wat is nou waar over valkenbos??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

wat is nou waar over valkenbos??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 12:59

ik hoorde zoiezo dat er 10 paarden bij me verzorgpaard kwamen lopen omdat valkenbos weg moest en dat die paarden er kwamen lopen omdat ze daarna doorverkocht werden ze komen er dus lopen tot dat ze verkocht worden

ook hoorde ik dit:
over de slacht: dat deze paarden naar de slacht gaan:
robberdoes vanwege s'n heup, caro (weet ik niet) en nog aantal kindere Rakker is verkocht aan een meisje.. en zadinia gaat waarscheinlijk oowk naar de slacht,blacky vanwege zijn tanden(hij heeft geen tanden)

wie o wie kan mij uit de brand helpen?
worden alle paarden nouverkocht?
en zo nee welke wel?~
denk dat dem eeste valkenbossers dit wel kunnen beandwoorden...

andwoord via pb mag ook

ik weet dus niet of het echt 100% defenitief is dat ze worden verkocht alleen wat ik wel weet is dat valkenbos weg gaat dat zei winnie.

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 13:27

ik denk dat een hoop paarden geen nieuwe eigenaar zullen krijgen aangeszien veel toch wel oud en versleten zijn.. eigelijk meer dan de helft wel.
ik denk niet dat iemand hjier weet welke paarden er al verkocht zijn of worden daarvoor meot je echt bij de manege zelf zijn.

*ik denk trouwens echt niet dat zadinia naar de slacht gaat, aangezien ze altijd van elsbeth is geweest en met haar zelfs Z heeft gelopen, die zullen ze neit zomaar naar de slacht brengen..!!!*

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 15:27

annuh schreef:
ik denk dat een hoop paarden geen nieuwe eigenaar zullen krijgen aangeszien veel toch wel oud en versleten zijn.. eigelijk meer dan de helft wel.
ik denk niet dat iemand hjier weet welke paarden er al verkocht zijn of worden daarvoor meot je echt bij de manege zelf zijn.

*ik denk trouwens echt niet dat zadinia naar de slacht gaat, aangezien ze altijd van elsbeth is geweest en met haar zelfs Z heeft gelopen, die zullen ze neit zomaar naar de slacht brengen..!!!*


een meisje zei het tegen me,
en 10 paarden gaan zoiezo niet nara de slacht die komen bij me verzorgpaard te lopen net zo lang tot dat ze verkocht zijn en anders voorgoed blijven ze bij ons

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:07

Gewoon nar Vincent of Elsbeth stappen en hopen dat ze eerlijk antwoorden.

Maare Zadinia hoe oud is die wel niet?
Ik rijd nu bijna 18 jaar en ben daar begonnen, toen hadden ze zadinia al.

Dus begrijp ik nu goed dat de manege nu weggaat?

Gaan ze nog ergens anders wat beginnen, want dat was de bedoeling volgens mij.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:29

Als het goed of slecht is gaan ze 16 juni definitief weg.

Van de stallen word een pensionstal gemaakt en de kantine word een grote beautysalon.

Rakker, geraldine, pino, jubel en nog 1 of 2 paardjes zijn al verkocht, dan bedoel ik dus dat ze als de manege weg gaat gereserveerd zijn voor mensen...

Rakkertje komt waarschijnlijk bij mij op stal staan...

Tja, dat is wat ik gehoord heb, ziet er voor veel paardenliefhebbers niet zo best uit...enn voor sommige paardjes ook niet...

Ik moet zeggen dat er beswt wel wat paardejes bij zitten war je nog aardig ver mee kunt komen...

Maarja dit is wat ik weet en gehoord heb, het kan net zo goed een grote opgebalzen roddel zijn..dat weet je nooit bij dit soort dingen!

Ach gutWees maar niet bang, overwin dat gevoel, 't gaat niet vanzelf, ik weet precies wat je bedoeld.
Nu heb je angst, weet je niet hoe het moet. Wees maar niet bang, het komt vanzelf weer goed! Ach gut


Bokkende Fjorden Rijder #94

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:39

Dat is toch ook die manege waar oscar (vroeger bij ons op de manege gestaan) staat, wat gaat er met hem gebeuren?

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:40

Je hoort het al meer. Bij ons gaat ook een manege dicht.
Oude eigenaar stopt ermee, nieuwe eigenaar moet flink kosten maken en dus: manege weg, pensionpaarden erin; levert meer op.
Dat de halve jeugd van Waddinxveen daar lest is minder belangrijk.

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 16:51

zoals ik al zij bij ons komen binnekort 10 paarden van valkenbos te lopen voor de verkoop tot dat ze zijn verkocht..
en ik hoop niet dat er dan kinderen komen die die paarden moeten verzorgen ofzo want die kunnen daar bij ons toch niks doen..en het word dan ook te druk,en de paarden staan toch 24/7 uur per dag op het land.. tot dat ze verkocht worden en dit weeti k heel zeker dat er 10 paarden komen

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:34

ik hoorde gister dat ze 1 augustus weggaan..

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 18:13

ik opende dit topic omdat ik wel meer wou weten want het enigste wat ik tot nu toe weet is dat er 10 paarden komen binnen 2 weken
en ik ken mensen die nog paarden zoeken b/c/d pony's.

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:06

2 meiden die me helpen op de wijkboerderij rijden bij valkenbos en die zeiden ook al dat de manege gaat sluiten.
En ook zei vertelden het verhaal over de slager.
Een van de meiden probeert nu haar ouders te overreden een van de ponies over te kopen.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:17

Weet iemand toevallig wat over het KWPN paard Oscar? (bruine ruin, witte 'bles').
Ik heb dat paard een tijdje gereden en was helemaal weg van hem. Ik ben erg benieuwd wat er met hem gaat gebeuren, wie weet kan ik wat voor hem doen Lachen


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:18

ik zal het morgenv oor je vragen aan een meisje dat ik goed ken die er werkt.. die zal het wel weten of het voor je kunnen vragen van de week..

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 19:32

en stel hij komt bij ons te lopen staat ie dus te koop,
want bij waccabuc komen paarden te lopen die daar tijdelijk komen voor de verkoop,ik neem aan manege paarden wanteigen paarden moeten een nieuwe plek zoeken en wisten het al cker 2 jaar
manege moest al veeeel eerder weg alleen wou vincent dat niet * logisch*

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:55

annuh schreef:
ik zal het morgenv oor je vragen aan een meisje dat ik goed ken die er werkt.. die zal het wel weten of het voor je kunnen vragen van de week..


Toppie! OK dan! Wil je me dan even een pb sturen?

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:58

Jeetje het is nu dus toch definitief.

Dan bekruipt me toch wel een beetje een raar gevoel.
Ik heb daar mijn eerste stappen in de paarden gezet.
Ben daar begonnen met lessen op paarden die jullie denk ik niet eens kennen:Saffier, Sheba, Sylvester, Jose, Shadow.


Jubel ken ik ook, heb ik ook opgereden en staat Roy er ook nog?

Misschien toch eerdaags eens even langs: afscheid nemen van een stukje verleden Verdrietig Want ik heb dar toch een hele toffe tijd gehad. OK dan!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:46

Ooooohh, dat wist ik niet!!! nu dus wel he Knipoog Ik zou ook wel willen weten wat er met Oscar gaat gebeuren!!! nou, doegiezz Ilse

Live your dreams

SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:53

als deze paarden naar de slacht gaan waarom kunnen ze het niet weggeven al levert het geen geld op.. vele mensen kunnen deze paarden nog een leven geven zoals het hoort. Onze manege is een startend bedrijf en gaat langzaam opzoek naar manege paarden mja sponsering kunnen wij wel gebruiken.. En wij kunnen deze paarden wel een zeer goed leven nog aanbieden die ze nog kunnen meemaken:D

profieltjuh vernieuwd

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 21:00

ik denk dat als je interesse heb in paarden:
www.valkenbos.nl
daar staat niks over hun vertrek maar wel een email.
mischine kunnen hun meer info geven en anders even bellen staat ook eenadres + tels(06 + vast) bij.

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:33

ik heb ergens vandaan gehoord dat Robberdoes
en Rakker al verkocht waren?
hope dat ze beetje goed tehuis krijgen!!
ik vind het echt wreed van die man! hij doet er echt niks aan en is nu alweer opzoek naar een nieuwe baan enzo. het kan hem allemaal niet meer schele terwijl hij verder op nog een stuk land kan gaan kopen (van de gemeente) maar, daar heeft ie allemaal geen zin meer in ofzo..?!?! Scheve mond

[i

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:51

Bugs Bunny reed ik weleens op is echt een gave pony Haha! ook op Pino en Jubel heb ik gereden. Hoop dat ze goede baasjes krijgen. Vond het altijd wel een leuke manage. Zelfs mijn vader heeft daar 2x gereden > op DEborah

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 07:16

ik denk niet dat hij Pino en Jubel zal verkopen
denk eerder naar de slacht..
aangezien Jubel bijna niks meer kan zien en Pino 1 oog kwijt is.
maarja, we zien het allemaal wel.. Scheve mond

[i

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 09:09

ik laat jullie het weten zodra er paarden bij ojns komen lopen dan meld ik ook welke paarden er komen,die paarden worden dus niet voor de slacht maar voor de verkoop

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:30

Ik las hier ergens dat Vincent er geen zin meer in heeft? Denk niet dat dat helemaal waar is, het probleem is dat de gemeente te veel geld vraagt voor het stuk grond wat te koop staat en dat kan hij niet betalen.

Rakker is waarschijnlijk idd al verkocht en hoe de rest er voor staat weet ik op dit moment niet. Wel gaan de geruchten dat de ponies die niet verkocht worden naar de slacht gaan.

Welke ponies waren eigenlijk erg geliefd bij de kinderen???

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:27

Cowgirl: Saffier en Sheba heb ik nooit gekend.. Jose en Sylvester heb ik ook vaak op gereden.. maar die zijn er niet meer.. Scheve mond Shadow nog wel *LOL*
Roy staat er ook nog..

vincent had al een stuk grond geregeld in de nieuwbouwwijk waar hij opnieuw wilde opstarten.. en eerst ging dat allemaal door maar nu ineens niet meer omdat vincent er eigelijk gewoon geen geld voor heeft, en de gemeente daar dus moeilijk over deed. toen zijn er nog met koninginnedag handtekeningen ingezameld, en ze zijn nog op tv noord holland geweest en naar de gemeente en toen hebben ze het er nog over gehad maar helaas gaat het nu allemaal definitief niet meer door..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, SentiBot, xAlice en 91 bezoekers