bijna paard gekocht!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

bijna paard gekocht!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 20:22

Nou, zoals ik al ergens had verteld ben ik vanochtend bij een Welsh Cob(ok, bijna) gaan kijken, hier het verslag! We hadden het zo in een keer gevonden, komen daar aan rijden zie ik een bord in de tuin 'Gerstloo Welsh Cobs'. Oh, dus daar gingen we heen, dan ken ik het wel Haha! Uit de stal stak een heel leuk bruin hoofdje, met mooie oogjes, een heeel mooi smal blesje. Juist, Megan! Ingrid had haar nog niet opgezadeld, dat deed ze liever pas als we erbij waren zodat we dat ook konden zien. Ze stond gewoon los op de poetsplaats, tussen de andere pony's, en dat voor een cob..Eerst is ze er zelf op gegaan, het zag er behoorlijk voorwaarts uit, maar heel mooi, ze liep echt super, helemaal Cob-gangen. in de galop is ze nog niet echt nageeflijk, verder wel, stukken beter dan Spot iig. Ze gaf een klein bokje en ging verder gewoon behoorlijk hard, maar ze is waarschijnlijk een tijd niet gereden, ze weten niet wat er allemaal mee is gebeurd bij de vroige eigenaren, maar die hadden heel wat problemen met haar wat Ingrid zich niet goed voor kon stellen, zij had Megan dus ook aan die mensen verkocht, toen ze heel braaf was.
Daarna ging m'n moeder erop, was wel even wennen want Spot moet je dus bestveel drijven, Megan helemaal niet, die loopt helemaal vanzelf...Ging verder ook goed, ik heb nog even paar rondjes gestapt, weet van mezelf dat als ik een keer weet dat het goed voelt ik het beter rustig aan kan doen.nEn het voelde zeker goed, ze stapte idd behoorlijk vlot, moest best inhouden, maar het zat heerlijk, heb eventjes geprobeerd te nageven, ging ook(dus ik kan het wel,yes). Als laatste is Ingrid nog even met haar naar buiten gegaan, wij met de auto erachter aan zodat we konden zien hoe ze overal op regaeert. Ze is echt nergens bang voor!
Uiteindelijk hebben we afgesproken dat Ingrid haar nog een week of 2 doorrijdt, ze is wel 9 maar pas anderhalf/twee jaar onder het zadel en dus een tijd niet bereden. Volgend weekend gaat m'n moeder er met m'n broertjes heen, om te kijken of die er ook op kunnen en dan, nog een week later komt ze ons stalletje opvullen Haha! Voorlopig nog op proef natuurlijk, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken!
Het was echt een heel mooie pony om te zien, een echte cob maar iets lichter, ze liep super en had ook duidelijk (meer dan) genoeg energie, was buiten ook te zien.
Ben trouwens nog helemaal verliefd geworde op een van de hengsten, Menai huppeldepup. Zó'n mooi koppie Lovers


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 15:14

Tssk, dan ben ik wel in m'n eentje blij! Tong uitsteken

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:29

Klinkt als een erg leuk paardje! Ik blij wel met je mee hoor Lachen

Hebben jullie ook foto's gemaakt of komen die pas als hij bij jullie op stal staat?

Veel plezier met de voorpret, en hopelijk vinden je broertjes hem ook leuk Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 15:33

Ze zullen wel moeten!!!hehe...We hebben nog geen foto's, alleen van haar papa...En dat vind ik niet zo'n mooie hengst Haha! Maar de foto's komen zo snel mogelijk!!!!Heel veel rolletjes denk ik


Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:35

Vind het ook leuk voor je hoor!
Grappig dat ook bij jou de hele familie erbij betrokken wordt. Het moet dus echt een maatje (letterlijk en figuurlijk) voor iedereen worden. Is bij ons ook zo!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 15:40

Dat moet ze zeker ja, vooral nu ze thuis staan! Volgende week gaat Spot mee om kennis te maken Haha! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, sterregoud, Tieme en 115 bezoekers