ervaring met Trust 920 digitale?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snoepiej
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-05-04

ervaring met Trust 920 digitale?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 15:10

Ik heb een paar weken geleden een nieuwe digitale camera gekocht....Ik dacht dat ik de perfecte voor mezelf had gevonden..
- Best goedkoop (110 euro)
- 3.(nogwat) megapixel en cameraresolutie van 5.5.
- 16 MB geheugen
- enz.
Maar ik krijg hellemaal geen mooie fotos, meestal niet scherp. Vooral als ik flits gebruik. Worden ze echt lelijk
Zelfs met een wegwerpcamera kan ik mooiere foto maken Huilen

Heeft iemand ervaring met deze camera? en wat is zijn/haar mening hierover?

hier paar voorbeelden:
Afbeelding
Afbeelding (dit ben ik trouwens niet Haha! )
Afbeelding

Afbeelding

Nu krijg ik vast 10x te horen dat het aan mij licht, maar ik heb ook al mensen die goed foto's kunnen maken...mijn camera laten gebruiken..en daar kwamen ook geen mooie fotos uit...


snoepiej
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 15:11

Heb ik het eigenlijk wel in het juiste forum gezet???

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:14

ligt niet aan jouw maar aan het merk Knipoog .

trust is gewoon geen goed cameramerk en bovendien zitten in de meeste van hun camera's een plastic lens waardoor de foto's onscherp blijven.

Kun je hem nog terugbrengen? of misschien ruilen voor een andere camera, dan kun je beter wat meer betalen voor een betere camera (sony cybershot is erg goed met prijs/kwaliteid verhouding en de meeste kodak easyshares ook Lachen )


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:14

Tja, ik vind dit resultaat ook niet mooi.
Maar heb je de camera niet bewogen tijdens het maken van de foto?

snoepiej
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 15:24

ja bij de 3e foto vast wel...maar de rest niet..
Maar bedankt voor je advies iceprincess...en ik denk niet dat ik kan ruilen, omdat ik hem al gebruikt heb..maar ik ga het even uitzoeken..want dit valt me echt tegen!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:05

Tja, ook ik zou je aanraden te kijken of je nog een andere camera kan krijgen, want dit ligt echt niet aan jou, de camera is gewoon slecht.

Voor +- 50 euro meer heb je modellen van Sony/Kodak/Canon/Olympus, die misschien net iets minder zoom of pixels hebben maar veel betere fotokwaliteit

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:11

Persoonlijk vind ik Trust ook een slecht merk. Ik heb een Kodak CX6200 (2 megapixel) voor 94 euro bij de Kruidvat gekocht (kijk maar op kruidvat.nl) en heb echt nooit bewogen foto's en ze zien er altijd goed uit. En ik vind het ook eenvoudig te gebruiken.... Ook heb ik nóóóóit bewogen foto's. Als je deze camera misschien wilt kopen kan ik je wel wat foto's sturen die ik heb gemaakt...

Als je garantie hebt kun je hem denkik nog altijd terugbrengen.

snoepiej
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 21:23

ja dat vraag ik me nu ook af...maar volgens mij is de garantie alleen als er wat mis is met het toestel..en dat is niet het geval..maar ik ga het uitzoeken..

Maar niemand die ook dit toestel heeft? en kan het niet een foutje zijn in het toestel??

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:26

Nee helaas... Het is echt het merk... Voordat je iets koopt, kun je beter reviews lezen over wat je koopt, dan ben je iig voorbereid.

... And we like all the fluffy animals.


snoepiej
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 21:33

Ja dat heb ik gedaan... ik heb vergeleken en reviews gelezen op www.kieskeurig.nl. Maar helaas heb ik toch een onwijse miskoop gedaan...Boos!

snoepiej
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 22:11

Ik heb het nagekeken, en de aankoop is 30 dagen geleden en ruilen is alleen mogelijk binnen 16 dagen. Ik heb echter wel 1 jaar garantie.

Ik ga morgen proberen of ik de camera kan inruilen. Maar heb groot vermoeden dat het niet mogelijk is.

Weten jullie misschien nog een goede camera van rond de € 150,- ?
Ik hoop dat ik dit keer wat meer geluk zal hebben

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:58

Sony DSC P52 3 MP 2x zoom en de Canon A60 3x zoom, 2 MP zitten beide rond de 150 euro (wel even rondneuzen op inet waar ze het goedkoopst zijn)

Ik hoop dat het lukt om hem in te ruilen in de winkel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:24

Ik heb zelf een sony ,mooie foto's maar na 3/4 jaar al stuk.Ik heb al gelezen dat ik niet de enige ben en dat de service van sony niet zo goed is.Dus lees ik vol spanning meewat wel een goede camera is.Ik zou dus geen sony meer kopen .Maar inderdaad wat dan wel?
geen sony
geen trust

snoepiej
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 13:29

weet iemand of er niet al ergens een topic, over goede digitale fototoestellen is? dat ik daar even kan kijken???

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:30

Fototechnieken is een sticky waar je in kan kijken, en anders CB even afzoeken, er zijn de laatste tijd best wat topics over camera's geweest (titels meestal 'wat vinden jullie van deze camera'? ofzo

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:23

Het ligt puur aan trust, ik heb zelf ook 2x een trust camera gehad en wil er geeneen meer. De foto's zijn onduidelijk. Alsof er een waas overheen ligt ofzo.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:55

k ben er wel tevreden hoor hooor Lachen

Terug van weggeweest


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers