yesss een nieuw wagentje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

yesss een nieuw wagentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 21:53

Ik ben zo blij vandaag hebben we ons nieuwe wagentje opgehaalt Knipoog
Ik heb het wagentje van Mika gekocht en het is een hele gezellige dag geworden..........heerlijk gemeet en eindelijk heb ik kennis gemaakt met DE MIKA........echt een schitterend dier Lovers en natuurlijk met de friezen kennisgemaakt.......*zucht* wat een mooie dieren zeg........en zoooooo lief!!!!!
Het was echt bere gezellig en ik ga zeker nog eens naar haar toe.

Maar nu het wagentje.......ik ga proberen er een foto van te plaatsen (is een foto die ik van Mika heb gekregen, de foto's met Hump ervoor zullen denk ik nog wel ff duren!!!!
Heb ook nog hele lieve peesbeschermertjes van haar gekregen.......speciaal voor een shetlander Lovers .....echt heel erg lief.

Afbeelding

Nou daar kan ik toch zekers wel mee voor de dag komen........ Lovers


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 21:59

Heeee, leuk voor je joh. Kunnen we over een paar maanden aangespannen shetlandraces gaan houden Haha!

Ben heel benieuwd naar de foto.

Ik ga zelf volgende week als het goed weer is Femke voor het eerst voor de kar zetten, daar heb ik echt zin in.

Haha, net toen ik dit zat te typen, heb jij stiekum de foto er op gezet.
Mooi wagentje zeg, kan ik makkelijk zeggen want ik heb precies dezelfde Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 22:38

hihih stoer!!! echt heel erg mooi (ik kende hem al maar goed Tong uitsteken). Echt een mini shet karretje Lovers Super lief!

We willen wel foto's met hump ervoor he Haha!
succes ermee!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 22:44

Wat een mooi karretje zeg! Kwijl
Ik ben erg benieuwd hoe hij bij Humpie staat!
Wanneer ga je het uitproberen?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 22:50

Ga hem er in ieder geval snel voor zetten.......al is het alleen maar voor de foto hahahahaha
En zodra Hump zijn vacht gaat verliezen dan wil ik gaan beginnen om hem in conditie te brengen Haha! .......want ik wil deze voorjaar/zomer toch ook wel lekker de bossen in hihihi.

Ik kende het wagentje ook al Pinky Kwijl en ik was er van af het begin al helemaal weg van......ik dacht DIE WIL DIE WIL DIE WIL IK OOK hebben hahahahaha.
Toen vertelde Sonja dat ze het weg deed.............toen was ik heeel blij hahahahaha.

Heb er ook nog een shetlander longeersingel bijgekocht Lovers hihihi, ik wist niet dat er zoveel van die kleine dingen te koop waren haha.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 01:32

Ik ben blij dat jij blij bent met je nieuwe karretje....... Haha! Haha! Haha!

Hopelijk hebben jullie er nog heel veel plezier van samen!! En idd, zo snel mogelijk foto's van het karretje met Hump ervoor, ik ben echt heel benieuwd!!

Het was echt supergezellig vandaag en dat gaan we zeker snel een keer overdoen! En dan lekker met de friesjes naar het bos! Jammer dat het zulk slecht weer was vandaag, maar ach, nu hebben jullie ook een reden om snel eens weer deze kant op te komen!
Sigaar Haha! Haha! Haha!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 01:36

jacqueline schreef:
Heb er ook nog een shetlander longeersingel bijgekocht Lovers hihihi, ik wist niet dat er zoveel van die kleine dingen te koop waren haha.


Zoals via PB al gezegd: mooie wagen!!!!!!!!

Maar een shet longeersingel?????? Moe'k ook hebben, ik heb een gewone maat full zover geknipt en weer aan elkaar gezet dat ie nu past!
Heb op Indoor Zeeland voor het eerst peesbeschermers voor een shet gezien (en gelijk gekocht natuurlijk!), maar om aan de gangbare spullen (zoals idd peesbeschermers of longeersingel) te komen in shetmaat moet je bijna heel NL afstruinen!

Veel succes met de wagen als je Hump er voor gaat zetten!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 09:04

Daar heb ik nou ook altijd last van. Bij ons in de buurt is echt geen deken voor een shet te vinden! Verward
Maarja, ff on- topic:
Dat karretje is echt vet! Ik zie Humpie er al voorstaan.......... Leuuuukkkk Haha!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 12:19

Voor iedereen die dingen zoekt voor z'n shet heb ik een telefoonnummer van Mevr. Fiege, van haar heb ik ook het wagentje gekocht dat Jacqueline nu heeft, zij heeft zelf allemaal mini's en verkoopt dus idd dingen als peesbeschermers, dekens, halsters, longeersingels, enz...

Het nummer is : 0485-455038

Succes!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 20:12

DIT vind ik dus ECHT een toffe wagen voor zo'n kleintje!! Is toch moeilijk te combineren, een klein ponietje ervoor, een groter mens erop, moet toch precies passen enzo.
Maar dit moet goed staan met Hump, hij is toch ongeveer net zo groot als Mika?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 20:20

echt een supertof karretje! Die shet is ook leuk!

:evaw:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 21:17

Zucht ik ben ook zo blij joh Knipoog
Jantina Hump is iets groter dan Mika.........ik geloof dat het ongeveer 4 of 5 cm scheelt (niet echt veel dus) maar hij is wel een echte bul.....(hij is echt heel stevig hihihihi.....)
Ik zal eens kijken of ik een foto kan verkleinen van Hump in het tuig Lovers

FlyGirl

Berichten: 225
Geregistreerd: 19-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:19

Echt een mooi karretje. Ben benieuwd hoe het staat met je shetje ervoor. FOTO'S Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers