Moenira @ Donkerbroek 22-05 2e wedstrijd...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Moenira @ Donkerbroek 22-05 2e wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 11:41

Na vorige week ons debuut in Ermelo te hebben gemaakt op de NRPS-kampioenschappen (foto's moeten nog komen, derde prijs bij de eerste proef met 164 punten en 157 punten voor de tweede proef, toen ze echt moe was) moest ik zaterdag 22 mei rijden op onze eerste streekwedstrijd in Donkerbroek... (ik rijd met Moenira overigens tussen de paarden)

Het was een hele gezellige wedstrijd omdat er veel bekenden waren die moesten rijden en ook veel bekenden (bokkers Knipoog ) die kwamen kijken!
Wendy (Rubywhite) heeft van mijn eerste proef nog wat foto's gemaakt met haar digitale camera, waar ik erg blij mee ben (alleen niet met mijn hakken Schijnheilig )

De eerste proef wilde ik vlot binnenkomen, waardoor ik voor x per ongeluk al in galop sprong Schijnheilig Oeps Bloos! ... snel hersteld en netjes haltgehouden... De proef ging best lekker, maar ze sprong bij de linkergalop eerst verkeerd aan. Rustig hersteld en daarna ging het weer lekker verder...
De tweede proef begon goed, maar toen ik moest doorzitten na het halsstrekken sprong ze gelijk aan in de galop in plaats van een hoek verder. Nam haar vrij laat terug (oeps, was aan het dromen geloof ik Schijnheilig ) en moest vlak daarna opnieuw aanspringen... Tja... Dat ging dus helemaal mis... ze bokte zelfs bij beide herstelpogingen... dit stukje resluteerde dus in een 4 en een 3 Knipoog
De proef nog redelijk uitgereden...

Lang wachten, maar wel gezellig kletsend met de verschillende bekende deelnemers en toeschouwerd, op de prijsuitreiking...

in mijn baan was ik met de eerste proef 1e met 167 punten. De tweede proef had ik nog 156 punten. Heb nu dus 4 punten in 2 wedstrijden en dat voor ons wedstrijdgroentjes Haha! Ben heel tevreden!!!
Moenira was super braaf!

Hieronder de foto's van de eerste proef... Ik schaam me diep voor die opgetrokken hakken Bloos!

Afbeelding
Even kletsen met Dees voor de proef... Erica, mijn "groom" voor vandaag leest nog even de proef goed door Knipoog

Afbeelding

Afbeelding
halsstrekken dacht ik... had wel iets lager gekund (nu een 7, 2e proef een 8)

Afbeelding
hakken, hakken en hakken Schijnheilig

verder weet ik niet wat ik deed Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En even uitrusten voor de volgende proef en napraten met Picasso en Dees...

Ik vond het een hele gezellige dag... We hebben het droog gehouden tot de prijsuitreiking Haha! en leuk dat er zoveel bokkers waren!

Als we die galop nou eindelijk goed krijgen, vliegen we vast door naar de L1 Knipoog
Laatst bijgewerkt door joyce B op 23-05-04 11:54, in het totaal 3 keer bewerkt

desiree13

Berichten: 237
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 11:43

mooie foto's hoor wat kijkt erika moeilijk op die eerste foto hahaha Tong uitsteken

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 11:43

Je geeft het dus zelf al heel goed aan: JE hakken Haha!. Maar verder ziet het er heel netjes uit, heel mooi verzorgd ook. Gefeliciteerd met je punten hoor!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 11:45

GEFELICITEERD nou gelijk op naar de L1! De puntjes blijven maar door gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 11:53

Gefeliciteerd Joyce!! OK dan!
Nogmaals, over de overgang van het B naar het L1, hoef je je echt geen zorgen te maken.

Overigens lig ik hier hélemaal in een scheur, ik heb Dees dus wel IRL gezien Bloos! *LOL* Had gisteren een berichtje in Naz haar topic achtergelaten gericht aan Dees of zij ook aanwezig was in Donkerbroek *LOL* Sorry Dees.... Bloos!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:05

oooh dus dat was picasso Knipoog weer een gezicht bij een boknaam..netjes gereden joyce...gefeliciteerd met je eerste prijs! toppie!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:08

Gefeliciteerd Joyce, netjes gedaan!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 12:12

Dank jullie wel!, en Wendy... Nog heel erg bedankt voor het maken van de foto's hoor!!! OK dan!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:16

Gefeliciteerd hey!!!....Hardstikke netjes op je hakken na! Veel suc6 nog verder

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:20

gefeliciteerd!!!
leuke fotos
mooi beestje
ziet er netjes uit behalve dan die hakken maar dat zei je zelf ook la!!
succes verder met de wedstrijden~~~!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:23

RUBYWHITE schreef:
oooh dus dat was picasso Knipoog weer een gezicht bij een boknaam..netjes gereden joyce...gefeliciteerd met je eerste prijs! toppie!



Haha, ja die lange met die dunne beentjes! *LOL*
Sorry Joyce... Bloos!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 12:56

hihihihihihi, ik dacht nog: zou Nina het erg vinden als ik deze foto plaats? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 13:40

joyce B schreef:
hihihihihihi, ik dacht nog: zou Nina het erg vinden als ik deze foto plaats? Knipoog



Ja ik ben onwijs boos op je Knipoog Haha!
Als je het de volgende keer even meld dat er plaatjes van mij geschoten worden, kan ik mijn billen even in de 'houding' knijpen, hahahah! *LOL* Zo ziet het er wel erg uit Bloos! Bloos! *LOL*

Ik hou nu op je topic te verzieken;
Nogmaals van harte!
Start je trouwens ook in Oosterwolde op concours?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 14:25

nee, ik rijd de kringwedstrijden en het concours in Gorredijk...
misschien in augustus nog ergens anders, maar dat moet ik nog even bekijken... Verder vooruit dan september heb ik nog niet gekeken Knipoog

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:16

mooi foto's hoor

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:43

Leuke foto's Joyce,mooie combinatie zijn jullie ook
Ene gefeliciteerd he met je winstpunten,super man dat je er al weer 2 binnen hebt gehaalt. OK dan!

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:48

Gefeliciteerd! Dat halsstrekken is best wel goed nog. Je ziet vaak genoeg dat de paarden helemaal niet of in ieder geval maar een klein beetje naar beneden gaan.

ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:58

je hakken maar voor de rest heel goed!!! hij/zij loopt heeeel netjes!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:45

Zoals ik al zei, jullie gaan als een trein hè? Wel goed dat je zo op de foto's kan kijken wat verbeterpunten zijn voor je houding. Lachen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:47

joyce B schreef:
nee, ik rijd de kringwedstrijden en het concours in Gorredijk...
misschien in augustus nog ergens anders, maar dat moet ik nog even bekijken... Verder vooruit dan september heb ik nog niet gekeken Knipoog


Ga je niet naar Oosterwolde? Gorredijk kom ik waarschijnlijk ook ff langs Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 18:17

Ah, gezellig!!! Ik start B dus dat is op donderdagavond... Ben benieuwd of ik vroeg of laat moet rijden...
En Pellie... Elke week hoor ik van die hakken, maar ja... het moet je ook maar lukken als je met zoveel dingen tegelijk bezig bent en niemand hebt die het steeds tegen je zegt Schijnheilig Vooral als ik mijn buitenbeen achter de singel moet leggen trek ik ze op. Heel stom! Daarbij zijn mijn beugels vrij lang... Ook verleidelijk om dan met je tenen te gaan rijden Haha!
We werken er in elk geval in elke les hard aan...

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:42

Eyy Joyce

GEFELICITEERD Haha!
Heel errug knap gedaan OK dan!
Idd wat jammer van de hakken maar verder keurg h0or..
G0rredijk? Wanneer heb je daar wedstrijd?
K h0or het wel wanneer ik mee mag.. *LOL* ...H0op sj0w snel m0gelijk...

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 07:44

Jeeeeetje, wat heb je d'r lekker aan het lopen zeg Kwijl Kwijl
Die L1 halen jullie zo, ik weet het zeker Tong uitsteken

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 14:26

Met al die foutjes nog zulke goede punten halen, knap hoor! Ze loopt ook wel super. Maar inderdaad hakken, je benen liggen echt ver naar achter!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 18:20

dat naar achteren liggen komt bijna omdat elke foto gemaakt is als wij in een bocht zitten en dus gebogen. Dat been ligt daar dan om te voorkomen dat we uitzwaaien of ergens een paar meter verderop belanden waar we niet moeten zijn, maar ookal ligt dat been naar achter, dan nog moet ik hem lang houden en de hakken laag... Maar ja Schijnheilig Dat is zo lastig Haha!

Fijn te horen dat jullie haar aanleuning er netjes uit vinden zien. Dat is niet helemaal vanzelf gegaan. Ze had in het begin heel erg de neiging om te knikken en dan achter de teugel te lopen. Nu loopt ze meestal netjes op of net voor de loodlijn en buigt ze meer door haar hele hals...
Maar we zijn er nog lang niet!