[Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:37

Ik snap het Nadiaaa, maar ik denk niet dat het aantal posts wat je hebt niet heel erg van belang is
in dit geval. Je hebt er in ieder geval genoeg voor de mods en het beheer om een goed beeld te krijgen
van jouw manier van posten over het algemeen, dat lijkt me voldoende Lachen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:41

Ik twijfel ook omdat ik veel "vriendjes" op bokt heb en het misschien anders gaat worden als ik mod ben en ik weet niet of dat het me waard is.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:08

Waarom denk je dat dat veranderd Suzanne F.? Puur omdat je een kleurtje hebt? Of omdat deze mensen misschien wel eens besproken kunnen worden als ze over de schreef gaan? Wat dat laatste betreft: Persoonlijk mod ik liever niet bij mensen die ik persoonlijk of alleen uit topics ken. Dit om objectief te blijven en omdat ik het niet zie zitten om het over mensen te hebben die ik ook op een andere manier ken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:15

A_lette schreef:
Waarom denk je dat dat veranderd Suzanne F.? Puur omdat je een kleurtje hebt? Of omdat deze mensen misschien wel eens besproken kunnen worden als ze over de schreef gaan? Wat dat laatste betreft: Persoonlijk mod ik liever niet bij mensen die ik persoonlijk of alleen uit topics ken. Dit om objectief te blijven en omdat ik het niet zie zitten om het over mensen te hebben die ik ook op een andere manier ken.

Maar het enige forum wat me leuk lijkt om te modden is juist het forum waar ik de meeste mensen ken. En ik wil idd niet dat ik mensen moet gaan aanspreken ergens op en dat de vriendschap daardoor minder wordt. Dat is het me niet waard denk ik.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:30

Vriendschap gaat voor modereren, dat is zo. Je kan je natuurlijk afvragen hoe snel je iemand van de vriendengroep moet aanspreken, maar helaas is dat niet is waar jij invloed op hebt. Verder is het verstandiger om als er een gebruiker achter de schermen - om wat voor reden dan ook - besproken wordt die jij kent zelf goed na te denken of het niet beter is om je buiten deze bespreking te houden.

En het aanspreken, als het een enkele keer voorkomt dat jij iemand niet kan/wil aanspreken omdat hij/zij een bekende van jou is kun je altijd nog een modcollega aanspreken of hij/zij dat wil doen.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:18

Daarom zou ik eventueel ook niet willen modden in het deel waar ik veel klets. Maar in delen waar ik veel lees, ken ik de mensen niet persoonlijk en dan lijkt het me makkelijker Ja

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:25

Ik heb me ook maar aangemeld.

*hoopt stiekem op supporters?*

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:40

Ik denk niet dat modden een vriendschap in de weg zit. Een goede bekende van mij is ook mod hier op bokt en zij zit ook gezellig mee te kletsen.
Op een ander forum zijn we ook met een stel vrienden en bekenden waarvan ook een stel daar moet modden, en dat gaat ook gewoon goed en gezellig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:48

Ik heb aangegeven dat ik best op de discussiefora zou willen modden. Misschien houd ik me dan eens buiten de discussies Knipoog

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:12

ik heb niet echt een voorkeur oid aangegeven, die heb ik ook niet... maar wel heb ik aangegeven dat ik vind dat ik gewoon te weinig verstand heb om op het westerngedeelte van bokt te willen modden. Ik weet gewoon niks van western dus zodoende Knipoog

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:49

Hmm. Het is dat ik écht geen tijd heb om er elke dag 2 uur aan te zitten, maar anders.. Lijkt me súperleuk om te doen namelijk! Lachen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:40

heb me aangemeld, hoop dat het wat word Nagelbijten / Gniffelen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 17:00

Suzanne F. schreef:
Ik twijfel ook omdat ik veel "vriendjes" op bokt heb en het misschien anders gaat worden als ik mod ben en ik weet niet of dat het me waard is.

Ik heb ook een aantal vrienden/bekenden op bokt.
Vrienden, stalgenoten, mensen die ik uit HK topics 'ken', mensen van fotoshoots.
Als deze mensen ter sprake komen hou ik me bewust buiten de discussie, of het moet echt van toegevoegde waarde zijn zoals wanneer er niet gereageerd wordt op een pb omdat internet er uit ligt. Dan kan het een hoop misverstanden voorkomen.

Vriendschap gaat voor het modden. Er zijn genoeg andere mods die wél objectief kunnen kijken en reageren. En ben je bang dat je vrienden je anders gaan behandelen omdat je een kleurtje hebt, dan moet je je misschien afvragen hoe de vriendschap is Knipoog

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:17

Amanda schreef:
Suzanne F. schreef:

Ik heb ook een aantal vrienden/bekenden op bokt.
Vrienden, stalgenoten, mensen die ik uit HK topics 'ken', mensen van fotoshoots.
Als deze mensen ter sprake komen hou ik me bewust buiten de discussie, of het moet echt van toegevoegde waarde zijn zoals wanneer er niet gereageerd wordt op een pb omdat internet er uit ligt. Dan kan het een hoop misverstanden voorkomen.

Vriendschap gaat voor het modden. Er zijn genoeg andere mods die wél objectief kunnen kijken en reageren. En ben je bang dat je vrienden je anders gaan behandelen omdat je een kleurtje hebt, dan moet je je misschien afvragen hoe de vriendschap is Knipoog

Helemaal mee eens.
Gebeurt er wel wat dan weet ik meteen dat ik niks aan diegene heb.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:04

Ben wel erg benieuwd hoe de selectie gaat.
Ik bedoel je geeft 2 punten aan waarnaar gekeken wordt, maar wie/hoe/wat bepaald dat dan?!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 18:47

Wie: alle moderators + Bart en ik
Hoe: in overleg. Iets als dit hebben we nog niet eerder gedaan, maar alle mods die daar tijd voor hebben mogen meebeslissen over de nieuwe moderators. Alle aanmeldingen zullen besproken worden, op het moment dat er mensen bij meerdere moderators positief opvallen (door bijvoorbeeld hun postingstijl, feit dat ze veel van haflingers weten en er een modplek op het haflingerforum open is, etc) volgt uiteindelijk een stemronde.
Wat: daar weet ik niets op te antwoorden Knipoog

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:49

en weet je wel wanneer ongeveer diegene die dus 'uitgekozen' zijn tot mod dan bericht krijgen dat ze dus inderdaad mod zijn? Of krijgen ze dan eerst nog de vraag of ze het écht wel willen? (of anders gezegt, hoe gaat dat in z'n werk Vork )

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 19:05

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe modjes!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 19:08

Sowieso dat laatste: degenen die we uitkiezen krijgen een pb met de vraag of ze inderdaad mod willen worden en of de fora die wij voor ze bedacht hebben 'bevallen'. Wanneer ongeveer... We hebben in ieder geval al 1 iemand gevraagd die na het weekend groen zal worden, ik denk dat we na het einde van deze maand een aantal mensen zullen vragen, en daarna ligt het aan wanneer huidige moderators stoppen: als er open plekken zijn, wordt daar weer iemand anders voor gezocht.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 19:11

Mag er achteraf geweten zijn hoeveel inschrijvingen er (ongeveer) waren? Of is dat geheime informatie Lachen?

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:17

Eline; top dat is duidelijk Lachen

Nou laat de nieuwe modjes maar komen!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:30

Lijkt me echt heel leuk om te modden. Ik heb wel wat voorkeuren opgegeven maar het maakt me eigenlijk niks uit waar ze me (als ze me vragen Bloos ) plaatsen Haha! .
Kijken ze eigenlijk naar je aantal posts? Dan val ik vast buiten de boot. Ik lees vaak mee en zit dan ondertussen op nog twee sites in de gaten te houden. It's a living Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:42

Het aantal posts is op zich niet belangrijk...het gaat meer om de inhoud. Knipoog

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:58

Bellatrix schreef:
Het aantal posts is op zich niet belangrijk...het gaat meer om de inhoud. Knipoog

Pfffjew Vork Bloos , dan hoop ik maar dat ik interessant genoeg ben Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:02

Als ze bij mij naar de inhoud van de berichten gaan kijken, dan komen ze vooral tot de conclusie dat ik een apart soort humor heb. Oh, en dat ik veel fans heb natuurlijk, maar daar waren ze in dit topic ook al achter Nagelbijten / Gniffelen

Ben benieuwd wie we na komend weekend in het groen mogen aanschouwen! Lachen