in dit geval. Je hebt er in ieder geval genoeg voor de mods en het beheer om een goed beeld te krijgen
van jouw manier van posten over het algemeen, dat lijkt me voldoende

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_lette schreef:Waarom denk je dat dat veranderd Suzanne F.? Puur omdat je een kleurtje hebt? Of omdat deze mensen misschien wel eens besproken kunnen worden als ze over de schreef gaan? Wat dat laatste betreft: Persoonlijk mod ik liever niet bij mensen die ik persoonlijk of alleen uit topics ken. Dit om objectief te blijven en omdat ik het niet zie zitten om het over mensen te hebben die ik ook op een andere manier ken.
Suzanne F. schreef:Ik twijfel ook omdat ik veel "vriendjes" op bokt heb en het misschien anders gaat worden als ik mod ben en ik weet niet of dat het me waard is.
Amanda schreef:Suzanne F. schreef:Ik twijfel ook omdat ik veel "vriendjes" op bokt heb en het misschien anders gaat worden als ik mod ben en ik weet niet of dat het me waard is.
Ik heb ook een aantal vrienden/bekenden op bokt.
Vrienden, stalgenoten, mensen die ik uit HK topics 'ken', mensen van fotoshoots.
Als deze mensen ter sprake komen hou ik me bewust buiten de discussie, of het moet echt van toegevoegde waarde zijn zoals wanneer er niet gereageerd wordt op een pb omdat internet er uit ligt. Dan kan het een hoop misverstanden voorkomen.
Vriendschap gaat voor het modden. Er zijn genoeg andere mods die wél objectief kunnen kijken en reageren. En ben je bang dat je vrienden je anders gaan behandelen omdat je een kleurtje hebt, dan moet je je misschien afvragen hoe de vriendschap is
Bellatrix schreef:Het aantal posts is op zich niet belangrijk...het gaat meer om de inhoud.