Bunschoten: DAWRA ....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Bunschoten: DAWRA ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 12:11

Is er hier iemand nog naar de DAWRA-wedstrijd geweest in Bunschoten afg. zaterdag? Wij wel!!!! En ik vond het echt heel leuk. Krista doet echt haar best om alles in goede banen te leiden en de accomodatie is geweldig. Wat mij opviel is dat het niveau best goed is, zeg ... tenminste wat ik gezien heb dan.... Wat een prachtige paarden, mooi hoor die arabieren zo bij elkaar. Iedereen complimenten die daar reden. Het was een gecombineerde show, western, engels dressuur, springen geloof ik ook en AVS-keuring. Die paardjes van de "western"-ers waren het rustigs en de "westerners" zelf ook, maar er liepen een paar zenuwen-leiers in de ronte (de paarden die zenuwachtig werden van de begeleider). Ik heb nu een 3/4e arabiertje, ik wil graag een Quartertje erbij, maar nu ik die arabieren weer gezien heb ............ zwijmel, ze zijn wel mooi hoor .................... !!!!!!!!!
Wie o Wie was er ook?
Daaaaaaag, Irene

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:56

Basciz Nirvana en ik waren er ook en hebben weer fanatiek meegedaan, nu voor het eerst in de open klasse.

Nirvana deed zeer goed haar best....
Pleasure 3e
Trail 2e
Horsemanship 2e
Reining 3e

Ons eindresultaat van die dag: RESERVE ALLROUND OPEN!!

Op naar 27 juni, wederom in Bunschoten en nu zelfs met mixklasse erbij voor paarden met minimaal 50% av bloed. Dussss.....Irene K. doe je ook mee?? *LOL*

Groetjes
Nancy

Donjaja

Berichten: 190
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 21:53

Hoi,
Ook wij waren er bij, 15 mei in Bunschoten.
Tenslotte hebben wij ook een Arabische schone.
Peter is met Zyphra HT gestart voor de tweede keer in hun leven en het stressniveau was al lager dan de eerste keer Haha! !
En 27 juni zijn wij er ook weer, in Bunschoten, gezellig met CounTree mee.
Inderdaad, misschien zien we je dan?
Groetjes, Afbeelding Donjaja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:00

Nope, ik kon niet. Maar ik hoorde van Johanna dat ze eerste was met haar mooie schimmelman in de pleasure. Toppie Johanna!

Nachony

Berichten: 106
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:55

Was er ook bij met mijn schimmeltje, Nachony, enne met goed resultaat! *LOL* Eerste in de Pleasure beginners en eerste in de westernHorsemanship! Nachony had pas geleden een behoorlijke verwonding opgelopen, dus je kan je voorstellen hoe trots ik was want hij ging super! Nu druk bezig met het rijden op één hand want bij mijn volgende DAWRA wedstrijd wil ik ff kijken hoe dat gaat en hoop ik ook de reining te kunnen starten.
Gr. Irm

Vaybian

Berichten: 83
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:40

Ook wij waren van de partij in Bunschoten! Het was een gezellig en erg leuke wedstrijd. Vaybian heeft zijn best gedaan. We starten bij de DAWRA ook in de open en behaalde daar in de pleasure een 4e, horsemanship een 3e en in de reining een 1ste plaats!! OK dan! Dit was best knap en een hele verbetering na de vorige wedstrijd(wran)........
Tot de volgende wedstrijd.