Wedstrijd steenwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pyrrhus
Berichten: 399
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Vledder en spier

Wedstrijd steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 17:24

Hay,

Ik zal ook is ff wat plaatsen op bokt. Ik ben hier al heel lang en heb me ondertussen al 2 keer voorgesteld maar had steeds geen tijd om zelf wat te plaatsen. dus bij deze.

Had gister concours in steenwijk (Ben nu M2 met 6 wp) Ging niet echt geweldig. Ze was niet echt voor mn been Boos! . Waar ik aangelloperen schoot ze in een gigantische uitgestrekte draf (gaf toch echt de goede hulpen voor de rechtergallop) en waar ik uitgestrekte draf moest doen schoot ze in gallop en wou haar terug nemen begint paardlief heerlijk te stuiteren in de galop. Maar ja had als nog 151 en 154 punten en met mn 154 punten ook nog een 3e prijs. Volgende week beter, dan moeten we naar oosterwolde.

Groetjes Marjan en een heel raar paard wat af en toe niet doet wat de ruiter zegt Haha!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:13

Jammer joh, maar volgende keer beter!
Liep het nu wel een beetje goed in Steenwijk?? Ben dit jaar niet gegaan, doordat ik de voorgaande jaren eeuwen moest wachten voor ik uberhaupt mijn punten is te weten kwam.

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:00

Heey cool dat je ook naar Steenwijk bent geweest! Ik was er dit jaar ook voor het eerst met Kur op Muziek dan.. Erg mooi terrein hoor en goed geregeld!!! Jammer van die net-geen-winstpuntjes maar toch behoorlijk knap in de M2 lijkt me!! Raar van je paardje hoor! Wel gemeen Tong uitsteken Maar jah, volgende keer meer succes Haha!

Groetjes hester

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 08:21

We zijn op de wachtlijst blijven steken en we horen nu weer dat het zo'n mooi terrein is en zo goed geregeld. Blijft balen. Mijn vriendin heeft haar debuut daar gemaakt, ze is nu jury!! Ook zij vond het machtig. Deze week op naar Oosterwolde.