trainingsweek ermelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
toontje
Berichten: 94
Geregistreerd: 28-10-01

trainingsweek ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 20:43

hallo,
wie gaat er zich opgeven voor 1 van de weken in ermelo? of heb je je al opgegeven? zo ja, voor welke week? ik wil naar een allroud of m/z spring week
groetjes tamara

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

trainingsweek ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 00:00

he tamara, weet jij toevallig ook welke weken het zijn? En voor de dressuur, wanneer is het voor de b'tjes? Alvast bedankt

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 18:37

er is geen aparte B week, dan moet je naar all round. ga ik misschien ook doen, met mijn paard.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:51

Ik ga weer op SGW-week! Dat was vorig jaar echt supergezellig *LOL*

Mijn zusje wil M/Z-springen

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:02

weten jullie misschien wat je bij all round allemaal gaat doen, is dat erg veel springen?

ik wil ook wel, maar ik spring niet

groetjes

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:52

he hallo
ben een paar jaar geleden geweest ook de allround week
je rijdt 2x op een dag (nou ja dat was toen)
je hebt bijna elke dag dressuur les, door de week heen heb je ook cross les, spring les, een buitenrit,(en iets met een wal)
ik ging toen met mijn vorige paard en reed maar 1 keer per dag, springen deed ik ook niet en ook de buitenrit niet,als je iets niet wil moet het niet.
ik heb er echt veel zin in het is superleerzaam, je krijgt les van verschillende mensen, een clinic van een bekend iemand,en natuurlijk is het super gezellig, barbeque (op de dag dat de famillie/vrienden komen kijken), en we gingen naar het zwembad.
het enige mindere was dat je corvee had Gaaaap
maar ja dit was 3 jaar geleden ofzo
groetjes

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:17

hoi

wat houdt SGW eigenlijk in?

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:31

Hhahaha corvee ... sorry dat ik hier om moet lachen maar een paar jaar geleden heb ik op het federatiecentrum stage gelopen tijdens de instructieweken en elke week weer zeurde iedereen over stalcorvee dat ze moesten vegen...en aan het eind van de week dat ze de hun eigen stal moesten uitmesten dit was maar 1 stal degene die het niet deden moesten wij dus doen ... en dat waren er ontzettend veel...ik vind het redelijk normaal dat je corvee hebt dat hoort erbij...

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 20:16

die corvee is zo erg *LOL* Je moet wel één keer vegen en/of afruimen. Wat een drama zeg Haha!
En die stal valt ook wel mee, alleen je kan het beste donderdag al wat eruit halen. Vrijdag wil iedereen mesten en moet je zo lang op je spullen wachten...Vandaar dat ik het dan voor het rijden al doe *LOL* (tip voor mensen die voor het eerst gaan Party!! )

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 22:11

Ik zou ook wel willen, maar is het gewoon in de zomervakantie? Haha!
Hoeveel kost een allround-week ongeveer? Gaaaap Als je erheen wilt moet je dan ook echt met iemand samen gaan, of zijn er ook wel die gewoon zelf gaan?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 22:51

he hallo
de all round week kost €270, het is net zoveel geloof ik als een ponykamp alleen dit is leerzamer
groetjes

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 04:30

Ik ben niet te beroerd om een stal te mesten of een gang te vegen (ik doe niets anders thuis!) maar het wordt een ander verhaal als notabene betaald voor een vakantie en dan ook nog eens voor noppes voor slaaf mag spelen. Kijk als dat kamp nou gratis was was het een ander verhaal. Ik ben er ook een aantal keer geweest en vond het altijd (behalve de corvee dan }> ) heel leuk. De laatste keer heb ik trouwens dat hele erf moeten vegen (met een paar medelotgenoten). Dat was pas kinderarbeid Tong uitsteken Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 12:28

ik ga met evendi naar de eerste allround week (24 juni). Tenminste, het formulier ligt nu bij de post, dus hopelijk zit het nog niet vol. Wie gaat ook die week?