beetje banketstaaf...!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

beetje banketstaaf...!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 13:54

vandaag was ik dus naar Nieuw vennep. Voor het eerst de L1.

toen we daar aan kwamen was het (weer) ingelopen. dus opschieten en snel losrijden. Melanie was een beetje dwars, maar in de 1e proef was ze nog niet eens zo tegen de hand. De jury was het daar niet mee eens, ze kwam zelfs de auto uit om te vertellen wat er allemaal niet goed was enz!! Boos! leuke afgang!!! NOT!

en dat dan, als je weet dat je je 2e proef bij de zelfde jury moet rijden. Maar goed, ik laat me niet kennen, en hup, de 2e proef in!

Deze ging duidelijk stukken beter! Ze liep best netjes, somds wat schoonheidsfoutjes, maar dat kan gebeuren toch? De middendraf was weer super, ik dacht echt een 8 ofzow , maar neej, een 5! Het was duidelijk dat ik niet veel goed meer kon doen bij deze jury.

dat was ook te merken aan mn eindresultaat: 1e proef: 133, 2e proef 145!!!! Nouja, kom op zeg!!! Zo erg was het echt absoluut niet!!! Boos!

jurysport is niet altijd even leuk....

Nouja, we gaan gewoon lekker door, als zij ons niet mag, dan niet, als ze maar niet denkt dat ik er mee kap ofzo!! Dus Niet!!

kortom, het was vandaag niet zo'n geslaagde dag, behalve (dat vind ik zelf nog belangrijker dan de punten) dat ik zelf wél vond dat het goed ging!!! Haha!