echinaforce bij katten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23428
Geregistreerd: 09-04-01

echinaforce bij katten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 14:11

een vriendin van mij heeft een verkouden kat en ze wil naast de antibiotica graag echinaforce bijgeven (homeopatisch) en ze vroeg zich af hoeveel druppels.
Ikzelf dacht aan 2 of 3, maar weet het niet zeker, wat denken jullie

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 14:47

Misschien kan het geen kwaad antibiotica en homeopatische middelen gelijk geven. Ik zou het nog niet doen, ik zou eerst de antibiotica kuur afmaken en dan pas beginnen met Echinaforce. Maar ik kan het mis hebben hoor *LOL*

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23428
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 19:12

ik heb haar net gesproken en hij is nu van de antibiotica af, maar we weten nog steeds niet hoeveel we hem moeten geven

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 19:29

Nou dat moet toch niet zo moeilijk zijn. Overleg het even met de winkelier waar ze die homeopatische middelen gekocht heeft.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:44

onze kat krijgt echinaeforcepillen geen druppels, we stampen er een per dag fijn en doen dit door zijn eten, hij krijgt ook om de dag 2 tabletten prednison (zijn hele leven lang) door een autoimmuunziekte in zijn keel (gaat nooit meer over)

Ze zou natuurlijk het beste even met haar dierenarts kunnen overleggen, wij doen dit ook op advies van de dierenarts (echinaeforce, gewoon uit het reformhuis)