Anky slechte kwaliteit!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Anky slechte kwaliteit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 14:27

ik heb een Anky broek en toen ik hem gister aan wou doen sprong de drukknoop eraf ! heb de broek pas 2 maanden!

Ik heb hem terug gegeven aan de winkel waar ik hem heb gekocht.
en ze zeiden dat ze er al tientallen heeft moeten opsturen naar de fabriek
met hetzelfde probleem en ook het probleem dat de stiksels loslaten.

belachelijk vind ik het, betaal je zoveel geld ervoor, is het geen kwaliteit!
blijkbaar betaal je echt alleen voor de naam. Boos!


Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:30

pas 2 maanden, niet zeuren. Stel dat hij de dag voordat je hem kreeg al kapot was ( Verward lekker gezegt.. ) Je betaald sowieso altijd voor de naam, net als bij mexx en esprit dat logo. Soms wil de kwaliteit wat minder zijn ,maar stiksels in rijbroeken laten altijd makkelijk los. Je kunt ze er gewoon weer zelf intrekken, de drukknoop kan er ook zo weer opgezet worden met zon tangetje Tong uitsteken

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:35

Anky's spullen zijn nog niet heel lang op de markt en er wordt nog druk aan gesleuteld. Net als de andere merken heeft ook anky even tijd nodig om een product van zeer hoge kwaliteit te produceren.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:38

Je hoort idd dat voornamelijk de naden/stiksel wat zwak zijn. Maar in een vorig topic las ik dat ze nu met nieuwe garen aan de slag zijn gegaan , en nu maar hopen dat het niet meer gebeurt.

Het is erg balen en je hoopt natuurlijk dat als je iets koopt (wat in dit geval aardig zijn prijs kent) ook iets krijgt wat goed is. Hopen dat het (bij andere) niet meer voorkomt. Lachen

Kreeg je trouwens een nieuwe broek?

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:38

patos schreef:
Anky's spullen zijn nog niet heel lang op de markt en er wordt nog druk aan gesleuteld. Net als de andere merken heeft ook anky even tijd nodig om een product van zeer hoge kwaliteit te produceren.


Maar ze durven wel gelijk topprijzen te vragen...

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:40

Misser"]
[quote="patos schreef:
Anky's spullen zijn nog niet heel lang op de markt en er wordt nog druk aan gesleuteld. Net als de andere merken heeft ook anky even tijd nodig om een product van zeer hoge kwaliteit te produceren.


Maar ze durven wel gelijk topprijzen te vragen...
[/quote]

Daar zat ik ook aan te denken. Als je niet direct top kan leveren moet je niet ook de prijs ernaar maken.

'Paint' it 'Black'

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 14:45

ik krijg waarschijnlijk een nieuwe broek. De broek heeft met wel 160 euro gekost en dan mag ik toch best kwaliteit verwachten?!!!!!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:52

160 euro, goede god!
heb een splinternieuwe cavallo, met (nep)leren kont, alles erop en er aan in de aanbieding (langeraap) voor 25 euro!

Maar ik hoor wel meer over de kwaliteit van Anky spullen,
kan er zelf mijn mening niet over geven omdat ik geen Anky spullen heb,
(wil wel een pad aan gaan schaffen)

Maar een broek die kapot gaat, is zo vreemd toch niet,
en 2 maanden intensief gebruiken is niet zo heel weinig,
of ben ik nou gek?

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:58

Mijn instructrice heeft ook zo'n broek gekocht. En heeft hem 3 keer moeten terugbrengen. Bij haar ging ook de knoop eraf en lieten er stiksels los. Ze hebben hem elke keer terug gestuurd en als het goed is is hij nu goed Lachen

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:59

Citaat:
Maar een broek die kapot gaat, is zo vreemd toch niet,
en 2 maanden intensief gebruiken is niet zo heel weinig,
of ben ik nou gek?

Als je nieuwste spijkerbroek na 2 maanden kapot is vind je dat toch ook errug balen
ik heb 1 rijbroek al ongeveer 4 jaar en die is nog nooit kapot geweest, niet op de naden, geen knoop enz! Is van eurostar (ik vind het echt een supermerk!) en nog een leuke prijs ook!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:13

ik heb nog twee rijbroeken liggen , zijn 9 jaar oud
zijn nog perfect en ze zijn toch echt een aantal jaar heel erg intensief gebruikt
waren toen 75 gulden per stuk
als je dan nu 160 euro betaald voor een broek mag je toch wel iets meer verwachten dan afspringende knopen en loslatende naden lijkt mij

maar ik hou het bij eurostar
die blijven goed en ook nog redelijk betaalbaar

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:41

Fasel"]
[quote="Misser"][quote="patos schreef:
Anky's spullen zijn nog niet heel lang op de markt en er wordt nog druk aan gesleuteld. Net als de andere merken heeft ook anky even tijd nodig om een product van zeer hoge kwaliteit te produceren.


Maar ze durven wel gelijk topprijzen te vragen...
[/quote]

Daar zat ik ook aan te denken. Als je niet direct top kan leveren moet je niet ook de prijs ernaar maken.
[/quote]

Daar moet ik je gelijk in geven, maar wat ik wel weet, is dat ze erg veel geld hebben gestopt in het onderzoek naar materiaal. De kleding en dekenlijn zijn gemaakt van geavanceerd materiaal. Het daarvoor gespendeerde geld zullen ze wel zo snel mogelijk proberen terug te verdienen. Overigens heb ik net mijn 1e ankypad bestelt, dus nog geen ervaring met haar spullen.

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:47

hmm, ik heb er wel meerdere dingen van, en ik heb nog nergens
last van gehad! Maar ik ga nu toch wel even beterz opletten Knipoog

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:20

Cealli schreef:

Maar een broek die kapot gaat, is zo vreemd toch niet,
en 2 maanden intensief gebruiken is niet zo heel weinig,
of ben ik nou gek?

Mijn broeken gaan al 4 jaar mee, ze waren ooit 60 gulden, en ik rij elke dag.

capopjekop

Berichten: 30643
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:26

Flutterby schreef:
pas 2 maanden, niet zeuren. Stel dat hij de dag voordat je hem kreeg al kapot was ( Verward lekker gezegt.. ) Je betaald sowieso altijd voor de naam, net als bij mexx en esprit dat logo. Soms wil de kwaliteit wat minder zijn ,maar stiksels in rijbroeken laten altijd makkelijk los. Je kunt ze er gewoon weer zelf intrekken, de drukknoop kan er ook zo weer opgezet worden met zon tangetje Tong uitsteken


hallo, je betaalt er veel voor, dan mag je toch ook wel een beetje kwaliteit verwachten. ik zou er ook mee terug gaan, ga er zelf niks aan doen. ik zou gewoon waar willen voor mijn geld

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:30

Cealli schreef:
160 euro, goede god!
heb een splinternieuwe cavallo, met (nep)leren kont, alles erop en er aan in de aanbieding (langeraap) voor 25 euro!

Maar ik hoor wel meer over de kwaliteit van Anky spullen,
kan er zelf mijn mening niet over geven omdat ik geen Anky spullen heb,
(wil wel een pad aan gaan schaffen)

Maar een broek die kapot gaat, is zo vreemd toch niet,
en 2 maanden intensief gebruiken is niet zo heel weinig,
of ben ik nou gek?


Ja maar je mag toch verwachten dat je broek langer meegaat of niet? Elke twee maanden een nieuwe broek van 160 euro. Ik vind het nogal wat.

Dan te bedenken dat ik voor 69 euro flinterdunne endurancebroeken heb met coolmax die nu al zo'n drie jaar oud zijn en nu pas wat slijtage krijgen:D

'Paint' it 'Black'

capopjekop

Berichten: 30643
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:32

ik zelf heb van die hele goed kope broeken, mijn ma wast ze kei vaak, oke ze pluizen wel een beetje, maar alle stiksels zijn nog heel en de knopen ook, dus ik vind dat ze als ze nog aan het ontwikkelen zijn, de prijs wel omlaag moeten doen. je moet namelijk wel je naam en prijs waar kunnen maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:38

Cealli schreef:
Maar een broek die kapot gaat, is zo vreemd toch niet,
en 2 maanden intensief gebruiken is niet zo heel weinig,
of ben ik nou gek?


Ik heb een 10 jaar oude Pikeur die nu iets sleets begint te worden en 2 Cavallos' van 2 jaar oud die er nog als nieuw uitzien OK dan!
Dus naar mijn bescheiden mening ben je idd gek als je slijtage na 2 maanden normaal vind Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:40

Overigens: die broeken die nu wat ouder bij mij zijn krijgen weliswaar doorslijtplekken maar de naden zitten nog als een huis hoor Lachen.

'Paint' it 'Black'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:42

Ik heb 2 keer iets van Anky gehad en voor mij hoeft het niet zo erg (behalve de pads dan, haha)

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:52

Ach Anky verkoopt toch alleen maar vanwege de naam.

Ik zou de broek terug brengen, geld terug vragen en 2 andere kopen Tong uitsteken

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:54

[quote="Cealli"]160 euro, goede god!
heb een splinternieuwe cavallo, met (nep)leren kont, alles erop en er aan in de aanbieding (langeraap) voor 25 euro!

Dat is echt een koopje ik heb gisteren een nieuwe pikeur broek gekocht ook met leren kont en ik was 176 euro kwijt!!! Een maand terug ook een cavollo gekocht voor 104 euro,als ik van jou was had ik er meteen 2 of 3 meegenomen!!!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:11

Zijn die nog in de aanbieding cealli? Haha!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:34

orban"]
[quote="Cealli schreef:
160 euro, goede god!
heb een splinternieuwe cavallo, met (nep)leren kont, alles erop en er aan in de aanbieding (langeraap) voor 25 euro!

Dat is echt een koopje ik heb gisteren een nieuwe pikeur broek gekocht ook met leren kont en ik was 176 euro kwijt!!! Een maand terug ook een cavollo gekocht voor 104 euro,als ik van jou was had ik er meteen 2 of 3 meegenomen!!!


Ik wou een cavallobroek kopen (zonder leren kont!) die was 180 euro... toch maar vanaf gezien...

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:44

Misser: die broek is heel fijn, dus echt de moeite waard, maar 180 euro (zoiets moet de mijne nieuw geweest zijn) zou ik er nou ook weer niet voor over hebben..

@ de rest: Ik bedoelde meer in de zin van naadje los, bedoel dat kan een keer voorkomen, broek moet natuurlijk veel langer meekunnen, dat snap ik ook nog wel!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dewindhoek, Hoefbekappen en 82 bezoekers