voor het eerst alleen les gegeven!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

voor het eerst alleen les gegeven!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 16:33

vandaag was mijn vuurdoop!!
ik help al een jaar een vriendin die op de zorgboerderij van dr ouders paardrijles geeft aan verstandelijk gehandicapten...Sietske staat daar ook dus ik was er altijd....
Nu is die vriendin zwanger en als ze geen les meer kan geven mag ik het overnemen Haha! vandaag was de vuurdoop want ze was met vakantie.... ik geef de lessen op sietske en dat gaat echt goed!! het is echt super gaaf om te doen!! OK dan! en sietske was echt zo braaf!! echt geweldig!!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he



Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:35

leuk! zijn het kinderen of niet? en lopen er wel mensen naast als ze rijden? leuk baantje zeg, wil ik ook wel Haha! krijgen we binnenkort foto's van de les?

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 16:47

het zijn prive lessen dus ik loop er zelf altijd bij of aan de longeerlijn!! voor al een man (28) kan aardig goed rijden gewoon draven aan de longeerlijn!! echt goed meestal doen we een klein buitenritje dat vinden ze het leukste!! foto's komen zo snel mogelijk!!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:48

hey wat tof zeg, vroeger hadden wij dta ook op de manege, sommige zijn best hardhandig. het is wel leuk om te doen he??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Bontfire, BulletjeBeer, josien_m_, Mark0919, MirjamRobin, pjer, Vagabondo en 40 bezoekers