Het was een hele gezellige wedstrijd omdat er veel bekenden waren die moesten rijden en ook veel bekenden (bokkers

Wendy (Rubywhite) heeft van mijn eerste proef nog wat foto's gemaakt met haar digitale camera, waar ik erg blij mee ben (alleen niet met mijn hakken

De eerste proef wilde ik vlot binnenkomen, waardoor ik voor x per ongeluk al in galop sprong

De tweede proef begon goed, maar toen ik moest doorzitten na het halsstrekken sprong ze gelijk aan in de galop in plaats van een hoek verder. Nam haar vrij laat terug (oeps, was aan het dromen geloof ik

De proef nog redelijk uitgereden...
Lang wachten, maar wel gezellig kletsend met de verschillende bekende deelnemers en toeschouwerd, op de prijsuitreiking...
in mijn baan was ik met de eerste proef 1e met 167 punten. De tweede proef had ik nog 156 punten. Heb nu dus 4 punten in 2 wedstrijden en dat voor ons wedstrijdgroentjes

Moenira was super braaf!
Hieronder de foto's van de eerste proef... Ik schaam me diep voor die opgetrokken hakken

Even kletsen met Dees voor de proef... Erica, mijn "groom" voor vandaag leest nog even de proef goed door

halsstrekken dacht ik... had wel iets lager gekund (nu een 7, 2e proef een 8)

hakken, hakken en hakken

verder weet ik niet wat ik deed

En even uitrusten voor de volgende proef en napraten met Picasso en Dees...
Ik vond het een hele gezellige dag... We hebben het droog gehouden tot de prijsuitreiking

Als we die galop nou eindelijk goed krijgen, vliegen we vast door naar de L1