Mijn eerste 2 keer Knhs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
thelorreman
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: spijkenisse

Mijn eerste 2 keer Knhs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 18:35

Hoi allemaal ik ben Richard ik post hier mijn eerste berichtje

Vorige maand ben ik voor het eerst met Het rijden van Knhs wedstrijden begonnen. Ik doe dit op mijn paard Lorreto(v. Esteban) een ruin van 11. Ik sta op Manege Tinte in de buurt van Brielle, waar volgens mij wel meer op deze site rijden.
Maar ok 3 weken geleden was mijn eerste wedstrijd bij ons op de manege en ik reed 2 proeven. Deze gingen echt boven verwachting goed en had mijn eerste proef 183 punten en was daarmee 2de Haha! . En had mijn eerste 3 winst binnen.
Mijn 2de ging eigelijk nog beter en had 194 Bloos punten en was daarmee 1ste. En ook deze proef weer 3 winst.
Das natuurlijk echt een superstart. Maar ook een nadeel je kan daarna alleen maar minder rijden, maar toch zulke protecollen zijn altijd leuk om er tussen te hebben.

Mijn 2 de wedstrijd was gisteren en was ook weer een thuis wedstrijd. Deze proeven gingen eigenlijk totaal niet zo als ik gehoopt had en degene die mij kennen zeiden dat ook ik had veel te gespannen gereden en was aan de eerste proef heel goed te zien. Maar deze was ik eerste met 162 punten en ik had men 7de winstpunt.
De tweede proef ging iets beter en relaxter maar nog niet helemaal super maar ook deze sloot ik af met 162 punten en was hiermee 3de. En mijn 8ste winstpunt had ik ook verzameld.

Over 3 weken ga ik voor het eerst uit starten met Lorreto en hoop dat ik mijn 2 winstpunten verzamel. Om op het thuisconcour L te mogen starten.


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:51

zooow dat zijn nog eens punten Haha!
Succes met de volgende wedstrijden en natuurlijk in de L *LOL*

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

thelorreman
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 19:57

Ja he misschien ook wel een beetje overdreven maar het gaat wel lekker snel zo.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:29

he lekker ding het gaat goed he Knipoog hihihihi
met Lorre kom jij wel in de M binnenkort hoor!!!
en zeker als je een slechte dag heb saampjes en dan nog 164 punten khns rijden!!!!!! OK dan!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 08:22

Wow, dat zijn nog eens punten!! Echt super!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:20

nog tweede met zulke punten.. wow! dan werd er goed gereden!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:39

super gereden hoor! gefeliciteerd!

Teamspirit... Je bent een toppertje!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:40

wow wel super punten

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:41

Jee zulke punten ben ik nog nooit tegengekomen op wedstrijden.. Ik vind het leuk voor je hoor, maar erg overdreven. Was de jury nieuw ofzo? Of je bent natuurlijk erg goed en hebt een erg goed paard Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:59

Manda schreef:
Jee zulke punten ben ik nog nooit tegengekomen op wedstrijden.. Ik vind het leuk voor je hoor, maar erg overdreven. Was de jury nieuw ofzo? Of je bent natuurlijk erg goed en hebt een erg goed paard Haha!



hij heeft geknipoogd naar de jury Haha!

nee hoor alleen hun groep hadden hoge punten want hun paarden
lopen gewoon super niet normaal.

2 x verschillende juryleden en telkens hogen punten dus geen omkoperij hoor ze reden gewoon heel goed!!!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:29

194 Scheve mond Hoe krijg je dat voor elkaar?? Ik zou denken dat dit een Z-proef was met zulke punten Haha! Heeft je paar al eerder wedstirjden gelopen ofzo?

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:07

Wow wat een superpunten! Dan kan je vast goed rijden! Maar verwacht niet, nu je deze keer zulke hoge punten had, dat het vaker zal gebeuren, want het is een uitzondering dat de jury zulke hoge punten geeft hoor! gefeliciteerd!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25


thelorreman
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 18:55

He Mango laten we het hopen dat we snel in de M zitten. Haha!

Nee ik heb alleen wat ervaring op onderlingen wedstrijden bij ons op de manege voor de rest eigenlijk nog niet. Ik ben in september van vorig jaar pas echt fanatiek gaan dressuren omdat men paard dat beter kan dan springen.
Daar had ik hem ook eigenlijk voor gekocht, maar nu het zo goed gaat heb ik het springen op een heel laag pitje gezet en me op het dressuren gericht.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 19:04

wow, dan had je wel een hele hoop 7éns en 8én er tussen zitten
Het is leuk zulke punten, maar net wat je zegt, het kan eigenlijk alleen maar minder gaan Knipoog

succes!

:){


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Julia96_, GrapeshotBot en 7 bezoekers