al ver weg met ruim 11 meter en de uitsprong was een stevige oxer, ik moest zo drukken dat we net het laatste balkje hadden.

moest daarna meteen het tweede parcours in en dat ging wel weer redelijk. Afstanden stonden weer erg naar voren, maar kon hem wel rondkrijgen. Moest wel onwijs pushen onderweg, want hij was ineens heel erg onzeker, maar het ging wel redelijk. had alleen een rare langsloper op de laatste steil Verward Het bochtknopje was even weg Clown
toch wel tevreden, maar dit ben ik echt niet van hem gewend. Normaal trekt hij super aan en nu moest ik echt douwen onderweg. Deze week even rustig wat basiswerk doen en dan hoop ik dat hij er volgende week bij RAP weer gewoon helemaal is *LOL*
(ik red het nu iig wel tot de regio met mijn punten, start in den helder denk ik gewoon 2 keer L of hij moet er dan weer helemaal zijn natuurlijk )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:00

Ziet er netjes uit hoor, en ach.....dat dressuurprikken, wat maakt het uit, als je maar kunt springen. Vind het een erg leuk paardje!
En Gomir, ben ook wel nieuwgierig naar de jouwe, het wordt hoog tijd dat ik ook weer eens op wedstrijd ga!


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 14:57

dankje wel! ik heb intussen de foto's opgestuurd naar Hans!
mijn foto's kan ik niet scannen...!omdat het scanprogramma alleen op windows 95 en 98 kan en ik hbe XP

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:16

Wanneer zien we je weer eens Gertruud Verward

Ik heb jou ook al een tijd niet gezien (ook niet in de metro toch Clown )
Misschien kom ik nog wel een keer in Venhuizen springen met Ot als ik eens vrij ben op die dag

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:14

Ik zag die eerste springfoto en dacht dat jij het was Tong uitsteken
Maar ehm.. leuk paard.. vind het er toch netjes uit zien hoor

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:07

Ziet er netjes uit hoor!
Zoooow dat in het ZZ is echt hoooooooog Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers