Wedstrijd Nederhorst den Berg!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Wedstrijd Nederhorst den Berg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 21:56

Vandaag weer op concours geweest, dit maal naar Nederhorst den Berg. Altijd een favoriete plek om te starten, lekker rustig, zandbodems om op te rijden en aardige mensen!

Het weer zat mee, alleen was het vanmorgen een beetje vroeg (was om 7.00 uur op stal), en dat met maar 3 uurtjes nachtrust voorafgaand.... Cool

Silvi was nog nooit op dit terrein geweest (haar baasje wel Knipoog ), dus die vond het allemaal een beetje spannend . Omdat mijn zus momenteel lekker in Turkije zit, had ik de mazzel dat een aardige dame van het secretariaat mij wel wilde voorlezen, zodat Maarten gewoon fotootjes kon schieten.

In de eerste proef was Silvi nog iets te veel gespannen, waardoor dit ten koste ging van een fijne ontspannen aanleuning. Toch bleef ze erg braaf, op een kleine uitspatting na bij het aanspringen in de galop. Helaas stond Sil zo op scherp, dat ze in de eerste proef twee keer aangaloppeerde op plekken waar dit niet de bedoeling was. Ondanks de spanning, wilde ze wel halstrekken, welke goed was voor een 8!

Ring rondrijden, Silvi vond het maar spannend!
Afbeelding

Halthouden op de E-B lijn
Afbeelding

Grote volte in draf, ze begint zich iets meer te ontspannen
Afbeelding

Middendraf op de diagonaal (tenminste, dat was de bedoeling... Knipoog )
Afbeelding

Begin van het halstrekken op de diagonaal
Afbeelding

Resultaat: eerste proef 153 punten, tweede proef 164 punten (allebei goed voor een 2e prijs)!

We hebben met dit puntje erbij voldoende punten om over te gaan naar het L1, maar de komende maanden gaan we toch eerst nog even dooroefenen in de B. Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:57

Hee super Maureen! Gefeliciteerd! De L1 komt inderdaad vanzelf wel!

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:18

Gefeliciteerd met je winstpunt! En erg leuk paard

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 08:45

Leuke pony zeg!!!
Heeft een heel mooi halsje!!!
Gefeliciteerd nog met je punten!
Succes verder!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:07

TeamSpirit schreef:
Leuke pony zeg!!!

pony?? Volgens mij is Silvi toch echt een paard hoor!
Ook deze foto's zien er weer erg goed uit Mause! je kunt makkelijk door naar de L1 hoor, het verschil met de B is niet zo heel groot en jullie kunnen het best samen!
ps. waren er nog leuke juryleden gisteren? Er stond niets op de site van de vereniging! (ga je in juni daar ook naar toe?)

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:31

mooi paardje hoor!! zier er ook netjes uit

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:49

Ziet er goed uit hoor, ik vind het echt een super leuk paardje! En inderdaad lekker dat je op zo'n zandbodem kunt rijden,dat zie je hier niet veel.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:51

Je hebt een erg leuk paard!
Gefeliciteerd met je winstpunt! Lachen

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 10:34

rhijnauwen"]
[quote="TeamSpirit schreef:
Leuke pony zeg!!!

pony?? Volgens mij is Silvi toch echt een paard hoor!
Ook deze foto's zien er weer erg goed uit Mause! je kunt makkelijk door naar de L1 hoor, het verschil met de B is niet zo heel groot en jullie kunnen het best samen!
ps. waren er nog leuke juryleden gisteren? Er stond niets op de site van de vereniging! (ga je in juni daar ook naar toe?)
[/quote]

Klopt, Silvi meet 1.67m, dus echt klein is ze niet Haha! . Maar ik moet toegeven dat het me ook opviel dat ze kleiner op de foto lijkt, dan ze in werkelijkheid is. Ik ben zelf redelijk groot (1.76m), vandaar.

Bedankt voor het compliment Rhijnauwen, maar omdat Marieke (mijn zus) ook nog een aantal puntjes moet halen in de B, ga ik in juni en juli gewoon nog B starten en dan waarschijnlijk in augustus op eigen terrein voor het eerst de L1 in.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies meer weet wie de jury was gisteren, zou ik even op m´n protocol moeten kijken. Voor mij iig geen bekende namen. Ze hadden er wel allebei lol in, geloof ik. Dat vind ik altijd wel prettig, als je een lachend gezicht tegemoet rijdt bij het groeten.

Iedereen verder bedankt voor alle mooie complimenten! Lachen

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 15:47

rhijnauwen schreef:
(ga je in juni daar ook naar toe?)



Wij staan in juni op de reservelijst, helaas. Hoop dat we er alsnog tussen gezet kunnen worden... Ben jij er dan toevallig ook?? Lachen