waarschuwing!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

waarschuwing!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 09:12

Citaat:
Waarschuwing voor de gezondheid van je huisdieren

Een poosje terug had ik een buurman die zijn 5 jaar oude Duitse Herder moest laten inslapen wegens leverfalen. De hond was helemaal gezond tot een paar weken daarvoor, daarom lieten ze een authopsie doen om te zien wat de oorzaak was. De leverfuncties waren ongelooflijk hoog, alsof de hond een of ander vergif had binnen gekregen. De hond werd altijd binnen gehouden en wanneer hij naar buiten ging was er altijd iemand bij hem, zodat het niet waarschijnlijk was dat hij iets onbekends te pakken had gekregen.

Mijn buurman begon een zoektocht door alle voorwerpen in huis. Toen hij de Swiffer Wetjet in zijn handen had, ontdekte hij in kleine lettertjes een waarschuwing: "kan schadelijk zijn voor kleine kinderen en dieren." Hij belde het bedrijf om te vragen wat de samenstelling was van het schoonmaakprodukt en stond verstomd toen hij vernam dat een van de ingredienten was antivries. (feitelijk werd hem verteld dat het een bestanddeel was dat een molecuul verschilde van antivries).

Zodoende had de hond, alleen maar door te lopen over de vloer die met dit produkt was schoongemaakt en vervolgens zijn poten te likken, alsmede te eten uit zijn etensbakken die op diezelfde vloer stonden, voldoende van de oplossing binnengekregen om zijn lever te vernietigen. Kort na de dood van de hond, stierven de twee katten van zijn huishoudster wegens leverfalen. Ook zij gebruikte Swiffer Wetjet voor snelle poetsbeurten op de vloer. Op de katten werd geen authopsie verricht, daardoor konden ze het bedrijf niet aanklagen. Maar ze hebben ons wel gevraagd dit verhaal te verspreiden onder zoveel mogelijk mensen, zodat zij hun dieren niet op deze wijze verliezen.



deze kreeg ik gisteren binnen via de mail Scheve mond

dus wees gewaarschuwd !


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 09:16

Dit heeft er al eens opgestaan.

Ik vind het de schuld van de hondeneigenaar. Het staat vermeld op de verpakking. Dus ik vind het belachelijk dat iemand een bedrijf op deze manier zwart probeert te maken vanwege zijn eigen fout.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 09:17


Nulla tenaci invia est via

XSantyX

Berichten: 387
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Bij Santos en Waldjo in de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 09:18

Wat dom dat ze dat maar zo klein op dat ding zetten!


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 09:21

ja vind ik ook...
het mag van mij best wat bekender worden !!!
of ze moeten dat spul gewoon uit de handel halen .. kleine kinderen kunnen er ook ziek van worden .

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 09:23

Dit was toch niet waar?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 09:24

crossmonster schreef:
ja vind ik ook...
het mag van mij best wat bekender worden !!!
of ze moeten dat spul gewoon uit de handel halen .. kleine kinderen kunnen er ook ziek van worden .


Dan kun je de halve supermarkt leeghalen want van 90% van de schoonmaakmiddelen gaat OF mens OF dier OF allebij dood.
Ik vind dat je gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen en op moet passen.
Waarom moet alles op dit formaat en deze kleur op[ een verpakking staan?? Het is een kleine moeite even te lezen op de achterzijde, het is niet alsof er hele boekwerken opstaan hoor. Een kwestie van 30 seconden.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 09:26

Aangezien dit al eens eerder op Bokt heeft gestaan, plaats ik hier een slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, _Nadia_, AhrefsBot, AmberG, BarbaravdW, Berdien, Bo_Y, Century, Froukje, Googlebot, GrapeshotBot, Guusje17, History_, Jade91, JeaDH, JesdaJinn, Keizerinnnn, kreekie, leonietje, lina1998, Majestic-12, Miez, miezelke, MightyMike, MissMarije, Mrskiwi, Nymphe, OmgiliBot, Pardoesje, pinto_1, Renkle, Saaams, Selina, SennaS, Summerfly, Suusw, Tsplendid, Unoo, ViveChopin07, Winged, xPabloBokt, xSwanHeart, Yipee en 64 bezoekers