Leuk...een weekje weg met je vriendje..niet duss..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Leuk...een weekje weg met je vriendje..niet duss..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 08:23

HoiHoi

Sorry mensen...ben net terug van een weekje weggeweest met me vriendje en ik moet ff alle frustraties van me af schrijven Boos!

Nou goed, ik zal bij het begin beginnen.
Me vriendje en zijn ouders staan op een camping in zuid limburg waar ze dus ieder weekend en alle vakanties doorbrengen Natuurlijk moet ik dan ook mee
Dus vrijdag uit school zijn we meteen door gegaan naar limburg OK dan! Na 2 uur rijden waren we daar dan eindelijk...ff alles uitpakken en ons installeren in de caravans (mijn vriendje heeft een caravan voor zich alleen... *LOL* )Het was super lekker weer, dus dat was wel fijn OK dan!
Tot zover ging alles nog goed.
De volgende dag moesten we natuurlijk eerst eens gaan leren voor onze examens (die vandaag begonnen zijn Verdrietig ) Dus ik zat als een gek te leren, moet je niet denken dat die vriend van me ook eens gaat leren.. Inplaats daarvan zat die de hele tijd met zijn mobieltje te klote Boos! en te zeiken dat we nu naar buiten gingen
Zo ging dit iedere ochtend en elke keer zei ik dat ik bleef leren en dus niet met hem meeging en kwaad dat ie toen elke keer werd Stoom uit je oren
Het eerste weekend liep dus al als geen meter en zondag zat ik er al zo doorheen door al dat gezeik van hem Stoom uit je oren dat ik met zijn pa(die 2 daagjes naar huis ging om te werken) mee terug ben gegaan naar huis
Thuis keken me ouders natuurlijk nogal vreemd dat ik weer opeens voor de deur stond en ik moest toen ook gewoon weer mee terug dinsdagavond naar limburg Verdrietig Ik had me ouders ook niks over al die irritaties etc. vertelt, had ik achteraf miss toch beter kunnen doen Verward
Dinsdagavond weer mee terug gereden, maar wel eerst een smsje gestuurd naar die vriend van me om te zeggen dat ik alleen kwam als we t eerst allemaal eens gingen uitpraten
Dus die avond hebben we t met zijn 2en zitten uitpraten Ik blij en dacht dat t nu wel een leuke week zou worden...nou...dus niet
De volgende ochtend kreeg ik een preek van zijn ouders...waar halen ze t recht vandaan Verward Om t kort samen te vatten vonden ze dat ik egoistisch bezig was en dat ik geen dingen meer voor mezelf mocht houden Verward Boos! Iets waar ik t absoluut niet mee eens ben...ik bedoel...hij hoeft heus niet te weten wat ik bespreek met me vriendinnen ensow en hij pakt ook altijd zomaar me mobiel om alle smsjes enso door te lezen Hier ben ik gewoon ontzettend kwaad over geworden...dat zijn dingen die voor mezelf zijn...
Ik maar ja en amen gezegd tegen zijn ouders om er snel vanaf te zijn Boos!
Maar t werd allemaal niet beter...de irritaties bleven gewoon oplopen en hij briefde alles door aan zijn ouders...alles wat ik deed en zei etc.
De hele week hadden we dus doorlopend ruzie en alles wat ik deed wat verkeerd en ik was echt een soort hondje...ik moest altijd maar mee en ik moest precies doen wat hij zei...hij zat ook doorlopend aan me...en daar kan ik gewoon niet tegen En als ik tegen hem zei dat ik dat niet wilde enso kon hij dat allemaal begrijpen, maar ermee stoppen...ho maar en dan maar de hele tijd kwaad worden op mij als ik van hem wegdraai, omdat ik gewoon geen zin heb dat hij weer aan me zit Stoom uit je oren
Sjonge, wat was ik blij toen het zondag werd en we vroeg (zoals ze hadden afgesproken) naar huis zouden gaan
Dus wij alles ingepakt 's ochtends en rond 1 uur was alles klaar en konden we dus gewoon weg gaan...maar nee hoor Boos! t zonnetje scheen dus wilde ze nog blijven Stoom uit je oren
Ik werd alsmaar kwader, want ik had nu ook niemand die voor mijn schat van een paard zou zorgen, omdat er was afgesproken dat ik zondag gewoon weer zelf me paardje zou doen
Dus ik maar weer naar mijn lieve lieve intstructrice Lovers gesmst of ze alsje alsje nog een dagje voor me ventje wilde zorgen...gelukkig wilde ze dit wel doen Kusje
Uiteindelijk zijn we dan om 6 uur weggegaan...natuurlijk honderden files en ik was pas rond 9 uur weer thuis Boos!
Was super blij dat ik eindelijk rust had en dat me vriendje eindelijk weg was...ik snel wat gegeten..barste van de honger Frusty en toen als een trein naar me paardje...wat had ik hem gemist zeg Hij hinnikte als een gek toen ik zijn stalletje in kwam Lovers en heb lekker met hem staan kroelen.
's Avonds een heel goed gesprek gehad met me ma over dit alles en gezegd dat ik er mee wilde kappen ..daar gaf ze me groot gelijk in

Ik bedoel, hij laat me gewoon niet in mijn waarde en ik voel me meer zijn sloofje dan zijn vriendin Boos!

Sorry voor dit enorm lange verhaal, maar t moest er echt ff uit



CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 08:28

idd kappen die handel!

geen hand vol maar een land vol!!!
( moet mezelf beetje moed inpraten , want ik heb gisteren mijn relatie verbroken Verdrietig )

nee maar zo te horen boterd het bij jullie gewoon niet ...
sterkte !

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 08:35

In je vakantie vind je uit wat je relatie waard is.. klinkt als hoog tijd om te stoppen ja. Wat kinderachtig dat 'ie z'n ouders erbij betrok, jij zat lekker vastgeklemt tussen hem en z'n ouders, je kon nergens heen! Ook tamelijk triest van die ouders trouwens dat ze zich bemoeien met de relatie van hun zoon. Hij's toch geen kleuter meer? Zoiets hadden ze zich niet mee moeten bemoeien.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 08:38

Pfffft... ik had als ik in jouw schoenen had gestaan al lang de trein gepakt om naar huis te gaan hoor... Ik kan niet anders dan je gelijk geven dat je er mee wil kappen. Een relatie moet wel leuk zijn... en je hebt ook in een relatie gewoon recht op je eigen 'dingetjes' natuurlijk... waar halen ze ouders idd het lef vandaan om jou een preek te geven...pffft!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 08:40

Ik zou hier ook echt niet tegen kunnen en lekker er mee stoppen.
Wat een ass zeg! Heel kinderachtig dat hij zijn ouders mee liet 'optreden' tegen jou.
Ze mogen wel wat respect opbrengen voor je, en zeker als je wilt leren voor je examen.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 08:42

Oei, dat je die week nog doorgekomen bent zeg! Wat een kwal, en ondertussen een beetje aan je te lopen frunniken, om het maar zacht uit te drukken, hij claimt je een beetje te veel! Een goede beslissing dus om ermee te kappen! En die ouders.......tssss

ponylover11

Berichten: 76
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:05

Waarom moest je van je ouders weer mee terug dan? Had je beter bij je paardje kunnen blijven had lekker op hem kunnen rijden.
Hij zal vast wel balen dat je er en punt achter gaat zetten (of weet hij dat nog niet?) je hebt vast ook hele leuke dingen met hem beleefd. Het is natuurlijk helemaal rot dat het allemaal precies in je examen tijd moet gebeurren dan heb je al last van veel stress Verward Ach gut
Maar in ieder geval succes met je examens!!! OK dan! OK dan!

Ik zoek nog een date!!!

Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:11

Lekker he zulke bemoeiende schoonouders!! Maar een sterk besluit dat je hebt genomen: gewoon dumpen die hap! Goed dat je aanjezelf dacht in de vakantie, door gewoon te leren voor je examens, nu zal het jou geen bal uitmaken of je (ex?)vriendje het wel of niet haalt!

I used to be schizofrenic, but we are okay now...
Gezocht: Prins.. Paard heb ik al!

Whoever said money can't buy happiness, obviously didn't know where to buy a horse

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:14

Wat een kinderachtig egoistisch jongetje zeg *helemaal op grond van jouw verhaal Haha! *
Ik zou er ook een punt achter zetten, dat is toch geen manier van doen.

Als die oud genoeg is aan je te frunniken is die ook oud genoeg zijn eigen zaakjes te regelen.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:14

Prima beslissing genomen hoor, leuk is het niet, maar dit vriendje klinkt ook niet als "leuk". Lekker voor jezelf opkomen!

Extremely rare and Beyond Compare

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:40

goed zo, duidelijk geen echt leuk vriendje, net wat hier boven staat, het is een land vol, en de ware loopt daar ook wel tussen, stort jij je maar lekker op je exames en laat je vriendje waaien, want als je al na 1 weekje ruzie heb, wat dacht je als je samen zou wonen, krijg je bij alles je schoonouders op je dak, ieiieieieieeiei nee hoor, kies jij maar voor jezelf

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:46

ArwenLune schreef:
In je vakantie vind je uit wat je relatie waard is.. klinkt als hoog tijd om te stoppen ja. Wat kinderachtig dat 'ie z'n ouders erbij betrok, jij zat lekker vastgeklemt tussen hem en z'n ouders, je kon nergens heen! Ook tamelijk triest van die ouders trouwens dat ze zich bemoeien met de relatie van hun zoon. Hij's toch geen kleuter meer? Zoiets hadden ze zich niet mee moeten bemoeien.


idd klinkt een beetje als een mamma's kindje. Wat vervelend zeg dat het zo is gelopen. Zo leer je elkaar in ene goed kennen op vakantie he. Sterkte.

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:48

ik snap ook helemaal niet waarom hij zo gaat doen terwijl jij moet leren voor je examens.
je zou toch verwachten dat hij je dan op zijn minst mer rust zou kunnen laten of misschien zelfs zou helpen met leren???

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 09:48

Bedankt allemaal voor de steunende reacties!!
Ik ga er ook zo snel mogelijk (lees:vandaag) een punt erachter zetten...en me weer volledig storten op mijn examens en op mijn lieve paardje.

En tja...die ouders...idd hoor, net een kleuterje..zeggen ze dat ze een openfamilie zijn..duss alles tegen elkaar vertelllen...nou sorry hoor, maar ik hoef ze echt niet alles te vertellen...

Maar goed, dat doet er allemaal niet meer toe...ik ga er nu lekker een punt achter zetten.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:50

Wijs besluit. Sterkte!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 09:50

Sorry...dit moet er ook nog effies uit...belt ie me net...geheimnummer dus kon ik weer niet weten dat hij t was, grrrrr!!! Was die *** naar de stal gegaan..ik was er alleen niet...drong hij zich zelf weer lekker op want nu wilde hij weer langskomen...nou toedeloe!!!
Heb dat ook maar meteen gezegd...was alleen weer niet mansgenoeg om meteen te zeggen dat t uit was....wat een stombo ben ik ook!!

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:54

niet stom, je moet alleen goed bedenken hoe je t tegen m wil zeggen.
bedenk daarbij ook meteen of je m te vriend wil houden of niet.
maar in ieder geval goed dat je een besluit hebt genomen en suc6 met je examens

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:56

Pfff daar zou ik dus ook niet tegen kunne!! Hoe lang ga je er al mee?!

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 09:58

Uhm...nu 1 maand en 2 dagen...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:04

hahaha, 1 maand en 2 dagen .....
En nu is het al zo? DUMPEN!!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:19

jeetje zeg,wat een jongen,
alles doorvertellen aan zn ouders??
beetje vreemd hoor,
ben maar blij dat je voor jezelf gekozen hebt !

Karaat_the_newforest op Instagram

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:20

jeetje zeg,wat een jongen,
alles doorvertellen aan zn ouders??
beetje vreemd hoor,
ben maar blij dat je voor jezelf gekozen hebt !

Karaat_the_newforest op Instagram

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 10:26

HET ISS UIT!!!

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 10:26

Sorry, ik had ff behoefte om t van de daken te schreeuwen....wat een opluchting...

Emi&Hedio 4 ever!!!

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:27

als dat is wat je wilt, GEFELICITEERD OK dan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Bielsje, ikkedus, knockout1, Mark0919 en 32 bezoekers