schaduw accontant

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

schaduw accontant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 12:24

Wat ik me afvroeg, als je een schaduw accountant Verward aanmaakt, kunnen de mod's dan zien wie dit schaduw accontant heeft aangemaakt??
Dus stel ik maak een schadus accontant aan, kunnen de mod's dan zien dat ik dat ben??
vroeg ik me gewoon af..... Clown

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:25

ja ze kunnen het zien aan je IP nummer.. of er meerdere manieren zijn weet ik niet.. maar ja ze kunnen het zien Lachen

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:26

Het is te zien, maar ikgeloof dat dat alleen wordt gedaan als het om iemand gaat die een beetje loopt te kl*ten met zo'n account. Als je je verhaal wilt doen denk ik niet dat ze gaan achterhalen wie je bent. En volgens mij kunnen moddies het niet, alleen de beheerders.

Maar als het echt is om je verhaal te doen, lijkt het mij niet dat ze dat gaan achterhalen.

... And we like all the fluffy animals.


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:30

Soms zijn er bokkers die anoniem hun verhaal willen doen. Omdat het iets is wat heel persoonlijk is en zij dat dus anoniem willen doen.
Dan kijken wij ook niet van wie het een schaduwaccount is.

Wanneer wij anders het vermoeden hebben dat een gebruiker op twee of meerdere namen actief is, dan kijken we dat na en sluiten de andere accounts af.

Het hebben van een dubbelaccount is namelijk niet toegestaan. Maar zoals ik al eerder zei. Als het iets is, wat je echt anoniem wil doen, dan wordt er wel eens een schaduwaccount aangemaakt, en zien we dat door de vingers.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:33

maar dan heb ik ook wel een vraag Haha! als ze het niet meer nodig hebben wat doen jullie dan?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131987
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:54

MoonChloe, dan wordt het account niet meer gebruikt en wordt het een soort "slapende gebruiker".
Mocht dezelfde persoon nogmaals een schaduwaccount willen gebruiken, dan kan hij/zij dit zelfde account weer gaan gebruiken.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:30

ahja bedankt nu weet ik t Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:54

Oke maar stel voor. Ik woon met meerdere in 1 huis en er zitten er dus ook meerdere op Bokt.nl met allen een eigen account. Voor mods en beheerder ziet het eruit alsof ik meerdere accounts heb. Dan zouden dus al mijn huisgenoten worden afgesloten?!


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 19:36

Mickey schreef:
Dan kijken wij ook niet van wie het een schaduwaccount is.



Hahaha dat geloof ik dus niet! Lachen Jullie kijken echt wel...maargoed dat maakt niet uit Haha!

Idd je kunt het aan IP zien...maar ook wel een beetje aan de typstyle vandiegene Haha!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 00:24

Sorane schreef:
Oke maar stel voor. Ik woon met meerdere in 1 huis en er zitten er dus ook meerdere op Bokt.nl met allen een eigen account. Voor mods en beheerder ziet het eruit alsof ik meerdere accounts heb. Dan zouden dus al mijn huisgenoten worden afgesloten?!

Ja idd wat doen jullie dan hier mee? dan sluiten jullie als het ware de gebruikers uit het zelfde huis af

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 10:34

Ik weet nog wel dat iemand haar moeder ook op bokt zit * Jupiter volgens mij * ze wou gebanned worden omdat ze moest leren ofzo, heeft Bart haar gebanned, kon haar moeder niet erop *LOL*

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131987
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 10:39

Het komt inderdaad voor dat meerdere gebruikers vanaf hetzelfde adres op Bokt zitten.
Dan is het natuurlijk niet zo dat deze accounts meteen afgesloten worden, in veel gevallen gaat het om een huisgenoot (zusje, moeder etc.).
Er zijn gelukkig meerdere manieren om te checken of het om eenzelfde persoon gaat of dat het een ander persoon betreft, we zijn niet alleen van het IP-adres afhankelijk Knipoog
De mensen die met meerdere gebruikers vanaf 1 adres posten hoeven zich geen zorgen te maken, we blokkeren geen accounts enkel en alleen vanwege het feit dat het vanaf 1 adres afkomstig is.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 41 bezoekers