CD brander?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

CD brander?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 17:06

Dankzij een leuke 13e maand van m'n werk heb ik wat extra geld en wil ik nu dus eindelijk een cd brander aan gaan schaffen. Dus nu mijn vraag, welke hebben jullie, wat was de prijs, wat voor software zat erbij en het belangrijkste: hoe bevalt ie? Het is niet echt de bedoeling om kapitalen uit te gaan geven, zat zelf een beetje rond de € 130 te denken.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:31

Ik heb een Cyberdrive CW038D, 24 x schrijven 12 x herschrijven (enigste brander die zo snel kan herschrijven tot nu toe Haha!) en 40 x lezen met 2 mb cache. Kost nu nog 105 €, ik heb er 230 DM voor betaald. Als software zat er Nero burning room bij. Ik ben nu wel tevreden over mij brander, hoewel hij (dit exemplaar) geen cd-roms kan afspelen maar wel audio cd's. Very weird, maar het gaat om het branden en niet om het lezen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:45

Ik heb een Burn proof Lite-on writer. Is 16x10x40 en momenteel 115 Euro. Voordeel is, dat je ongestoord met andere dingen bezig kunt terwijl je aan het branden bent. Er zit goede software bijgesloten. En ik kan 'm evt. voor je voor 110 Euro krijgen. Ik stuur je wel ff een pb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 18:01

Ik heb dezelfde als honybee en hij bevalt goed.
(oneliner maar niks meer te melden Haha! )


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 18:06

Die van mij is trouwens ook burn-proof ja en ondersteund raw-modus schrijven, dat betekend dat je alles kan kopieren.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 21:05

Ik heb een sony van 8x/4x/32x met Nero en een van 24speed schrijven. Merk enzo weet ik van die 2e zelfs niet *ben niet blont*. Die 2e werkt ook met Nero.
Ik ben over allebei goed te vreden. Ik heb ze allebei net en word gek van hun snelheid. Ik ben nog steeds gewend aan een 2 speed brandertje waar je een uur op een CD moet wachten ipv 5 min. Ben af gelopen maand dus onwijs vooruit gegaan.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amber_anne, AnoukS_, Blue_flower, DemiSisa, Facebook, Hjartje, IASCrawler, joyce83, Lau07, mariska_emke, meggiemeg, Nanu, Niwla, rollyjogered, Sorriso, SparkYY_8 en 223 bezoekers