wranglers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

wranglers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 21:50

Hoi! weet iemand of er ook verschillende modellen en kleuren bestaan binnen de wranglerbroeken? Ik heb nu een normale kleur, maar iets lichter of donkerder lijkt me mooier. En dat model is echt vreselijk! Maar laatst zag ik iemand met een wrangler die van onderen wat meer uitlopens was. Weet iemand hier meer van?

Niet dat het allemaal gaat om hoe je eruit ziet, maar het is toch wel leuk als ie een beetje om aan te zien is, toch?! Haha!

BVD


Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 23:46

En weet iemand dan ook misschien of je die wranglers ook in wat lagere modellen hebt. De meeste wranglers die ik tot nu toe gepast hebben zitten zo hoog in het middel. Dat vind ik dus echt vreselijk! Tot nu toe rijdt ik dus altijd met een lage jeans met de naad aan de binnenkant. Van schuren heb ik gelukkig nog geen last, maar ik denk dat als ik langere ritten ga maken of intensiever ga rijden ik er dan wel last van ga krijgen.

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

wranglers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 00:19

Frederique schreef:
Maar laatst zag ik iemand met een wrangler die van onderen wat meer uitlopens was. Weet iemand hier meer van?



Ik denk dat je het damesmodel Tina bedoeld, Heb ik ook gehad. Ik vond dat model heerlijk zitten en erg leuk, maar niet voor het paardrijden.
Dan heb ik liever een normale aan.
Weet trouwens iet wwar je het model nog kan kopen, waar ik hem toen gekocht heb die verkopen hem niet meer, en ik ben dat model nog nergens anders tegengekomen.

laurad
Berichten: 16
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: beemster

wrangler

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 00:32

Toevallig heb ik afgelopen weekend deze broek zelf gekocht.
Het is een wrangler met wijde pijpen en "laag " op de heupen.
Niet zo erg laag: ik kan er prima mee rijden.
Ik heb gezocht naar het model maar er staat niets in.
Wel een aantal nummers: 33GG15 502
Er zitten 2 tutzakjes voor en aan de achterkant zitten er geen zakken.
Oh ja, hij is in strechstof. Succes ermee! Lachen

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 00:46

Hoi Laurad

Dan heb jij niet dezelfde dan ik heb, die van ziet er verder "normaal "uit en is niet van stretch stof!

Jannie

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 01:23

De 'paardrij'wrangler is de 'cowboy cut', die in de reguliere kledingzaken niet te koop is (ik heb em er i.i.g. nog nooit gezien.). De cowboy cut heeft een aangepaste tailleband waardoor hij minder 'piept' van achteren. Het vergelijkbare streight model, dus met rechte pijpen, maar een lagere heuphoogte is de Texas, die dus wel in de reguliere winkels te koop is. De standaard 'heren'modellen hebben over het algemeen een lagere heuphoogte dan de reguliere 'dames'modellen (behalve dan de 'blote buik modellen' voor de dames).
Wat de lengte betreft, je hebt lengtematen: de gemiddelde damesbroek heeft een lengte van 32 of 34, maar de herenbroeken zijn er ook in 36 lengte. Die heb ik dus zelf ook altijd. Met een 34 loop ik op hoog water en voor het paardrijden heb je zowiezo iets meer lengte nodig om het mooi te laten zitten. Als je dus normaal een 34 aan kunt, kun je voor het rijden best een 36 nemen. Dan blijft je broek ook in het zadel tot op je laarzen komen, en kruipt'ie niet op tot halverwege je laars.
Hoop dat jullie hier iets aan hebben.
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 08:07

Ik trek altijd de wranglers van mijn man aan die te klein voor hem zijn geworden Haha! Hij draagt ook de 'cowboycut' wranglers. Persoonlijk vind ik de 'bareback' wranglers voor de dames absoluut niet mooi.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 08:29

Ik vind ze echt niet zitten Misselijk Ik heb een hele kast vol van die Wall-Mart Wranglers (afdankertjes van m`n broer en zus Lachen ) Ik vind het net schuurpapier en ze zitten te los op plaatsen waar ze strak horen te zitten en te strak op plaatsen waar ze los horen te zitten. Maar dit zijn waarschijnlijk geen paardrij modellen. Ik heb er eentje die zit wel lekker, zachte stof en ook een andere taille. Dat is waarschijnlijk een paardrijmodel dan? Verward Voor zover ik weet heb je ze in verschillende kleuren. Tenminste, ik heb ze in het donkerblauw en zwart (dat zijn de schuurpapier modellen) en lichtblauw. Ik heb ze ook in het rood gezien. Mwah, geef mij maar Levi!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 10:25

Het model Tina heb ik in de Wehkamp gezien, een kennis van mij draagt het stretch model. Stretch vind ik zelf omhoog kruipen.
Ook andere merken broeken kunnen goed zitten als er maar geen dubbele binnenbeennaad in zit.
In Almere zit een zaak die verschillende modellen heeft van Wrangler, lagere prijzen ook, ze zijn anders idioot duur.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 11:03

De 'cowboy cut' kun je o.a. bij de Horseman Outfitter kopen en kostte altijd rond de F100,- Hij is er in ieder geval in donkerblauw, lichtblauw, zwart, camel, bruin en groen. (Hoewel de outfitter de groene en bruine bijna nooit heeft...)
Op shows staat ook vaak een andere stand die er veel heeft, wel in alle kleuren, maar ik wet niet meer wie dat was.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:13

Arthur's Westernshop heeft meestal ook wranglers in verschillende kleuren en modellen.
Staat trouwens volgende week op de W.E inde brabanthallen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:24

Freckles schreef:
Arthur's Westernshop heeft meestal ook wranglers in verschillende kleuren en modellen.
Staat trouwens volgende week op de W.E inde brabanthallen


Dat komt mooi uit......Francis en ik zijn dan de bemanning van de Painthorse- stand en ik mag vast wel een kwartiertje 'broekie kopen', toch Francis???????? Ik ben werkelijk door al mijn broeken heen!!!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 13:39

Zeg Francis, ze mag toch wel even langer weg dan een kwartiertje? Haha!
Er is daar zoveel moois te koop, gaan jullie om de beurt.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 15:53

Zéker, want ik moet ook echt minstens een uur de hort op! }> Ik ben van plan lekker te shoppen (beetje m'n verdriet weg shoppen omdat Fly verkocht is Huilen ), of op z'n minst ff goed rond te neuzen. Ik heb zilveren puntjes nodig voor m'n showhalter, een lead-line voor bij m'n showhalter, en als er een borduurstand is laat ik DUTCH DESIGN op m'n nieuwe jack borduren *LOL*
We zijn er de hele dag, dus om en om af en toe rondstruinen is wel nodig om fris te blijven Haha!
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 21:26

Voor de dames is er de slim fitt. Zit lekker strak van boven en heeft een rechte pijp. Steco heeft deze modellen

RESPECT VOOR JE MEDEMENS!!!!

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 22:42

hoi! bedankt voor al jullie reacties. Zo te lezen bestaan er dus veel verschilldende soorten. Ik ga waarschijnlijk ook naar W.E, dus zal daar even een rondneuzen naar wranglers.
Ik heb nu een van Steco, een middelkleur blauw, en ze zeiden dat er geen anderen bestonden!
Nouja, ik ga dus maar op zoek..!

Ohja, hebben jullie ook weleens last van schuurplekken bij je knieen? Ookal zit de dikke naad aan de buitenkant, toch heb ik vaak schuur en schaafplekken! (misschien gevoelig huidje ? Knipoog )

greets!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Model Texas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:48

Absolute aanrader is model Texas in stretch, zonder tutzakken en voor iedere kont! Bij de Wehkamp en de Neckermann te bestellen. Past prima over laarzen heen, in de kleuren zwart, beige, donker en lichtblauw.
Kruipen ook niet omhoog, zitten perfect. Cool

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 01:01

Model Texas in strech kunje ook in een gewone winkel kopen.
In Ede heb je Toes verkoopt veelal werkkleding en voor mannenkleding maar ze verkopen ook de wrangler texas in strech.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:42

Ik ga zaterdag dan ook maar ff snuffen. Zal maar een grote zak geld meenemen!
Kom ook wel ff buurten bij de Paintstand.

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog

Marielle

Berichten: 85
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 13:17

Een vraagje: wat is nu precies het verschil van een gewone spijkerbroek met een spijkerbroek in een paardrijmodel??
Vallen dan de naden aan de binnenkant weg of gaat het puur alleen om het model?
Als "gewone" spijkerbroek vind ik de levi's 501 en de spijkerbroeken van replay heel fijn ( ik vind laag heel fijn en hou helemaal niet van broeken die helemaal tot aan je taille lopen)maar ik kan me voorstellen dat als je veel rijdt de naden op een gegeven moment gaan irriteren??


Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 13:19

Leuk om te weten dat Francis en Flyinghigh de paintstand bemannen uh vrouwen. Jolande en ik komen ook naar de W.E. Als we nou voor die tijd de petjes zouden hebben gehad konden we elkaar tenminste makkelijk herkennen.

Nog even over die Wranglers, ik vindt alleen de echte, voor rijden geschikte Wranglers lekker zitten. Al die andere modellen die gewoon in de winkel te koop zijn zoals Texas enz. zitten niet lekker.De zijn de pijpen zijn niet bootcut dus dat past niet geweldig en in de taille zijn ze gewoon te laag en te wijd.
Ik koop mijn rijbroeken altijd bij Arthur hij heeft allerlei modellen kleuren maten en lengte maten heel handig dus.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:46

Marielle schreef:
Een vraagje: wat is nu precies het verschil van een gewone spijkerbroek met een spijkerbroek in een paardrijmodel??
Vallen dan de naden aan de binnenkant weg of gaat het puur alleen om het model?
Als "gewone" spijkerbroek vind ik de levi's 501 en de spijkerbroeken van replay heel fijn ( ik vind laag heel fijn en hou helemaal niet van broeken die helemaal tot aan je taille lopen)maar ik kan me voorstellen dat als je veel rijdt de naden op een gegeven moment gaan irriteren??

De wranlger broeken hebben geen naad aan de binnenkant en verder is het voor iedereen persoonlijk welk model hij het lekkerst vind zitten. Ik vind zelf de wranglers te hoog, vandaar dat ik een laag model zoek met geen naad aan de binnenkant. Misschien vind ik die wel aankomende zaterdag.

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Brittneyx, Hobbyhorse en 30 bezoekers