ervaringen met Mijten voer ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

ervaringen met Mijten voer ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 14:10

Ik ben aan het kijken wat voor voer ik mijn paarden zal gaan geven als ik ze aan huis heb staan. 1 kandidaat is Marstall, de andere Mijten. Toen ik mijn merrie bij de hengst had staan om gedekt te worden kreeg ze daar op stal nl. Mijten voer, zie www.mijten.be en daar deed ze het erg goed op. Het is geheel natuurlijk, zonder conserveringsmiddelen en is niet verwerkt in een brok maar wordt als hele graan/pit gevoerd.

Wie heeft er ervaring met dit voer en wie weet of dit voer ook in Nederland (Veluwe) te verkrijgen is (de hengst stond in Z-Limburg, NL, dus vandaar dat het makkelijk was om aan dit Belgische product te komen)?


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:17

Ik zou beslist voor Marstall gaan. Echt, ik vind het samen met St-Hippolyt fantastisch voer. Heb Mijten wel gezien in wanroij maar ik weet het niet. Niet geprobeerd natuurlijk maar Marstall voelt beter, ruikt beter en de paarden doen het er super op.

'Paint' it 'Black'

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 14:24

Wat is St-Hyppolyt?

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:14

Ken 2 paarden die heel gevoelig en vatbaar zijn (spieren/gevoelig voor hoefbevangenheid/snel ziek) en die staan op Mijten voer. Nu al 1,5 jaar en dat doet ze heel goed: niet meer ziek geweest terwijl het daarvoor echt vaak raak was. Ze zijn dit op advies van een homeopaat gaan voeren en zweren erbij.

Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:15

Ik heb al veel goeds over dit voer gehoord, hier op de manege geven ze het en er zijn ook mensen van onze rijvereniging die het geven. Ik ben van plan om me de dressuur plus voeding aan te schaffen. Je paard zou er sterker en werklustiger van worden zonder dat ze heet worden en dat is nu net wat mijn "luilakje" nodig heeft.

N'Oubliez Jamais van de Breden Dries - v. Ismir du Tilleul (na 333 dagen dracht geboren op 14 mei10)


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:31

Mac schreef:
Wat is St-Hyppolyt?



www.st-hippolyt.de

Erg fijn spul. Voor ieder wat wils. Ben er erg tevreden over.

'Paint' it 'Black'

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:04

Wij voeren Mijten Quatro. Ze vinden het lekker en lopen er goed op! Wij bestellen het bij Karel Donker Dierenvoeders uit Harskamp.

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:07

Vrienden van mij voeren ook mijten en hun paard vind het lekker en doet het daar goed mee!! Zij willen geen ander eten meer.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:34

De vader van mijn vriendin is vertegenwoordiger van Mijten. Hij zit in Lunteren (gld.).

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:58


Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:49

Naar verlang doelstelling krijgen ze bij mij op stal Mijtens Onderhoud, Biomix, Sportmix, Veulenstarter.
Ben er 1000% content over en kan het ten sterkste aanbevelen!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, amandananana, Annefleur200, Athelas, Blijgeestig, Change3x, Flew, gerbilGizmo, Groetje, Marcato, Prins85, purny, Rainer, ryukapple, woel en 75 bezoekers