ben heel erg blij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

ben heel erg blij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 23:11

na alle verhalen dat er veel mensen waren overleden..en me verzorg paardje heel snel werd verkocht wat eigenlik nooit de bedoeling was geweest..
komt nu de tijd van veel beter nieuws Lachen

ik ben op kamp geweest jaja... wezen skieën en het kon gewoon niet beter!! Lachen
echt super was het!!
ik kom thuis heel gezellig allemaal ik moet naar mijn baas omdat hij op vakantie is (ik zou deze week stage lopen neem dus het hele bedrijf over en neem de verzorging van het paard op me Knipoog )
partenon ik heb van 8 uur savonds tot 1 uur smiddags in de bus moeten zitten.
thuis eten en meteen uitmesten voeren losgooien naar huis eten computeren en slapen.
volgende dag moest ik om 8 uur voeren had ik me verslapen was er om half 11 pas *zucht*

me zus had dr rijbewijs gehaald van de week dus ja als het regent heb ik een chaufeur Knipoog

maar ja toen ik dus weer thuis was ging de telefoon miranda jullie weten waarschijnlijk het verhaal van magnifiek..
die verkocht is mijn lieve verzorg paardje.
ze is woensdag avond naar een andere wezen kijken..
vader crack c (schrijf ik het zo goed?)
ook een hele goede moeder het schijnt een geweldig paardje te wezen, marrie-3 jaar-donker bruin-slank gebouwd onwijs goed karakter heel leuk en lief koppie
ze kwamen daar ze hadden haar figuuurlijk uit de blubber gevist, die vrouw zei meteen ik zal er eerst een borstel over halen kunnen jullie de kleur zien.
toen hebben ze haar losgegooid en opgejaagd heel erg gek gedaan ze heeft geen 1x gebokt of gesteigerd!!
magnifiek zou helemaal uit dr pan gaan..

toen zijn ze er op gegaan ze was weer heel erg braaf! en heel erg werklustig goed voorwaards klinkt echt heel erg leuk!
ze kan nog niet veel, er waren foto's gemaakt van haar benen daar is miranda zelf mee naar de vee arts geweest en die waren goed.
gisteren is miranda nog een keer geweest met haar vader ze stond in de wei met een hele groep jaarlingen en maatjes..

als andere naar haar trapte keek ze echt wat doe jij nou nou ja dan ga ik toch lekker ergens anders eten Knipoog
al liep je naar haar toe bleef ze gewoon staan en vond alles prima..

de vraag was: "dus als je wil heb je nu een nieuw verzorg paardje waar je ook weer lekker op kan rijden" ik heb volgens mij niets anders gezegt dan dat ik het onwijs leuk vond en heel erg gaaf vond hah..
ze word nu klinische gekeurd en als ze goed is gekeurd staat ze vandaag of morgen bij ons op stal.

ze moest een naam met de r hebben...ze denken aan Rustiek..
vind het een erg aparte naam wat denken jullie? weten jullie iets leuks?

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 23:15

Wat leuk voor je! Party!! Party!! Party!! Een hele leuke kans!! Ik hoop dat ze goed gekeurd wordt! Succes! Party!! Party!! Party!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 23:24

hardstikke bedankt..alleen het probleem
dit is van te voren wel gezegt..dat ik als miran een nieuw paard heb lekker weer daar op ging rijden.
maar nu rij ik dus een welsh merrie van 20 jaar gaat hardstikke goed..
alleen daar kan ik dalijk niets meer mee omdat ze al zo oud is, en met deze wel wedstrijdjes wat ik ook graag wil.
maar ja vind het zoo banketstaaf om het te zeggen..enz

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 12:31

Hee wat gaaf zeg, gefeliciteerd! Enneuh het is KRACK C, supermooi paard is dat ... Kwijl Kwijl Kwijl

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 19:59

weet ik is een super paard Lovers
hardstikke bedankt..en dat klopt wat je zegt met een K dat werd me gister ook al verteld.
ze stond in paard&sport 15 december zou iemand mij die advertentie kunnen laten lezen?
(scannen)
ik hoop het ben echt benieuwd naar dr!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 20:47

hier heb ik wat foto's gevonden..

Afbeelding

Afbeelding
Kusje Kwijl

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 21:39

haha ik zei tog dat het Krack c was Tong uitsteken
errug leuk ik hoop dat ze goedgekeurd word en jij weer snel een leuk paardje hebt!
Veel suc6 en plezier

-Maaike-