Weekendje naar Eersel (beetje half-lang verhaal)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Weekendje naar Eersel (beetje half-lang verhaal)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 21:22

We (Mijn moeder, ik, mijn zusje, Juliette, Nicole, Adriaan, Mirande, Rilana en Marleen) zijn een weekendje naar een manege in Eersel geweest (weet alleen de naam van die manege niet meer.. iets met kempen geloof ik)... maar goed dat was super gezelliej!! Haha! Alleen ik had natuurlijk weer vanalles met die buitenritjes Verward *LOL*
Zaterdag gingen we 2 uurtjes naar buiten en ik mocht op Jovi... heel leuk het begon al in de bak heel irri die kop omhoog en als ik maar iets dat bit aanraakte nog verder... dus ik dacht najah goed dat zal straks buiten wel over zijn haha het eerste gallopie ging super en toen de 2de *LOL* wel 3 of 4 van die bokkensprongen achter elkaar ~~}> ik mijn beugel kwijt.. gelukkig stopte die gelijk Haha! we moesten ook nog een viaduct over en van die man moesten we op het midden van de weg gaan rijden.. dus ik vraag heel duf.. "waarom dat nou weer?" word er geantwoord dat sommige paarden nog wel eens kunnen schrikken.. en ja hoor nog geen 10sec later schrok die van mij zich rot Wow! , ik was blij dat we erover waren *LOL* (maar we moesten alleen nog wel weer terug over dat ding Ach gut en toen kwamen we nog 10.000 andere dingen tegen waar die natuurlijk ook ffies van moest schrikken... Gaaaap
De volgende dag mocht ik gelukkig op een ander want was die Jovi egt wel zat... dus kreeg ik Tera Nova... zag er leuk uit!! ik opstappen in de bak was super braaf en toen gingen we naar buiten... wilde die gewoon niet Verward maar goed hij moest ~~}> het beestje had super gevoelige hoefjes en wilde telkens op het gras.. ook al liep ze bijna in de sloot Ach gut en natuurlijk moest die van mij weer iets doen... zaten we daar in een draffie ging die ineens in de ankers want hij moest schijten Clown iedereen botste tegen mij op *LOL* en toen verder... gingen we weer galloperen op een pad waar best veel grind lag en dat deed dus zeer en viel ze terug in draf en daar ging de groep en bleef ik achter Vriendjes zijn? ... arme ik *LOL* later heb ik een zweep gehad en ging het wel... deze van vandaag was een 4 uurs rit met een pauze bij het pannekoekehuis dus gegeten en ik heb natuurlijk gelijk weer gezorgt dat ik kon ruilen Vingers aflikken haha en toen mocht ik op een paard (geen ideej hoe die ook alweer heette, ik ben zo goed in namen Bloos ) ik dacht jippie nu heb ik brave (die was zaterdag ook al mee gegaan en had helemaal niets uitgevogeld) ... dus niet *LOL* bij een van de galoppies moestie natuurlijk even bokken naar een ander paard... maar dat was nog niet zo erg... in een ander galoppie hoorde ik Marleen al achter mij want die wilde erlangs dus ik links, rechts, links, rechts Tong uitsteken hehe jmmr genoeg vond ze nog wel een gaatje maar die waar ik op zat vond andere konten niet zo lollig dus die sprong ik-weet-niet-hoe opzij en ik vloog een meter boven mijn zadel en belande (heel knap) precies weer in het zadel terug Haha! degene die achtermij reed lag helemaal in een deuk *LOL*
Voorderest was het een super leuk weekend!! Volgend jaar gaan we weer en Supertje je plaats voor dan is alvast gereserveert Knipoog


stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:44

hahaha die stal ken ik! op die manege rijd ik al 11 jaar Lachen
en die man die dat over de weg zei, was zeker peter?

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 10:25

stalleke schreef:
hahaha die stal ken ik! op die manege rijd ik al 11 jaar Lachen
en die man die dat over de weg zei, was zeker peter?


Hee leuk!! *LOL* ja dat was Peter idd en zondag was Jos (geloof ik) mee... we gingen kris-kras door het bos Tong uitsteken


stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:27

hahahahaha ja dat ken ik Lachen
volgens mij heb ik zaterdag even bij jullie aan de bak staan kijken

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 10:41

stalleke schreef:
hahahahaha ja dat ken ik Lachen
volgens mij heb ik zaterdag even bij jullie aan de bak staan kijken


Dan heb je mij vast gezien op Jovi (met-zijn-kop-omhoog-paard Tong uitsteken maar hij was wel liefff Schijnheilig )

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:44

dan hebk je vast gezien, maar wist natuurlijk niet dat jij twas

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 11:00

Hahahahahah, liesjuh!!!
Jullie heb zo zomaar een mini-boktmeeting gehad, hahaha!!

Maar t klinkt allemaal super leuk, joh!!
Wilde dat ik ook zo'n super weekend had gehad...

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:34

haha ja jovi is ni egt een paard dat naar beneden loopt nee! maar hij heeft wel een gave knieactie! hadden jullie ook eigen paardjes bij? want er stonden in de laatste gang bij de midden bak vakantiepaardjes. miss dat ik jullie ook wel gezien heb maar dak je ni kende. ps terranova had wel een mooie wit onderlegde neusriem ofni haha ik had vrijdag met mijn stage een hoofdstel voor haar in elkaar moeten zetten.

en onthoud lieve mensen, een kwal is ook maar gewoon een pudding die kan zwemmen

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 13:47

riskjuhruled schreef:
haha ja jovi is ni egt een paard dat naar beneden loopt nee! maar hij heeft wel een gave knieactie! hadden jullie ook eigen paardjes bij? want er stonden in de laatste gang bij de midden bak vakantiepaardjes. miss dat ik jullie ook wel gezien heb maar dak je ni kende. ps terranova had wel een mooie wit onderlegde neusriem ofni haha ik had vrijdag met mijn stage een hoofdstel voor haar in elkaar moeten zetten.


Jovi had idd een giga knieactie... in draf keek ik even voor over en zag telkens zijn knieen *LOL* Juliette zei ook al WoW die knieen!! haha... nee wij waren niet met paardjes. ik had Jordy graag mee willen nemen maar Supertje kan hem niet missen!! Haha! ik zag trouwens zondag wel een paar trailers weggaan en daar stond een ponietje en een valk-kleurig paardje in... die valk-kleurige wilde de trailer niet in, stond daar zo'n boer die hem helemaal de t*ring in sloeg Boos! hij werd gelijk aan alle kanten aangevallen heheh
ik kan dat hoofdstel van Terranova eigenlijk niet meer zo goed voor me halen... maar als je daar stage loopt (lijkt me egt super gezellig daar!! Haha!) zou ik is voorstellen om Terranova hoefijzers te geven... zou veel beter zijn dat arme beessie heeft egt super gevoelige hoefjes
Doe Peter trouwens maar de groetjes van mij (ons)!!

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:46

Ja ja het was Heeeeeeeel erg leuk daar hele leuke manege *LOL* alleen die zadels van die paarden deden een beetje pijn Tong uitsteken
Maar wel hele lieve paardjes..
Ik heb gister (zondag) op Wodka gereden, Lief maar wel snel Tong uitsteken

Selectief beschikbaar

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:10

Hihi, dan neem ik aan een andere Wodka dan +/- 10 jaar geleden. Haha!
Dat was namelijk een reusachtig beest met een ontzettend stijve nek. *LOL*
Terranova en Jovi ken ik allebei niet... Ben benieuwd wat er nog staat!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Hobbyhorse, Ptl4ever, rocky_1995 en 124 bezoekers