Jippieeeeee!! Vandaag weer bij mijn "puk" geweest! :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 23:29

Hallo!!! Ik ben vandaag voor het eerst sinds 16 maart (!) weer bij Escala geweest, ikke helemaal *LOL* en Lovers joh! Ik was vlak voor die MKZ ellende uiitbrak een paar daagjes weg, vandaar dat ik haar zo lang niet gezien heb. Ik ben vanochtend extra vroeg uit mijn bedje gekropen en ben lekker de hele dag bij Escaal geweest. Party!! Lekker gereden, gelijk maar ff les genomen en wat nieuwe dingetjes gedaan. Ik rijd western met haar en we hebben vandaag voor het eerst balkjes gedraafd...hahaha...het ging een beetje klunzig in het begin, maar na een paar x oefenen ging het steeds beter, errug leuk! Beetje variatie altijd goed... Enne...verder heb ik haar natuurlijk ff flink geknuffeld Party!! hihi...Escala is nog net niet fijn gekuffeld, lol! Lekker gekroeld en gedaan tot ze het wel mooi vond...toen dacht ze waarschijnlijk bij zichzelf: ff mijn koppie losrukken van die rare griet...hahaha...boem! Kopstoot tegen mijn neus! Au! Maar geeft niks natuurkijk, want ikke Lovers , helemaal in de 7e hemel dat ik weer bij mijn pukkie (ze is 1,52 Party!! ) was natuurlijk...neem die kopstoot wel voor lief. Maar eh...toen ik binnen kwam stond ze lekker te knabbelen...eten is geloof ik toch leuker dan ik... Verwardhihi...ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ze het slecht heeft gehad zonder mij, lol! *LOL* *LOL* *LOL* Maar ik ben wel blij dat ik weer zelf naar haar toe mocht hoor! Dat wou ik gewoon ff kwijt. Knipoog
Groetjes, Jasja


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 23:36

Wow!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 00:28

Wat leuk. Je zult wel heel blij zijn geweest en nog. En vertel het maar hier hoor. Blije verhalen lezen we hier graag..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 07:46

Heeee dit herken ik! Volgens mij heeft Escala dit stiekem met mijn 'pukkie' van 1.64 m Lachen samen bedacht! Ze hebben natuurlijk toen jij ff weg was die periode stiekem een bokt-meeting gehad, en overlegd hoe ze jou en mij lekker konden plagen *LOL* *LOL* !! En ik denk dat ze ook stiekem Honey opgebeld hebben om te zeggen dat die naar Stef toe ff tegendraads moest zijn }> . Paarden hebben afleiding nodig, maar paarden vinden dat wij ook afleiding nodig hebben, ja toch? Dat verklaart alles!
Dus voor iedereen: mocht je paardje iets vreemds en baldadigs doen... Dat hebben de Bokt-paarden afgesproken tijdens een geheime meeting pas geleden. En 's nachts, als niemand het ziet, zit pony Isa achter de computer van de eigenaresse om ff te kijken wat wij allemaal over onze paardjes roddelen! Jahaaa, je weet het niet, maar die onschuldig kijkende ondeugden van ons zijn van álles op de hoogte, houden regelmatig Bokt.nl bij, voor zover mogelijk Frusty , haha.
Ik ga toch eens onverwachts midden in de nacht de stal in bij Pie. Wie weet kom ik er Lottel tegen, borreltje drinkend met Escala en Tinkerbell van Sanderijn Verward
Er is meer tussen hemel en aarde...
Er is meer mogelijk met paarden...
Dreaming Dorine Party!! Party!! .

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 08:38

Vikki, vond je Escala niet een 'ukkie' nadat je op Fitz had gereden *LOL* *LOL* *LOL*
Maar hartstikke gaaf voor je, dat je er weer naar toe mag. En weet je, eten is bijna voor ieder paard belangrijker dan de baas *LOL* *LOL* dus no hard feelings voor Escala.
Moest je nog in een ontsmettingsbad?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 08:39

Ja! LOL!!! Je zou best eens gelijk kunnen hebben Dorine... *LOL* Zijn hartstikke slimme beesten die knollies van ons allen...en vinden het vast leuk om ons ff te plagen... *LOL* Maar dat nemen we maar voor lief omdat ze ook oh zooooo leuk zijn he...maar eh, ga toch maar eens 's nachts langs bij Pie ja...ff kijken of de dames en heren dan gezellig achter een glaasje appelsap en een schaaltje wortels zitten... Party!! Party!! Party!!


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 08:48

Pie doet soms zo dol, dan denk ik dat hij appelCIDER heeft gedronken *LOL* *LOL* !!
Greatz, Dorine.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 09:14

Ja Fitz...Escala lekker ukkie Party!! en ik moest inderdaad door een ontsmettinsbak. Ik ben eerst met mijn fiets bij de buren (een bedrijf) het terrein op gegaan, over ontsmettingsmatten heen, toen hop, over het slootje naar stal en nog ff door een ontsmettingsbak heen wandelen. Maar wel goed, zoveel mogelijk maatregelen nemen denk ik...ik ben ook expres vanuit huis gegaan...ff gedouched, schone kleertjes aan... Knipoog

kikki
Berichten: 33
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 20:18

Citaat:
Op 2001-04-18 23:29, schreef vikki:
Hallo!!! Ik ben vandaag voor het eerst sinds 16 maart (!) weer bij Escala geweest, ikke helemaal *LOL* en Lovers joh! Ik was vlak voor die MKZ ellende uiitbrak een paar daagjes weg, vandaar dat ik haar zo lang niet gezien heb. Ik ben vanochtend extra vroeg uit mijn bedje gekropen en ben lekker de hele dag bij Escaal geweest. Party!! Lekker gereden, gelijk maar ff les genomen en wat nieuwe dingetjes gedaan. Ik rijd western met haar en we hebben vandaag voor het eerst balkjes gedraafd...hahaha...het ging een beetje klunzig in het begin, maar na een paar x oefenen ging het steeds beter, errug leuk! Beetje variatie altijd goed... Enne...verder heb ik haar natuurlijk ff flink geknuffeld Party!! hihi...Escala is nog net niet fijn gekuffeld, lol! Lekker gekroeld en gedaan tot ze het wel mooi vond...toen dacht ze waarschijnlijk bij zichzelf: ff mijn koppie losrukken van die rare griet...hahaha...boem! Kopstoot tegen mijn neus! Au! Maar geeft niks natuurkijk, want ikke Lovers , helemaal in de 7e hemel dat ik weer bij mijn pukkie (ze is 1,52 Party!! ) was natuurlijk...neem die kopstoot wel voor lief. Maar eh...toen ik binnen kwam stond ze lekker te knabbelen...eten is geloof ik toch leuker dan ik... Verwardhihi...ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ze het slecht heeft gehad zonder mij, lol! *LOL* *LOL* *LOL* Maar ik ben wel blij dat ik weer zelf naar haar toe mocht hoor! Dat wou ik gewoon ff kwijt. Knipoog
Groetjes, Jasja


dag jasja, Hier kikki
tof voor jouw dat je haar terugzag!
daaaaaaaag, groetjes Pling

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 20:35

Ja, ook ik weet dat die knolletjes je effe lekker kunnen pesten Tong uitsteken Die van mij kan ook een lekkere Extreme duivel zijn, hihihi. Lekker om weer effe met je pukkie te knuffelen he? Party!! Party!!
doeg.... Lachen Lachen Lachen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 01:52

Jippiejaheeeee


tof vik dat je er weer bent geweest, I'm so *LOL* for YOU.

groetjes je allerliefste nichtje wjer

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shadowstar en 89 bezoekers