Pakina is weg..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Pakina is weg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 11:12

Het is nu toch echt zover.. Pakina is hengstig en is vanmorgen opgehaald om gedekt te worden. De kans dat ze terugkomt is zeer klein.. Pakina is bijna 4 jaar bij ons op de manege geweest waar ze werd ingereden door Nicky Broxterman. Ik heb haar 2 jaar lang met heel veel liefde verzorgd, het is een kanjer!! Nicky is op vakantie en zodoende heb ik ons meisje vanmorgen de trailer in begeleid en uitgezwaait. Ze gaat een superleven tegemoet als fokmerrie, maar ik kan nog niet echt bevatten dat ze niet meer naar me zal hinniken als ik de stal in kom lopen..

Afbeelding
Pakina.. I'll hold you a lifetime, I'll love you forever and I'll never forget you..

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:15

Vervelend!
Sterkte er dan maar mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:27

het is wel vervelend maar je zegt het zelf al.. ze gaat een super leven tegemoet en krijgt heel veel kleine Pakinatjes toch?? Sterkte ermee!

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:53

Jammer..
Maar als hij het goed krijgt is het niet zo erg.
En je kunt hem denk ik wel nog een keer opzoeken ofniet?

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:39

tuurlijk is het erg voor je, een lieffie waar je 2 jaar mee omgaat en ineens gaat het weg is uiteraard vervelend, de pijn sust met de gedachte dat ze een goed leven krijgt. gelukkig en misschien ooit verzrg je nog eens 1 van der kindjes, je weet maar nooit!!

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 12:41

Bedankt voor de reacties en ja, ze gaat een superleven tegemoet!
Ik hoor vandaag of morgen hoe het dekken is gegaan. Morgen komt Nicky ook terug en kunnen we mooi samen lekker haar spulletjes en foto's uitzoeken en over d'r kletsen.
Het is een kanjer en ik hou maar voor ogen dat ik misschien over een jaar haar veulentje mag begroeten..

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:45

Ze zal het inderdaad niet slecht gaan krijgen, er zijn veel meer paarden die het slechter treffen. Al had ze als het anders had gelopen (wat heeft ze nou precies?!) erg ver in de dressuur kunnen komen , wel zonde...