Ik heb je zusjes ook gezien
Geweldig die kleuren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Waterbak wou hij niet in, en de laatste 3 nog wel gesprongen.
(geen, dus)
) Het ging best goed, tot de waterbak... Ze bleef ervoor stilstaan en deed geen stap verder. Nog wel op de volgende gewacht maar die stopte net zo hard
Nog samen geprobeerd wat niet lukte dus toen ben ik er langsgegaan. Later bleek diegene er nog wel doorheen gekomen zijn met hulp van haar moeder, maar toen was ik dus al weg! Vorige oefencross wilde ze ook al niet door de waterbak maar deze was heel anders dus had best goede hoop maar helaas.. Binnenkort maar even een grote plas opzoeken en natte voeten halen dus!
Verder overal de hoge gesprongen en zelfs van de brug afgegaan, whaa!! Ze kon alleen niet zo goed met de zware bodem overweg in het bos dus heb maar rustig aan gedaan. Haar galopconditie is sowieso al niet heel goed en in deze modder hield ze het helemaal niet vol.
Wel heel tevreden uiteindelijk maar stiekem toch balen van die waterbak... Wel benieuwd naar foto's, dus kom maar op!!
massiemas schreef:ik ben ook alweer even thuis! Moest rond 1 uur, (startnummer 55, voor foto's) Het ging best goed, tot de waterbak... Ze bleef ervoor stilstaan en deed geen stap verder. Nog wel op de volgende gewacht maar die stopte net zo hard
Nog samen geprobeerd wat niet lukte dus toen ben ik er langsgegaan. Later bleek diegene er nog wel doorheen gekomen zijn met hulp van haar moeder, maar toen was ik dus al weg! Vorige oefencross wilde ze ook al niet door de waterbak maar deze was heel anders dus had best goede hoop maar helaas.. Binnenkort maar even een grote plas opzoeken en natte voeten halen dus!
Verder overal de hoge gesprongen en zelfs van de brug afgegaan, whaa!! Ze kon alleen niet zo goed met de zware bodem overweg in het bos dus heb maar rustig aan gedaan. Haar galopconditie is sowieso al niet heel goed en in deze modder hield ze het helemaal niet vol.
Wel heel tevreden uiteindelijk maar stiekem toch balen van die waterbak... Wel benieuwd naar foto's, dus kom maar op!!

Super leuk en ook het applaus van het publiek was erg leuk
De 3-sprong ging ook erg fijn. Ze keek zelf goed mee welke sprong ze moest nemen want het was nog best wel wat gestuur. Alleen het water waar echt veel publiek was vond ze toch wel erg spannend. Beetje wegdraaien. Na 2 pogingen maar eens gekeken of ze er in de achteruit misschien in wilde, maar daar trapte Woll dus mooi niet in
Publiek kon er wel om lachen. Weer opnieuw geprobeerd en toen stapte ze er aan een lange teugel in. Na een paar meter weer omgedraaid en het water weer uit. Weer aangedraafd en opnieuw aangereden en toen draafde ze er zo in
! Weer iedereen lachen, maar 't is een oefencross dus mooi nog een keer aangereden
. Kreeg later nog een complimentje dat ik dat zo mooi had opgelost
Verder weer heerlijk foutloos gereden. Echt een hele leuke dag gehad
Nickeltje schreef:Lekker gereden dus Vief!!
Toppie! Wel fijn dat je de waterbak zo op deze manier hebt kunnen oefenen. Wanneer voor het echt?
Was helaas al helemaal vol..Vond het ook weer zoiets om dat al eerder dan mijn spring-debuut op te geven
Dus dat wordt wachten tot volgend jaar!
echt cross paard

!
!
!
?
). Fijn dat je verder lekker gereden hebt. De bodem was inderdaad zwaar..
alleen bij die rare driesprong wilde ik eerst de hoge moeilijke lijn nemen, maar in de bocht gleed hij uit tot bijna op zn knieen en waren we vaart verloren dus hebben we toch maar de lage gepakt. verder was ie voor het eerst foutloos door de waterbak en alles super gesprongen! ik was weer SUPERTROTS op mn stoere pony!
.
.
Woll wordt er wel één!!
. Op naar de volgende keer!
)
! Kan het me helemaal voorstellen hoor!!
. moest de hele dag bij een hindernis zitten(de laatste) dus soms even tussendoor foto's maken! (bij laatste hindernis-stobalen, paar waterbak, stukje tussen waterbak en laaste hindernis in).

?