Lekker op vakantie :-)) - Wirfttal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Lekker op vakantie :-)) - Wirfttal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 13:08

Overmorgen ga ik lekker een weekje naar duitsland, naar het Landal - greenparks park Wirfttal. Had mijn vriend van zijn stagebaas voor zijn verjaardag gekregen Party!! . Nu gaan we met nog 2 vrienden daar lekker een weekje heen.
Is iemand daar weleens geweest?
Op 500 meter schijnt een manege te zijn, kent iemand die. Ik denk dat ik mijn rijbroek maar in mijn tas stop, maar aangezien de andere 3 geen paardenliefhebbers zijn weet ik niet of er wat van komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 13:30

Hallo hee! Dat is nog eens een leuk kadootje!
Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me erg leuk!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 14:51

cooool leuk cadeatje veel plezier daaro!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Lekker op vakantie :-)) - Wirfttal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 14:59

Sjimmy schreef:
Op 500 meter schijnt een manege te zijn, kent iemand die. Ik denk dat ik mijn rijbroek maar in mijn tas stop, maar aangezien de andere 3 geen paardenliefhebbers zijn weet ik niet of er wat van komt.


Dat heeft mij er nog nooit van weerhouden om wel te gaan rijden. Overal waar ik kom gaat de rijbroek, en als het even kan nog meer, trouw mee in de koffer. Het toppunt van vakantie, een buitenrit in een vreemde omgeving, heerlijk!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 15:11

Ik ben er geweest toen het park net gebouwd werd, da's inmiddels al weer 22 jaar geleden. Ook toen zat de manege er al, dat kan ik me nog goed herinneren.
De manege is tegen een berg, nou ja heuvel, aangebouwd. Wij stonden toen op de camping en keken vanuit de tent zo op de paarden die de hele dag buiten stonden te grazen.
Maar ja, dat is inmiddels al zo lang geleden, ik neem aan dat er wel het een en ander verandert is.

Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:58

Ben er 2 jaar terug geweest. Toen zeiden ze ook dat er een manege was maar voor mij echt onvindbaar. Succes met zoeken ernaar als je toch een ritje wilt gaan rijden. En natuurlijk heel veel plezier! xe