Immer wachtend bij strudel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
strudel

Berichten: 125
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel

Immer wachtend bij strudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 23:38

Iemand nog tips hoe je een veulen "er uit kan kijken"????? Lachen

Strudel staat weer eens onrustig op stal. Ben dus maar weer eens de computer overuren aan't laten draaien.Verward

Ze zou dinsdag 2wkn over tijd zijn, maar als je uit gaat van 11 mndn en 11 dagen is ze nu dus ongeveer uitgerekend...
Banden zijn weer losser, staart kan nu zonder moeite recht op gehouden worden, maar kegelen ho maar, d'r uier is wel voller, maar ja dat zegt soms niets..Wel dus trappen naar d'r buik en onrustig met d'r staart.

Volgens mij houdt ze het gerust nog even binnen tot 4 juni, de dag dat mijn moeder in het huwelijks bootje stapt en we ver weg in het limburgse land aan't feestvieren zijn! Extreme duivel

Zou wel een stunt van d'r zijn, want wij hebben de dekking van de arabische hengst "Shamal ibn Kendal" vorig jaar, als huwelijkskado gekregen! Lovers

Maar ik hoop toch wel heel erg veel dat ze het er dit weekeind, please uitpoept!
Maar ja een kruisinkje produceren duurt waarschijnlijk net zo lang als de vlekken creëren bij het veulen van Irish Lady!!:#

boomloos, bitloos, ijzerloos, hoefschoenen, nvvr, lang leve de vooruitgang! Lachen


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:57

strudel schreef:
Iemand nog tips hoe je een veulen "er uit kan kijken"????? Lachen

Veel de staart van de merrie omhoog doen en dan flink "aan de achterkant" op het veulen inpraten Tong uitsteken !

Nee, is natuurlijk flauwekul Knipoog !
Sterkte met "geduld opbrengen" Ach gut . Mijn veulen kwam vorig jaar ruim een uur te vroeg (22.50 uur Tong uitsteken ) en ondanks dat het nog niet eens de juiste datum was, kon ik mijn ongeduld al nauwelijks bedwingen Schijnheilig !
Ik zal iig voor je duimen dat je geduld nu niet meer al te lang meer op de proef wordt gesteld Knipoog !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


strudel

Berichten: 125
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 00:02

Hi hi, is wel een goeie!
Werd me ook al geadviseerd om d'r rode bieten te voeren en heel hard in d'r oren of neus te blazen!! Lachen

Zo leer je trouwens wel je geduld te rekken, eerst doen als of ze 2 wkn te vroeg gaat veulenen en dan al weer 2 wkn over tijd lopen!
Zo leuk die merries!

Nog meer ludieke opties? *LOL*

boomloos, bitloos, ijzerloos, hoefschoenen, nvvr, lang leve de vooruitgang! Lachen

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38675
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 01:38

Hoi Strudel, ik zit met je mee te waken, die van mij was afgelopen zondag aan de telling en ook hier nog niets. Ook zij is af en toe onrustig, trappen naar de buik, Erggggg ontspannen van achteren, vol uier en nog geen veulen. Afgelopen woensdagavond deed ze alles wat een merrie moet doen voor een bevalling! Het enige wat ze niet deed was het veulen uitpoepen!!!! Verward

We moeten gewoon beide genieten van dit gevoel, het zo graag willen, fantaseren over wat het is, hoe het eruit ziet, hoe het zal zijn...... Want als het er straks is hebben niets meer te wensen, dan is het zoals het is!

Succes met waken....en eh, ik zal aan je denken Haha!

Ben je een Bokker of een Jokker....



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnsoDM, Jane808, Manny en 39 bezoekers