Vogel dood

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talanta
Berichten: 161
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: ede / lunteren

Vogel dood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 00:15

Hallo allemaal....
Onze vogel is vandaag dood gegaan. Wou vandaag uit school vijlaten ( hij gaat altijd op m'n hoofd zitten, en dan blijft ie gewoon zitten als we naar buiten gaan ). Dus ik wou hem pakken maar hij lag. Dus ik schrok me een hoedje. Hele avond huilen ( sorry lijkt kinderachtig om n vogel maar hij was erg belangrijk voor mij ). Nou iets beter, morgen weer twee nieuwe vogeltjes ze gaan heten :
boemetje
en isoema...
Zitten hele verhalen achter de namen. Boemetje zo heten mij eerste vogel. Ik was 1 toen ik hem kreeg voor kerst. Ik ging altijd hele dagen voor de kooi zitten en dan keek ik met grote ogen naar de vogel en dan stond ik op draaide ik een rondje en zei ik boem boem boem ( was het enige woord wat ik kende ) vandaar boemetje.
En isoema omdat de vogel die vandaag is overleden zo heten die heb ik gekregen toen ik 6 was, ik was toen een musical aan het spelen die wasoema heten, En ik miste me voortanden dus ik was aan het slissen dus hebben me ouder beslotren dat het isoema was. ( hij luisterde alleen naar soema.
Groetjes gladys,
p.s. sorry voor dit saaie verhaal maar het meost er even uit

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 16:32

oh, wat rot voor je!
ik vind het helemaal niet gek dat je moest huilen om een vogel hoor, die verhalen die achter je vogelnamen zitten vind ik echt leuk, vooral van boemetje!
ik hoop dat je nieuwe vogels leuk zijn!

Talanta
Berichten: 161
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: ede / lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 22:26

we hebben d'r alvast 1, omdat ik het vrolijke gekwetter miste hij heet. boemetje Lachen
het is een grasparkiet trouwens net zo als de oude boemetje
Laatst bijgewerkt door Talanta op 20-01-02 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 10:58

Wat rot zeg. Ik zou ook janken als een gek als Tweety (sorrie, ze is al acht... Haha! toen was ik 11...) dood zou gaan. Ze kan nog wel dubbel zo oud worden, maar ze begint nu al af te takelen, ik hoop echt dat ze het nog ff volhoudt. Pling Maar dat moet ik nog zien... Huilen om een beestje mag best. Wat heb je voor nieuwe vogels nu????

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 13:07

tsja ik huil zelfs als me vis doodgaat, als er een huisdier van een van me vriendinnen doodgaat dus....
sterkte ermee Lachen Verdrietig