MSN Explorer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

MSN Explorer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 13:33

Is er iemand hier die gebruik maakt van MSN Explorer en mij de voordelen en nadelen op een rijtje kan zetten ten opzichte van internet Explorer? Wat zijn jouw ervaringen met MSN Explorer en waarom zou je MSN Explorer liever gebruiken dan Internet Explorer?
Ik heb MSN Explorer namelijk in eerste instantie gedeïnstalleerd omdat ik dacht dat het niet zou functioneren, maar na een nadere kijk op de website, lijkt het me toch wel interessant. De functies van Messenger en Hotmail zien er handig geïntegreerd uit, kan iemand me vertellen of dit ook echt zo handig werkt?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:42

idd "handig" dat msn en hotmail er in geïntegreerd zijn, verder vind ik het echt verschrikkelijk!!!!

De layout is ook net een peuterboekje, vond ik verschrikkelijk irritant (en kon toen ik het nog gebruikte niet aangepast worden, misschien kan dat nu wel).

Je zit met een enorm brede balk bovenaan en opzij (met die mega-iconen erin), waardoor je eigenlijke "beeld" erg klein is.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 14:01

Ja dat idee had ik dus ook al... maar als je alleen aan het bokken bent en msn gebruikt, lijkt het me misschien wel een oplossing, het is toch te gebruiken naast IE?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:15

Ja je kan het naast Internet Explorer gebruiken, ook gewoon beide openen als je wil.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:30

ik heb dat altijd al gehad, maar als je op f11 druk of een nieuw venter opent is het beeld net zo groot als bij gewone internet(bij mij dan)....
ik vind het reuze handig want je gaat zo naar je hotmail en je favorieten en de hele blabla, en je hoeft het niet allemaal in te tikken.... Ik vind msn-exploder toch een stuk makkelijker dan gewone internet! je moet er gewoon aan wennen.....

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:12

Ik heb het ook op mijn computer staan maar gebruik het dus echt nooit. Ik vind het ontzettend irritant door de reden die leentje zegt. Ook als ik alleen maar bok, doe mij dan toch maar gewoon mijn IE en mijn aparte msn schermpje. Maar je kan het naast je IE gebruiken dus ik zou zeggen; Probeer het eens een tijdje Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 11:14

Heb het al geprobeerd, waardeloze rotzooi Tong uitsteken
Het is inmiddels al weer verwijdert alleen heeft het Windows Messenger achtergelaten op mijn pc, en die gaat er niet op de officiele manier weer af, hij geeft niet eens aan dat hij geinstalleerd is bij Software in het configuratiescherm. Dus toen maar alle registry keys verwijderd Schijnheilig.

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:27

Ehm ik persoonlijk vond het verschrikkelijk Tong uitsteken